Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Do aktywności on-line chyba już nikogo nie trzeba przekonywać. Wierzymy, że w naszej branży znaczna część przedsiębiorców dostrzegła korzyści wynikające z zamówień poprzez specjalne platformy. Oszczędność czasu, bonusy, kontrola procesu zakupowego - to tylko kilka z nich. 

O firmie Rafcom, która jest dystrybutorem materiałów oryginalnych jak i zamienników marki PRISM, wiecie już naprawdę dużo. Prowadzona od września 2005 roku przez młody zespół osób z ogromnym doświadczeniem w branży, dziś, zaledwie po 17 latach jest rozpoznawalna niemalże przez całą branżę. Obecnie warszawska firma posiada już cztery oddziały w Polsce: w Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach oraz Krakowie. Jednak jak zapewnia właściciel, na tym nie poprzestanie.
Od początku swojej działalności asortyment firmy Rafcom rozwijał się sukcesywnie. Aktualna oferta firmy obejmuje jednak już nie tylko materiały eksploatacyjne, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, czyściwa.

Stały rozwój, rosnący asortyment, zwiększające się potrzeby rynku powodują, że pracownicy stale udoskonalają system obsługi zamówień. Od dłuższego czasu działa nowoczesna platforma B2B, która znacznie ułatwiła wymianę informacji z klientami oraz usprawniła proces sprzedaży. Dzięki zautomatyzowanemu procesowi składania i realizowania zamówień hurtowych, współpraca z firmą Rafcom przebiega na najwyższym poziomie, pod warunkiem oczywiście wykorzystania rzeczonej platformy.

 

Platforma B2B firmy Rafcom pozwala na:

 

Serdecznie zapraszamy do wypróbowania jej i zapoznania się z ofertą dystrybutora.


Link do rejestracji: https://rafcom.waw.pl/b2b/auth/login?reg=true

 

Kategoria: Aktualności - branża biurowa
Odsłony: 2031