Wytrzymać cały dzień w pracy bez jedzenia to koszmar. Każdy z nas tego doświadczył i nikt nie wspomina tego miło. Osoba pracująca musi regularnie jeść. Dlatego z pomocą przychodzą pracownicze kantyny oraz szybkie jedzenie, które w przerwie można zjeść na mieście lub zamówić do biura. Żadne z tych rozwiązań nie zapewni nam jednak smaku i wartości odżywczych, które tak cenimy w domowym jedzeniu. Co zatem zrobić, aby zjeść w pracy smaczny, a przede wszystkim zdrowy lunch?
17 lipca 2023 roku ruszyła akcja promocyjna na markery w 120 kolorach marki Artix. Dystrybutorem produktu jest firma MainPaper.
Ochrona środowiska to temat niezwykle ważny w dzisiejszych czasach. Właściwa utylizacja pustych opakowań po tusza i tonerach jest obowiązkiem. Wpływa korzystanie zarówno na ekologie jak i na budżet tych, którzy we właściwy sposób pozbywają się zużytych opakowań.
Praca zdalna, mimo że wprowadzono ją na szerszą skalę z uwagi na pojawienie się pandemii, także po jej ustaniu cieszy się coraz większą popularnością. Według badania Hays ponad 50% pracodawców oferuje swoim pracownikom tzw. home office. Wykonywanie obowiązków zawodowych w domowym zaciszu wiąże się z wyższym komfortem i pewną elastycznością. Ponadto pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, które pracownik musiałby poświęcić na codzienne dojazdy do firmy. Wiosna to idealny moment na to, żeby przyjrzeć się swojemu domowemu stanowisku pracy. Na co warto zwrócić szczególną uwagę? Czy można zrobić coś, by uczynić je jeszcze bardziej komfortowym?
Marka MemoBe po raz kolejny daje się poznać z kreatywnej strony i proponuje nowe spojrzenie na dobrze znany produkt - spinacze biurowe. Okazuje się, że poza wspieraniem utrzymania porządku w dokumentach, spinacze biurowe doskonale sprawdzają się jako narzędzie DIY - wystarczy uwolnić swoją wyobraźnię.
Aż 18 proc. osób pracujących w domu uznało, że zdalne wykonywanie obowiązków jest bardzo uciążliwe, nieco ponad połowa wskazuje na niewielkie trudności, a tylko 31 proc. nie dostrzega niedogodności związanych z home office. To wnioski z badania nastrojów i zachowań Polaków podczas izolacji przeprowadzonego przez SW Research. ? Ułatwieniami mogą być: dobra organizacja codziennych obowiązków i miejsca pracy oraz regularna komunikacja ze współpracownikami ? przekonuje Aleksandra Sikorska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Więcej…Jedna piąta pracowników małych i średnich firm zdaje sobie sprawę z nielegalnych i nieetycznych praktyk swojego pracodawcy ? wynika z badania BSA przeprowadzonego w kilku europejskich krajach. Prawie trzy czwarte z nich nie miałoby oporów, żeby o takich zachowaniach donieść. Najczęściej na taki krok decydują się pracownicy firm brytyjskich. Do zgłoszenia lub rozważania takiego kroku przyznało się 82 procent ankietowanych, podczas gdy w Polsce ? tylko 9. Oznacza to, że sama wiedza pracowników o nieprawidłowościach nie zawsze przekłada się na konkretne działania.
Więcej…