Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

O tym, że wokół nas są marki znane przez większość dobrze wiemy. Czy wiemy jednak, które z nich niezmiennie od wielu lat znajdują się na liście Top Ten?

Znane znaki towarowe to te, które mają bezpośredni związek w umysłach konsumentów z określonym produktem lub usługą oraz źródłem tego produktu lub usługi. Przykładami znanych znaków towarowych są APPLE, COCA-COLA, MCDONALDS i NIKE. Znane znaki towarowe cieszą się szerokim zakresem ochrony prawnej, ponieważ są bardziej kojarzone i zapamiętywane w świadomości społecznej. Obecnie listę najbardziej rozpoznawalnych marek tworzą:

  1. Apple
  2. Google
  3. Amazon
  4. Microsoft
  5. Coca-Cola
  6. Nike
  7. SAMSUNG
  8. Toyota
  9. McDonald
  10. Facebook

Jednak zaledwie kilka z nich decyduje się na udostępnienie licencji podmiotom zewnętrznym. Coca-Cola jako jedna z najbardziej charakterystycznych i rozpoznawalnych marek na świecie, znana przede wszystkim z długiej historii i identyfikacji, bardzo chętnie pojawia się na różnych produktach. Tak naprawdę znana z charakterystycznej butelki marka dziś nadal kojarzy się z napojem, jednak jej biało-czerwone logo można znaleźć także na innych produktach.  

W ostatnim czasie na polskim rynku, a dokładniej w naszej branży, pojawiły się artykuły szkolne opatrzone piękną i stylową grafiką. Wśród nich znajdziemy plecaki, zeszyty, artykuły piśmienne, piórniki, naklejki, kołonotatniki...

A wszystko dzięki firmie MainPaper, którą po raz pierwszy spotkaliśmy na targach w LUKA. To już na wiosnę bacznie przyglądaliśmy się jej ofercie, która obecnie bardzo mocno się rozrasta, o czym staramy się na bieżąco informować. Na pewno hitem tego miesiąca są właśnie artykuły brandowane Coca-Colą. Czy znajdą swoich zwolenników? Jesteśmy pewni, że tak. Zważywszy, że to jedna z najstarszych i nieśmiertelnych marek, to inwestycja w nią wydaje się być uzasadniona. 

Jedno z haseł przewodnich Coca-Coli jest "Odkryj radość" (ang. "Open Happiness"). Także na produktach firmy MP znajdziemy tożsame teksty. Have a coke and a smile - zapewne na niejednej twarzy spowoduje uśmiech. W połączeniu z kolorową grafiką zapewne wyróżni w szkole każdego ucznia. W końcu Coca-Cola jest jedna i nic nie jest wstanie jej zastąpić. 


CIEKAWOSTKA

Coca-Cola została wprowadzona na rynek po raz pierwszy 8 maja 1886 roku przez farmaceutę Johna S. Pembertona w Atlancie, w stanie Georgia, USA. Pierwotnie był to napój gazowany o nazwie ?Pemberton's French Wine Coca?.

 


Pełen asortyment produktów z logiem Coca-Cola dostępny jest w katalogu firmy MainPaper, który umieszczamy tutaj.

W celu zamówień prosimy o kontakt z lokalnymi hurtowniami lub wiadomość na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Kategoria: Nowe produkty - branża szkolna
Odsłony: 2563