Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

26 listopada br. odbędzie się kolejny już w historii polskiego handlu Black Friday. Z kolei 29 listopada jego internetowy odpowiednik, czyli Cyber Monday zawładnie internetem. Można się spodziewać, że w tych dniach wielu łowców okazji rzuci się w wir zakupów. Dlatego warto się do tego przygotować.

Nasza branża chcąc dorównać trendom także przygotowuje się do tego dnia.

Firma Tierra Group już od początku "czarnego" tygodnia rozsyłała do klientów mailingi informujące o "czarnej promocji" (grafika poniżej).

 

 

Także nasz portal przygotował akcję dla każdej firmy.

Przez najbliższe 3 dni (23-27.11.2021 roku) każda firma, która zdecyduje się na akcję informacyjną na naszej stronie oraz za pośrednictwem scanner-owych mediów społecznościowych otrzyma jednorazowy rabat za kampanię reklamową. 

Akcja dotyczy zarówno artykułów prasowych, prezentacji produktów, wywiadów i konkursów. Każda z tych aktywności w tym okresie dostępna będzie w cenie 100 zł netto/ sztukę. Szczegóły umieszczany pod linkiem: https://www.scanner.com.pl/chill-out/885-czarny-piatek-w-redakcji-scann-r 

Internet, poczta e-mail obecnie zasypywana jest różnymi ofertami. Pamiętajmy jednak, aby uważać na firmy, które Black Friday wykorzystują do małych oszustw. Sprawdźcie listę najczęstszych "chwytów" tego okresu.

 

WARTO BACZNIE UWAŻAĆ NA:

Żonglerkę cenami ? czyli stwarzanie pozoru, że promocja jest atrakcyjna poprzez podnoszenie cen kilka dni wcześniej, by tuż przed słynnym świętem zakupowym je obniżyć.

Promocyjne ?przynęty? ? czyli zachęcanie rzekomo wysoką obniżką do zakupu różnych artykułów, podczas gdy w rzeczywistości promocja dotyczy jedynie wybranych produktów. Klient widzi informację ?drugi produkt za -50%?, po czym okazuje się, że chodzi wyłącznie o towary konkretnej marki a nie cały asortyment sklepu.

Niejasne naliczanie rabatów ? zamiast deklarowanej wysokiej obniżki ceny, klient otrzymuje mniejszy upust.

Anulowanie opłaconych zamówień ? najczęściej z powodu ?błędu systemu?.

Wybrane ogłoszenia

Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Fluo marki Main Paper
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Genialna książka dla dziewczynek.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Poszukiwani pracownicy

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • 5 niezawodnych sposobów na obniżenie kosztów druku w domu

    Obecnie już prawie każde gospodarstwo domowe wyposażone jest w drukarkę. Nie wspominając nawet o niewielkich przedsiębiorstwach z siedzibą w domu, dla których drukowanie dokumentów bywa sprawą kluczową. I choć posiadanie takiego sprzętu jest bardzo wygodne, ponieważ możemy wydrukować dowolną rzecz, kiedy tego potrzebujemy, wiąże się także z określonymi kosztami. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na to, aby móc drukować taniej. Przedstawiamy 5 niezawodnych pomysłów, które pomogą nam obniżyć koszty domowego drukowania.

    Więcej…  
  • Kolejna nowość w ofercie PRISM!

    Kolejny toner pojawił się w ofercie marki Prism! Wysokowydajny toner Lexmark 55B2H00 jest dwa razy tańszy niż toner OEM!

    Więcej…