Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się dnia 19 maja 2016 r. w Centrum Konferencyjnym Zielna w Warszawie, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej.

Prezesem PIAP została Edyta Lisowska z firmy Eblis B&L.

Stanowisko V-ce prezesa objął Tomasz Chwiłowicz z firmy Jaguar, pełniący w poprzedniej kadencji funkcję Prezesa Zarządu, drugim V-ce prezesem PIAP została Magdalena Owczarska z firmy CiTRON BTL.

Członkami Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych mianowano: Macieja Dembińskiego - Rosnowski Gift, Annę Roszczak - Asgard, Zbigniewa Grzeszczuka - Paul Stricker, Monikę Łabęcką - AMC Group, Wojciecha Wąsowskiego -12M.

W skład komisji rewizyjnej weszli: Sebastian Piłka - Inter...Test, Iwona Dulińska - Kunszt, Tomasz Barudin - Texet Poland oraz Zbigniew Zieliński - AWIH.

Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za 2015 rok oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2015. Jednogłośnie również zaakceptowano plan działań PIAP na 2016/2017.

- Niezmiernie cieszy mnie fakt, że podczas ostatniego sprawozdawczo-wyborczego zebrania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które miało miejsce w dniu 19.05.2016 roku w Warszawie rozpoczęła się tak ożywiona dyskusja. To nie jednostki tworzą dobre oraz konstruktywne rzeczy, ale zgrane i efektywnie pracujące zespoły. Takim zespołem jest PIAP. Jest nas wielu i mam nadzieję, że przez dalszą, owocną pracę będzie nas jeszcze więcej, aby intensywnie działać dla dobra całej branży reklamowej. Mam nadzieję, że zapoczątkowana podczas Walnego Zebrania burza mózgów zostanie kontynuowana przez całą moją kadencję, a działanie całego Zarządu spowoduje, że wielu kreatywnych członków naszej organizacji przyczyni się do jej rozwoju i umocnienia. Bardzo zależy nam przecież na tym, abyśmy stali się mocnym głosem branży reklamowej. Kontynuując prace poprzedników będziemy wzmacniać prestiż oraz jeszcze mocniej ugruntujemy pozycję PIAP-u jako silnego lidera zrzeszającego nie tylko wspaniałych dostawców, importerów czy producentów, ale także solidne, kreatywne i pracowite agencje reklamowe, jak firma, którą mam przyjemność reprezentować od prawie 15 lat. Tylko aktywność doprowadzi nas do sukcesu, czego nam wszystkim życzę. Dziś ze swej strony zachęcam wszystkich, którzy zastanawiali się, czy do nas przystąpić powiem krótko : GORĄCO ZAPRASZAMY tych, którzy pragną uczestniczyć w dziesiątym roku naszej działalności i współtworzyć tak silną organizację tej branży- mówi dr Edyta Lisowska Prezes PIAP.

Edyta Lisowska - doktor nauk humanistycznych, założycielka i dyrektor zarządzający firmy reklamowej EBLIS B&L, która w 2014 roku otrzymała Nagrodę Chorzowski Przedsiębiorca Roku.

Wybrane ogłoszenia

MEGA fajny produkt. Trzyma naprawdę mocno a stempl ...
Nowe długopisy ścieralne Flexi Abra.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Plecak smart na laptop shellPlecak smart na laptop shell
HityCena z VAT - 400,49 PLN
Kolejny hit wśród długopisów wymazywalnych.
Piasek kinetyczny do zabawy oraz modelowania.
Nowy produkt w ofercie Tadeo Trading.
Firma HELKRA poszukuje handlowców.
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Elegancji produkt do pracy oraz jako gadżet z logo ...
Firma Rafcom poszukuje pracownika.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Vodeoreportaz z targów w Konsorcjum Biuro Klub

    Premiera nowego katalogu, prezentacja nowej oferty na rynku, liczne promocje - w tym klimacie odbywała się kolejna coroczna impreza organizowana przez Konsorcjum Biuro Klub. Jak było, kogo spotkaliśmy? Jakie nowe marki pojawiły się na rynku właśnie podczas minionych targów? Zapraszamy do videoreportażu.

    Więcej…  
  • Weź toner na próbę.

    "Drukarka musi jeść" - z takim określeniem spotkaliśmy się ostatnio przy rozmowie z dostawcą materiałów eksploatacyjnych marki Prism. Jak wiadomo jednak, drukarka "nie zje wszystkiego", dlatego dostawcy tuszy i tonerów co raz bardziej przykładają uwagę do wysokiej jakości swoich produktów. Jedną z metod, która stosowana jest także przez firmę Rafcom, jest akcja "toner na próbę".

    Więcej…