Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 3 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Z początkiem marca do zespołu Xerox Polska dołączył Patrick Opas, obejmując rolę Sales Managera.

Patrick Opas będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem SAO, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie sieci sprzedaży w obrębie istniejących kontraktów. Nowy specjalista Xerox Polska zasili tym samym zespół prowadzony przez Macieja Nuckowskiego, który od listopada pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży oraz Usług Xerox Polska. Pozyskanie nowego eksperta w zakresie sprzedaży to kolejny krok w kierunku rozwoju i wzmocnienia tej jednostki w strukturach firmy.


 Znalezione obrazy dla zapytania Patrick Opas xerox


Patrick zdobywał doświadczenie zawodowe w strukturach Lenovo Technology, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań dla sektora finansowego, a także w IBM, gdzie wspierał oferty z obszaru New Software Acquisition oraz realizował strategię sprzedaży rozwiązań chmurowych.  

Wybrane ogłoszenia

Uniwersalna taśma do zaklejania kartonów.
Ręcznie malowane zestawy na Pamiątkę I Komunii.
Nowe produkty w ofercie Tadeo Trading.
Poszukiwany pracownik do pracy: Częstochowa, Gdańs ...
Nowy długopis marki Penmate w ofercie Tadeo-Tradin ...
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Szeroka oferta kolorowych, pluszowych akcesoriów.
Nowe długopisy ścieralne Flexi Abra.
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
Nowe produkty w ofercie firmy KMP PrintTechnik Pol ...
Nowość w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Sukces Targów RetailShow 2015

    VI Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow już za nami. Ponad 150 wystawców z Polski i zagranicy przez dwa dni prezentowało najnowocześniejsze rozwiązania dla sklepów. Mocno wyróżniały się innowacyjne rozwiązania technologiczne, a wzrok przyciągała bogata oferta oświetlenia. Z kolei dostawcy wyposażenia, tj. kas, wag, mebli, wózków sklepowych czy dedykowanych placówkom handlowym materiałów wykończeniowych zjednywali klientów designem, kolorystyką i funkcjonalnościami. Spośród ponad 4 tysięcy odwiedzających wielu uczestniczyło w konferencji Retail Congress oraz bezpłatnych warsztatach Retail Innovations Theatre.

    Więcej…  
  • Witamy w doborowym towarzystwie

    Rośnie grono firm, które przystąpiły do programu „Solidni w Biznesie”. Niedawno nowym partnerem został „Solaron” i „koszulkowo.com”.

    Więcej…