Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Pewnie nie raz, nie dwa zastanawialiście się jak to naprawdę jest z utratą gwarancji z powodu zakupu i użytkowania zamiennych materiałów eksploatacyjnych. Producenci często piszą, że zalecają stosowanie tuszy i tonerów wyprodukowanych przez siebie czyli tzw. oryginalnych. Jak się jednak okazuje, jest to tylko zalecenie w użytkowaniu, ponieważ tylko wtedy firma możne zagwarantować bezproblemowe działanie drukarki. Zainstalowanie w urządzeniu elementu innego producenta nie wiąże się z automatyczną utratą gwarancji bądź zmiany jej warunków. 

Więcej na ten temat mówi Paweł Piórkowski, Dyrektor Zarządzający z firmy Rafcom - dystrybutora materiałów eksploatacyjnych marki PRISM



 

Kategoria: Rozmowy bez cenzury - branża biurowa
Odsłony: 4479