Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Marka INKDIGO, w ramach której oferowane są materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, ponad rok temu głośno weszła na rynek polski. Stworzona przez osoby mogące pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży, z perfekcyjnie opracowanym planem działania, dziś osiąga kilkuset procentowy wzrost. Jak do tego doszła? O minionym roku rozmawiamy z Danielem Paciorkiem i Bartoszem Czajkowskim, Członkami Zarządu E-Smart Digital Media Sp. z o.o.

scann.R: Danielu, mija kolejny rok Waszej działalności. Na rynku materiałów eksploatacyjnych dzieje się dużo, niekoniecznie dobrego. A jak nastroje w E-Smart Digital Media?

Daniel Paciorek (DP.): Nastroje u nas są optymistyczne bo, na szczęście, skończyły się wakacje. Niestety na sezonowość naszej branży nie mamy wpływu, a jak się domyślasz niewiele osób w okresie letnim myśli o zakupach tuszy i tonerów. Na szczęście nasza strategia sprzedaży uwzględnia tę sezonowość, dlatego nie skupiamy jej na jednym kanale sprzedaży, a na kilku.

Bartosz Czajkowski (BCz): To prawda. Sprzedaż na głównych naszych kanałach, gdzie odczuwalny był sezon wakacyjny, zrekompensowaliśmy kontraktami w zamówieniach publicznych. Tutaj rzeczywiście dużo się działo i dało nam naprawdę wysoki wzrost sprzedaży. Biorąc pod uwagę poprzedni rok to obecnie osiąga on kilkuset procentowy progres.

DP.: Oczywiście nie osiadamy na laurach. Pamiętamy o tym, że od niedawna jesteśmy na rynku i takie wzrosty w początkowych fazach budowania biznesu nie są czymś niezwykłym

Obecnie nasza branża jest w trakcie trwania sezonu targowego (sezon biurowy). Czy spotkamy na nich markę Inkdigo?

DP.: O tak. Na pewno się wkrótce zobaczymy 😊

Sektor materiałów eksploatacyjnych cechuję się dość licznymi nowościami. Co nowego pojawiło się ostatnio w Waszej ofercie?

BCz.: Każdego tygodnia wprowadzamy coś nowego. Najważniejsze są jednak premiery niedostępne u konkurencji. Marka INKDIGO jako jedna z pierwszych oferuje nowe tusze regenerowane Inkdigo do drukarek marki HP 953, 903, 304.

Niedawno ruszył Wasz sklep internetowy. Czy zauważacie już w naszej branży wzrastające zainteresowanie zakupami on-line?

DP.: Oczywiście - takie też były oczekiwania naszych partnerów z kanału sprzedaży IT, a my tylko je spełniliśmy.

BCz.: Każde nasze działanie poprzedzone jest analizą potrzeb klientów, które jak najszybciej chcemy wdrażać w życie, co automatycznie przekłada się na sprzedaż naszych produktów. 

Zespół Inkdigo rośnie w siłę – kto dołączył ostatnio do Waszych szeregów i czy możecie powiedzieć, że "rodzina" jest już w komplecie?

DP.: Do naszego zespołu dołączyła nowa koleżanka z dużym doświadczeniem w branży dystrybucyjnej IT. Będzie u nas zajmować się materiałami oryginalnymi i zarządzać ich sprzedażą. W mojej ocenie, na tym etapie biznesu, mamy już skompletowaną załogę, a rekrutacje w działach sprzedaży oraz zakupów są już zakończone.

W jakim kanale obecnie głównie dystrybuujecie swoje produkty?

BCz.: Oczywiście przede wszystkim w kanale biuroserwisowym. Naszą markę INKDIGO można także znaleźć w kanale IT oraz w dużym procencie w zamówieniach publicznych.

W biuroserwisie u kogo jest już dostępna Wasza oferta?

DP.: Nie chcę zapeszać. Nadal trwają rozmowy, a jak wiesz w naszej branży są one skomplikowane. Na tę chwilę, poza wybranymi naszymi Partnerami, nie widzimy wskazań biznesowych, żeby nasza marka INKDIGO pojawiała się w dużej sieci. Wiąże się to oczywiście z kwestią przetargów, które jak wiesz są obsługiwane przez spółkę SMART SP Z O.O. SP.K.

Tak jak to było ponad roku temu, tak i teraz zapewne macie plany i marzenia na dalszy rozwój? Czego mogę Wam życzyć?

D.P.: Walki, szacunku, ciężkiej pracy 😊 a tak na poważnie sądzę, że na tę chwilę już wyznaczamy standardy w zamówieniach publicznych, więc póki co niczego nam więcej do szczęścia nie potrzeba.

 Znalezione obrazy dla zapytania inkdigo.


Czytaj także: Premiera sklepu B2B marki INKDIGO!

Wybrane ogłoszenia

Kolekcja zeszytów dla młodzieży.
Firma Rafcom wprowadziła kolejne nowości do swojej ...
Zamienniki marki KMP wymienne z HP 652 (F6V25AE i ...
Daj się porwać niekończącej zabawie, która nigdy C ...
Idealny plecak dla chłopców w wieku 6-10 lat.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
PRISM to dynamiczna marka na rynku alternatywnych ...
6 kolorów trójkątnych kredek marki Penmate.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • ORLEN Paliwa nowym partnerem ActiveJet Team.

    ActiveJet Team pozyskał nowego - bardzo ważnego partnera - którym została spółka ORLEN Paliwa. Podpisanie umowy sponsorskiej ze spółką z GK ORLEN -  liderem hurtowej sprzedaży paliw  jest kolejnym krokiem do rozwoju zespołu. 

    Więcej…  
  • Internet i nowe technologie zmieniają polski system edukacji.

    Kształtowanie kompetencji cyfrowych u dzieci można zacząć już w podstawówce. Nauka programowania nie tylko pozwala im rozwinąć logikę i kreatywność, lecz także jest korzystna z punktu widzenia przyszłości rynku pracy. Dlatego Fundacja Orange prowadzi rekrutację do dwóch programów edukacyjnych, w których łącznie 400 szkół podstawowych dostanie wsparcie finansowe i merytoryczne w nauczaniu programowania i robotyki. Takie lekcje prowadzi już kilkadziesiąt placówek w całej Polsce. Kolejne mogą zgłaszać się do końca kwietnia. 

    Więcej…