Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Miniony rok dla Spółki Action był przełomowy. Odgórne i niesłuszne, w ocenie Zarządu firmy, decyzje urzędu skarbowego były dość bolesne, jednak przyspieszyły one zmiany w spółce w najlepszym dla niej momencie. Jak dzisiaj wygląda sytuacja? O niej, z punktu widzenia marki związanej z naszą branżą, rozmawiamy z Rafałem Ornowskim, Pełnomocnik Zarządu ACTION S.A. ds. ActiveJet.

scann.R.: Niedługo mija rok od nieprzyjemnej sytuacji, która przytrafiła się firmie Action. Z perspektywy czasu, jak oceniasz to, co się stało?

Rafał Ornowski.: Action w naszej branży to przede wszystkim marka Activejet, a w jej otoczeniu w przeciągu ostatniego roku działo się bardzo dużo. Jako kluczowe wydarzenie minionych 12 miesięcy wskazałbym na pewno rebranding obu naszych marek, Activejet i Actis. W jego ramach nie tylko odświeżyliśmy nasze logotypy, dostosowując je do najnowszych światowych trendów w zakresie designu, ale także zmieniliśmy wygląd opakowań, by były jeszcze bardziej atrakcyjne i funkcjonalne z punktu widzenia klienta końcowego.



Jak wygląda obecnie sytuacja marki ActiveJet w firmie Action?

Rozwojowo. Jako jedyni na rynku postawiliśmy na dołączanie do naszych tonerów małego prezentu – nie będę zdradzał więcej szczegółów, żeby nie zepsuć niespodzianki naszym użytkownikom. Zeszłej zimy zakończyliśmy bardzo udaną akcję promocyjną, której finałem był wyjazd z klientami na bajkowy Mauritius. Klienci przyjęli tę akcję bardzo ciepło, i to nie tylko ze względu na temperatury panujące na wyspie. Dlatego kontynuujemy takie działania. Aktualnie prowadzimy promocję, w której to wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak telewizory, skutery, rowery, najnowsze telefony i tablety.

Dość poważnie zrestrukturyzowaliście swoje działania. Na czym głównie się skupił Zarząd firmy?

W tym roku zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowych pozycji asortymentowych w segmencie akcesoriów komputerowych, dodając do portfolio nowoczesne myszki i klawiatury. Budujemy także nowe grupy asortymentowe, które będą stanowiły dopełnienie naszej oferty. Standardowo uzupełniamy także portfolio w segmencie tuszów i tonerów, aby oferować klientom najnowsze poszukiwane produkty. 

Jesteśmy obecnie przed sezonem targowym w branży PBS. Gdzie się spotkamy?

W najbliższym czasie oczywiście planujemy udział w licznych targach i szkoleniach. Dzięki takim aktywnościom, możemy być realnym wsparciem dla parterów handlowych chcących budować biznes w oparciu o najlepsze produkty na rynku. Będziemy więc na najważniejszych eventach branżowych.

Rozumiem, że po zeszłorocznej "przygodzie z US" jakiś plan na odzyskanie rynku macie? Co on uwzględnia? 

W Activejet jak zwykle stawiamy poprzeczkę wysoko. To duże wyzwanie, ale, jak widać, takie długofalowe podejście do rozwoju biznesu procentuje. Potwierdzeniem słuszności naszej strategii jest chociażby utrzymanie pozycji zdecydowanego lidera rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych – wg ostatnich badań międzynarodowej firmy analitycznej IDC, łączny udział w tym rynku dla obu marek w 2016 r. wyniósł niemal 34 proc. Również w testach branżowych utrzymujemy wysokie noty. W ostatnim teście alternatywnych tuszów atramentowych, przeprowadzonym przez magazyn PC World, Activejet otrzymał dwa wyróżnienia: najlepszej opłacalności oraz najlepszej wydajności. Klienci także doceniają najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów. W samym tylko 2017 roku Activejet zdobył aż trzy wyróżnienia konsumenckie: Konsumencki Lider Jakości, Studencka Marka Roku oraz Laur Internetu – E-Jakość 2017.

Czy rynek może się Was znowu obawiać?

Jako lider branży, musimy cały czas dbać o najwyższe standardy na każdym etapie kontaktu klienta z produktem. I mam tu na myśli zarówno klienta końcowego, jak i klienta-resellera. Cały czas realizujemy strategię, która jest spójna i najlepsza dla nas i naszych klientów.

Rozmawiała: Daria M.Kostera


Co jeszcze dzieje się w spółce Action? Zapraszamy do wywiadu przeprowadzonego przez inwestorzy.tv.

 

Wybrane ogłoszenia

Ze stronami do łatwego skanowania notatek.
Idealne do szkoły, aby nie pomylić przedmiotów.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
tusz do drukarki HP o symbolu AH-652 BR.
Zamienniki marki KMP wymienne z HP 652 (F6V25AE i ...
Seria bloków do szkoły marki OXFORD firmy HAMELIN. ...
Nowa seria kalendarzy dla najmłodszych.
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach i z uni ...
Elegancki metalowy długopis w 6 pastelowych kolora ...
Idealny plecak dla chłopców w wieku 6-10 lat.
Daj się porwać niekończącej zabawie, która nigdy C ...
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Zamienniki tuszów i tonerów do drukarek – najczęstsze fakty i mity

    Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych może stanowić niemały wydatek – zwłaszcza jeśli przetwarzamy znaczną ilość dokumentacji, np. na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na ograniczenie kosztów. Jednym z nich jest korzystanie z zamienników tuszów i tonerów do drukarek zamiast sygnowanych marką producenta tych urządzeń (OEM). Istnieje wiele faktów i mitów na ten temat, dlatego warto zweryfikować przynajmniej cztery najważniejsze.

    Więcej…  
  • Nowa siedziba Zeta Pro Office

    Z dniem 20 marca 2017 roku firma Zeta Pro Office SA zmienia swoją siedzibę główną. Nowym miejscem jest hala magazynowa DC5 w parku logistycznym Prologis Chorzów.

    Więcej…