Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Miniony rok dla Spółki Action był przełomowy. Odgórne i niesłuszne, w ocenie Zarządu firmy, decyzje urzędu skarbowego były dość bolesne, jednak przyspieszyły one zmiany w spółce w najlepszym dla niej momencie. Jak dzisiaj wygląda sytuacja? O niej, z punktu widzenia marki związanej z naszą branżą, rozmawiamy z Rafałem Ornowskim, Pełnomocnik Zarządu ACTION S.A. ds. ActiveJet.

scann.R.: Niedługo mija rok od nieprzyjemnej sytuacji, która przytrafiła się firmie Action. Z perspektywy czasu, jak oceniasz to, co się stało?

Rafał Ornowski.: Action w naszej branży to przede wszystkim marka Activejet, a w jej otoczeniu w przeciągu ostatniego roku działo się bardzo dużo. Jako kluczowe wydarzenie minionych 12 miesięcy wskazałbym na pewno rebranding obu naszych marek, Activejet i Actis. W jego ramach nie tylko odświeżyliśmy nasze logotypy, dostosowując je do najnowszych światowych trendów w zakresie designu, ale także zmieniliśmy wygląd opakowań, by były jeszcze bardziej atrakcyjne i funkcjonalne z punktu widzenia klienta końcowego.



Jak wygląda obecnie sytuacja marki ActiveJet w firmie Action?

Rozwojowo. Jako jedyni na rynku postawiliśmy na dołączanie do naszych tonerów małego prezentu – nie będę zdradzał więcej szczegółów, żeby nie zepsuć niespodzianki naszym użytkownikom. Zeszłej zimy zakończyliśmy bardzo udaną akcję promocyjną, której finałem był wyjazd z klientami na bajkowy Mauritius. Klienci przyjęli tę akcję bardzo ciepło, i to nie tylko ze względu na temperatury panujące na wyspie. Dlatego kontynuujemy takie działania. Aktualnie prowadzimy promocję, w której to wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak telewizory, skutery, rowery, najnowsze telefony i tablety.

Dość poważnie zrestrukturyzowaliście swoje działania. Na czym głównie się skupił Zarząd firmy?

W tym roku zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowych pozycji asortymentowych w segmencie akcesoriów komputerowych, dodając do portfolio nowoczesne myszki i klawiatury. Budujemy także nowe grupy asortymentowe, które będą stanowiły dopełnienie naszej oferty. Standardowo uzupełniamy także portfolio w segmencie tuszów i tonerów, aby oferować klientom najnowsze poszukiwane produkty. 

Jesteśmy obecnie przed sezonem targowym w branży PBS. Gdzie się spotkamy?

W najbliższym czasie oczywiście planujemy udział w licznych targach i szkoleniach. Dzięki takim aktywnościom, możemy być realnym wsparciem dla parterów handlowych chcących budować biznes w oparciu o najlepsze produkty na rynku. Będziemy więc na najważniejszych eventach branżowych.

Rozumiem, że po zeszłorocznej "przygodzie z US" jakiś plan na odzyskanie rynku macie? Co on uwzględnia? 

W Activejet jak zwykle stawiamy poprzeczkę wysoko. To duże wyzwanie, ale, jak widać, takie długofalowe podejście do rozwoju biznesu procentuje. Potwierdzeniem słuszności naszej strategii jest chociażby utrzymanie pozycji zdecydowanego lidera rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych – wg ostatnich badań międzynarodowej firmy analitycznej IDC, łączny udział w tym rynku dla obu marek w 2016 r. wyniósł niemal 34 proc. Również w testach branżowych utrzymujemy wysokie noty. W ostatnim teście alternatywnych tuszów atramentowych, przeprowadzonym przez magazyn PC World, Activejet otrzymał dwa wyróżnienia: najlepszej opłacalności oraz najlepszej wydajności. Klienci także doceniają najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów. W samym tylko 2017 roku Activejet zdobył aż trzy wyróżnienia konsumenckie: Konsumencki Lider Jakości, Studencka Marka Roku oraz Laur Internetu – E-Jakość 2017.

Czy rynek może się Was znowu obawiać?

Jako lider branży, musimy cały czas dbać o najwyższe standardy na każdym etapie kontaktu klienta z produktem. I mam tu na myśli zarówno klienta końcowego, jak i klienta-resellera. Cały czas realizujemy strategię, która jest spójna i najlepsza dla nas i naszych klientów.

Rozmawiała: Daria M.Kostera


Co jeszcze dzieje się w spółce Action? Zapraszamy do wywiadu przeprowadzonego przez inwestorzy.tv.

 

Wybrane ogłoszenia

Brokatowa farbka makijażowa świecąca w ciemności. ...
Nowość w ofercie firmy Leviatan.
Hitowe skoroszyty archiwizacyjne teraz w nowych ko ...
Kolejna nowość w ofercie marki OXFORD.
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Kolorowe pudełka na akcesoria do szkoły.
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
Portfolio tonerów marki PRISM znowu powiększone.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Nieograniczona zabawa z kombinezonem GetDirty

    Malowanie palcami, stopami to fantastyczna zabawa pełna spontanicznych reakcji, ekspresji twórczej i nowych doświadczeń. Z jednej strony, to bezcelowe oddanie się przyjemności obcowania z farbą i papierem, czyli z nastawieniem na przeżywaniem, a nie na efekty końcowe. Z zajęć plastycznych dziecko czerpię szereg korzyści dla rozwoju ruchowego, intelektualnego i emocjonalnego. Moje dzieci uwielbiają takie zabawy, jak się to mówi? O tak! ,,Brudne dziecko, to szczęśliwe dziecko". 
    Więcej…  
  • Czy jesteśmy bezpieczni w sieci…

    Jak wynika z badania „Internauci 2015” przygotowanego przez CBOS, w ubiegłym roku z internetu korzystało regularnie niemal 65% Polaków. Dynamiczny rozwój technologii sprawia, że korzystamy z sieci nie tylko niemal każdego dnia, ale przede wszystkim używamy w tym celu coraz większej liczby urządzeń. Co za tym idzie, jesteśmy jeszcze bardziej narażeni na wiele zagrożeń. Laptopy, komputery stacjonarne, tablety, smartfony, ale również konsole, czy telewizory, to urządzenia, poprzez które z siecią łączą się zarówno dorośli jak i dzieci. Co możemy zrobić, by minimalizować niebezpieczeństwa czyhające online i chronić siebie oraz bliskich przed ich konsekwencjami? Przede wszystkim stale pamiętać o zabezpieczaniu urządzeń i przestrzeganiu podstawowych zasad "cyfrowej higieny”, nie tylko w Dniu Bezpiecznego Internetu, ale przez cały rok.

    Więcej…