Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Tak trywialne pytanie, a jednak często pojawiające się w momencie chęci zakupu urządzenia drukującego. Czy wybrać nabiurkowe urządzenie marki HP, czy może duży kombajn marki Epson? Dylematy, jakie pojawiają się powinny być szybko rozwiane przez pryzmat naszych potrzeb.

O głównych kryteriach wyboru drukarki czy to do biura czy to domu opowiada nam Regina Telega, Dyrektor Handlowa w firmie Rafcom.


Zobacz całą wypowiedź.


Czytaj także:

Wybrane ogłoszenia

Idealne dla najmłodszych.
Tusze marki Activejet AE-16BNX, AE-16CNX, AE-16MNX ...
Nowy produkt w ofercie Tadeo Trading.
Nowe produkty do biura i domu.
Rozpocznij nowy rok z nowymi kolorami.
Lubisz "bazgrolić" podczas rozmów telefonicznych? ...
Nowy zakreślacz w ofercie Tadeo Trading.
Bardzo lekkie i miękkie, wypełnione powietrzem pił ...
Piękna kolekcja toreb papierowych z brokatem.
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach.
Kolekcja długopisów w 3 różnych kolorach.
Nowa pozycja w ofercie Tadeo-Trading.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Pułapki zmniejszające produktywność Twojego zespołu

    Umiejętne zarządzanie zespołem to nie tylko proste wydawanie rozkazów i ustalanie celów. Zdarzają się utalentowani menadżerowie, którzy mają to po prostu we krwi. Ale dla większości z nas poprzeczka wisi bardzo wysoko. Jest to praca twarzą w twarz z drugim człowiekiem, a każdy człowiek ma inne potrzeby, motywacje i nawyki. Mamy własne style działania i miedzy innymi dlatego zarządzanie zespołem to nie jest zwykła „bułka z masłem”.

    Więcej…  
  • Nowy system B2B w Konsorcjum Biuro Klub

    Konsorcjum Biuro Klub wdraża informatyczny system B2B, łączący producentów, dostawców i klientów. System będzie wspierał proces zamawiania produktów, a jednocześnie będzie narzędziem do analiz marketingowych oraz komunikacji.

    Więcej…