Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Nowy rok sprzyja postanowieniom noworocznym. Warto więc z początkiem stycznia zastanowić się czy nie zacząć oszczędzać na wydatkach eksploatacyjnych swojej drukarki. Tonery i tusze to niestety koszt, który trudno całkowicie wyeliminować w biurze a czasem i w domu. Można go jednak znacznie obniżyć wybierając tańsze zamienniki do naszego urządzenia. Jak się do tego zabrać i jak nie popełnić błędu przy wyborze odpowiedniego tuszu lub tonera radzi nam Regina Telega, Dyrektor Handlowa w firmie Rafcom.

Pełną wypowiedź umieszczamy w naszym filmie, do którego obejrzenia zachęcamy:



Zobacz także:

Akademia Rafcom - odcinek 7

Drukarka nie widzi tuszu... - Akademia Rafcomu

Znaj swoje prawa - Akademia Rafcomu

Wybrane ogłoszenia

Lubisz "bazgrolić" podczas rozmów telefonicznych? ...
Przepiękne mini zakreślacze od STABILO.
Świetna zabawa dla maluchów.
Wysokiej jakości karteczki samoprzylepne marki Ban ...
Kolorowa zabawa z kostkami papierowymi.
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Przepiękne zestawy ślubne: torba, koperta, kartka ...
Nowy produkt marki CLEVERTON.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Przepiękne kubki termiczne z jednorożcem.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Siła nabywcza mieszkańców Europy

    Zgodnie z wynikiem badań widać duże dysproporcje w sile nabywczej mieszkańców poszczególnych krajów w Europie. Polska nadal zdecydowanie poniżej średniej. Wyniki najnowszego raportu dotyczącego siły nabywczej mieszkańców Europy – „GfK Purchasing Power Index 2013” wynika, że europejscy konsumenci mieli do dyspozycji, na wydatki lub oszczędności, łącznie około 8,62 biliona euro.

    Więcej…  
  • Podsumowujemy 2016 rok, planujemy 2017...

    Zakończyliśmy 2016 rok. Trochę tak teoretycznie, bo w praktyce nadal go rozliczamy. Jaki był? Z naszej perspektywy na pewno bardzo aktywny. Nowe marki na rynku, przejęcia, rotacje pracowników, liczne imprezy targowe...Z subiektywnego punktu widzenia to były wyjątkowe 12 miesięcy. W historii magazynu scann.R - najlepsze. Dlatego my dajemy im mocną 9-tkę. Czemu nie dziesiątkę? Bo ambicje mamy większe.

    Więcej…