Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Nowy rok sprzyja postanowieniom noworocznym. Warto więc z początkiem stycznia zastanowić się czy nie zacząć oszczędzać na wydatkach eksploatacyjnych swojej drukarki. Tonery i tusze to niestety koszt, który trudno całkowicie wyeliminować w biurze a czasem i w domu. Można go jednak znacznie obniżyć wybierając tańsze zamienniki do naszego urządzenia. Jak się do tego zabrać i jak nie popełnić błędu przy wyborze odpowiedniego tuszu lub tonera radzi nam Regina Telega, Dyrektor Handlowa w firmie Rafcom.

Pełną wypowiedź umieszczamy w naszym filmie, do którego obejrzenia zachęcamy:



Zobacz także:

Akademia Rafcom - odcinek 7

Drukarka nie widzi tuszu... - Akademia Rafcomu

Znaj swoje prawa - Akademia Rafcomu

Wybrane ogłoszenia

Dla chłopca i dziewczynki
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Z naklejkami Kredki dwustronnne
Genialna książka dla dziewczynek.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Pokoloruj swój świat kredkami Oxford

    Misją marki Oxford jest wspieranie każdego w jego ambicjach i dążeniu do obranego celu. Tyczy się to zarówno młodszych i starszych klientów. Kredki  Oxford powstały z myślą o najmłodszych, ale nie tylko. Dzięki nim każdy może przenieść swoje wyobrażenia i najskrytsze pragnienia na papier.  Moc kolorów, nasycone barwy, najwyższa jakość Oxford i nowoczesne podejście do potrzeb konsumentów dają narzędzie, dzięki któremu każdy mały  i duży artysta pokoloruje swój świat w tonacjach, jakie odpowiadają jego nastrojom i emocjom. Jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia!

    Więcej…  
  • Druga edycja OneDay Roadshow 2014

    Na trasie pięć miast. Po raz pierwszy Kraków i Łódź. 56 wystawców i blisko 800 zwiedzających. Tak w krótkiej statystyce wyglądała druga edycja OneDay Roadshow. Goście mieli okazję zapoznać się z rozbudowaną ofertą produktów przed gorącym przedświątecznym okresem.

    Więcej…