Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Nowy rok sprzyja postanowieniom noworocznym. Warto więc z początkiem stycznia zastanowić się czy nie zacząć oszczędzać na wydatkach eksploatacyjnych swojej drukarki. Tonery i tusze to niestety koszt, który trudno całkowicie wyeliminować w biurze a czasem i w domu. Można go jednak znacznie obniżyć wybierając tańsze zamienniki do naszego urządzenia. Jak się do tego zabrać i jak nie popełnić błędu przy wyborze odpowiedniego tuszu lub tonera radzi nam Regina Telega, Dyrektor Handlowa w firmie Rafcom.

Pełną wypowiedź umieszczamy w naszym filmie, do którego obejrzenia zachęcamy:



Zobacz także:

Akademia Rafcom - odcinek 7

Drukarka nie widzi tuszu... - Akademia Rafcomu

Znaj swoje prawa - Akademia Rafcomu

Wybrane ogłoszenia

W ofercie firmy KMP PrintTechnik Polska pojawiły s ...
Zszywacz z ramieniem obrotowym. Alternatywa dla zs ...
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.
Plecak dla najmłodszych na wyprawy małe i duże.
Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej w branży biu ...
Najlepszy prezent na Dzień Dziecka!
Dostępne w różnej wielkości opakowaniach.
Idealny produkt dla malucha.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Zmarł hrabia Anton-Wolfgang von Faber-Castell

    Prezes zarządu Faber-Castell zmarł po ciężkiej chorobie w czwartek, 21. stycznia w Houston, USA w otoczeniu rodziny. Przeżył 74 lata. 

    Więcej…  
  • Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej podsumowuje swoje działania

    Z początkiem maja utworzone zostało Stowarzyszenie zrzeszające osoby z branży upominkowej. Głównym założeniem takiej decyzji była chęć stworzenia grupy dla firm, które dzięki wspólnemu celowi będą promować swoje produkty także poza granicami naszego kraju oraz wymieniać doświadczenie z innymi podmiotami. 

    Więcej…