Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Niby zwykła koszulka, profesjonalnie nazywana "kieszenią na dokumenty", a jednak czy zastanawiałeś się Drogi Czytelniku nad tym, że mogłoby jej nie być? Produkt, który na co dzień funkcjonuje w naszych biurach, ułatwiając przechowanie, przenoszenie i zabezpieczanie dokumentów. Produkt, który powstaje tu, w Polsce, pod Łodzią. Po raz pierwszy na łamach naszego magazynu rozmawiamy z Prezesem Zarządu firmy Inter-Folia, Dariuszem Wadowskim o działalności rodzimego producenta.


scann.R.: Ponad 20 lat na rynku, naprawdę wąska specjalizacja ofertowa, a jednak jesteście na topie – jak to robi Inter-Folia?

Dariusz Wadowski: Ciężka praca, inwestycja w rozwój, wysokiej jakości produkty, duży szacunek dla klientów, dobra współpraca, zaufanie, uczciwość…To taka krótka recepta na sukces.


W swojej ofercie macie zaledwie kilka grup produktowych. Co oferujecie i czym cechuje się Wasz asortyment?

Mamy w ofercie kieszenie na dokumenty - matowe i krystaliczne, w różnych grubościach od 35 do 120 mikronów, z dziurkowaniem 4, 11 lub 23, również poszerzane i barwione. Oferta skoroszytów jest również bogata: skoroszyty standardowe, standardowe z otworami, skoroszyty z europerforacją, każdy rodzaj możemy wyprodukować w wersji soft (cieńsza przednia lub tylna okładka) lub w wersji lux (krystaliczna przednia okładka), a dla każdego wariantu oferujemy aż 15 kolorów. Biorąc pod uwagę zróżnicowanie i szerokie możliwości dopasowania produktu do potrzeb odbiorcy lub konkretnego rynku to w sumie mamy w ofercie kilkaset różnych produktów. Cechą podstawową jest materiał – folia polipropylenowa wysokiej jakości, bezpieczna dla zdrowia i środowiska, oraz stała wysoka jakość.


 OBWOLUTY TYPU L firmy Inter-Folia

* produkowane z folii polipropylenowej  o wysokiej wytrzymałości
* otwierane górą i bokiem
* z bocznym wycięciem ułatwiającym umieszczanie dokumentów
* różne grubości, formaty i rodzaje: matowe, wysokoprzezroczyste, kolorowe


Od wielu lat jesteście stałymi wystawcami na zagranicznych targach. Jaki procent Waszej działalności to export?

Od początku naszej działalności uczestniczyliśmy w wystawach/ targach krajowych a od kilkunastu lat jesteśmy wystawcami także na zagranicznych imprezach. Z roku na rok udział exportu systematycznie rósł, a już od kilkunastu lat utrzymuje się na poziomie powyżej 70%. Znacząca część to oczywiście export do UE i innych krajów europejskich, ale eksportujemy również poza Europę. Tak wysoki odsetek osiągamy dzięki stałej wysokiej jakości, atrakcyjnej cenie i odpowiedniej jakości obsługi naszych klientów. Oczywiście nie bez znaczenia jest fakt, o którym wspomniałem wcześniej - wykorzystujemy wyłącznie granulat i folię PP, która jest czynnikiem kluczowym tak dużego zainteresowaniu rynków zagranicznych.

Mocno zaznaczasz, że w produkcji przykładacie ogromną wagę do jakości. Wiemy jednak też, że rynek, szczególnie ten z „koszulkami”, skoroszytami rządzi się dość często niską ceną, za którą niestety kryje się jakiś kruczek. O co chodzi z tą jakością? W końcu koszulka to koszulka.

To prawda. Na rynek trafiają marnej jakości produkty o bardzo niskiej cenie i jak zawsze coś musi się za tym kryć. Firma Inter-Folia przywiązuje ogromną wagę nie tylko do jakości wykonania, ale również przestrzegamy stosownych regulacji w zakresie rozporządzenia REACH przyjętego przez UE w celu lepszej ochrony środowiska i zdrowia człowieka przed zagrożeniami, jakie mogą stanowić substancje chemiczne towarzyszące nam w codziennym życiu. W procesie produkcji używamy granulatu PP wytwarzanego w oparciu o technologię bezftalanowąProdukujemy folię używając najwyższej jakości bezpiecznego dla zdrowia czystego polipropylenu. Nasza folia PP nie ma w składzie substancji groźnych dla człowieka w przeciwieństwie do PVC. UE właśnie rozszerza listę substancji – plastyfikatorów endokrynnie czynnych zawartych w PVC, niebezpiecznych dla człowieka, mających ogromny wpływ na życie ludzkie i środowisko naturalne.

Za niską ceną często stoi także deklarowanie grubości nie zawsze zgodna z prawdą i stosowaną technologią, używanie tworzyw zanieczyszczonych, używanie folii produkowanej z taniego regranulatu wytwarzanego z odpadów (mieszanka różnych tworzyw w tym szkodliwych, często zawierających metale ciężkie), czasem stosowanie cen dumpingowych .

Z rozporządzenia REACH wynikają konkretne obowiązki dla importerów dokonujących jakichkolwiek zakupów spoza UE w tym wyrobów z plastiku przeznaczonych do dalszej odsprzedaży. Niska cena może więc oznaczać zagrożenie dla zdrowia…

Darku - obecnie pracujecie nad nowym projektem. Czy już możecie zdradzić jego szczegóły?

Zgadza się - pracujemy i zbliżamy się do zakończenia zupełnie nowego projektu. W najbliższym czasie chętnie podzielimy się szczegółami. Możemy na tym etapie zdradzić, że posiadamy prawo do wynalazku, który został zgłoszony do ochrony w formie patentu. Wpisujemy się w nowy plan dla Europy: Circular economy, czyli gospodarka w obiegu zamkniętym. To nowy paradygmat w ekonomii i szansa aby zrównoważony rozwój kształtował unijną gospodarkę na przyszłe dekady.

Nowy projekt i nowe produkty - w tym klimacie rozpoczęliście nowy rok.

Rzeczywiście w ostatnich miesiącach wprowadziliśmy do oferty skoroszyty dedykowane do użytku domowego i biurowego w zestawach 5 sztukowych i odpowiednio dobranej kolorystyce. W każdej paczce jest 5 różnych kolorów. Informację tę jednak już prezentowaliście na łamach portalu scann.R 😊. Nowe skoroszyty to oferta dla mniejszych firm, biur domowych i użytkowników prywatnych, którzy cenią dobrą jakość i ciekawe rozwiązania.


SKOROSZYTY - MIX 5 KOLORÓW

Skoroszyty - mix 5 kolorów

Czytaj więcej: http://www.scanner.com.pl/hity/ad/skoroszyty-mix-5-kolorow,369 


Rozmawialiśmy już o Waszym systemie dystrybucji. Skupiliśmy się jednak na eksporcie, który stanowi aż 70% Waszej sprzedaży. Z kim współpracujecie w naszym kraju a z kim za granicą?

Naszymi odbiorcami są głównie wiodący dystrybutorzy artykułów biurowych zarówno w Polsce jak i za granicą. Wynika to przede wszystkim z potencjału produkcyjnego, jaki oferujemy. Dla przykładu: w ciągu godziny produkujemy blisko 100 000 szt. popularnych „koszulek” co stanowi w ciągu roku ponad 0,5 miliarda szt. Oczywiście naszymi klientami są również hurtownicy, mniejsze firmy i sieci handlowe. 

Jesteśmy firmą jeśli nie jedyną to jedną z nielicznych w Europie, która produkuje finalne artykuły z folii wytwarzanej we własnym zakładzie. Kontrolujemy skład folii, jakość, bezpieczeństwo produktów już od podstaw. Mamy pełną identyfikowalność każdego z produktów. Ponadto naszym Partnerom zapewniamy stabilne warunki współpracy, gwarantujemy wysoką jakość i terminowość realizacji zamówień. Jesteśmy otwarci i słuchamy naszych klientów - Inter-Folia to rzetelny i odpowiedzialny partner.


Dziękujemy za rozmowę.

Niby zwykła koszulka, profesjonalnie nazywana "kieszenią na dokumenty", a jednak czy zastanawiałeś się Drogi Czytelniku nad tym, że mogłoby jej nie być? Produkt, który na co dzień funkcjonuje w naszych biurach, ułatwiając przechowanie, przenoszenie i zabezpieczanie dokumentów. Produkt, który powstaje tu, w Polsce, pod Łodzią. Po raz pierwszy na łamach naszego magazynu rozmawiamy z Prezesem Zarządu firmy Inter-Folia, Dariuszem Wadowskim o działalności rodzimego producenta.


scann.R.: Ponad 20 lat na rynku, naprawdę wąska specjalizacja ofertowa, a jednak jesteście na topie – jak to robi Inter-Folia?

Dariusz Wadowski: Ciężka praca, inwestycja w rozwój, wysokiej jakości produkty, duży szacunek dla klientów, dobra współpraca, zaufanie, uczciwość…To taka krótka recepta na sukces.


W swojej ofercie macie zaledwie kilka grup produktowych. Co oferujecie i czym cechuje się Wasz asortyment?

Mamy w ofercie kieszenie na dokumenty - matowe i krystaliczne, w różnych grubościach od 35 do 120 mikronów, z dziurkowaniem 4, 11 lub 23, również poszerzane i barwione. Oferta skoroszytów jest również bogata: skoroszyty standardowe, standardowe z otworami, skoroszyty z europerforacją, każdy rodzaj możemy wyprodukować w wersji soft (cieńsza przednia lub tylna okładka) lub w wersji lux (krystaliczna przednia okładka), a dla każdego wariantu oferujemy aż 15 kolorów. Biorąc pod uwagę zróżnicowanie i szerokie możliwości dopasowania produktu do potrzeb odbiorcy lub konkretnego rynku to w sumie mamy w ofercie kilkaset różnych produktów. Cechą podstawową jest materiał – folia polipropylenowa wysokiej jakości, bezpieczna dla zdrowia i środowiska, oraz stała wysoka jakość.


 OBWOLUTY TYPU L firmy Inter-Folia

* produkowane z folii polipropylenowej  o wysokiej wytrzymałości
* otwierane górą i bokiem
* z bocznym wycięciem ułatwiającym umieszczanie dokumentów
* różne grubości, formaty i rodzaje: matowe, wysokoprzezroczyste, kolorowe


Od wielu lat jesteście stałymi wystawcami na zagranicznych targach. Jaki procent Waszej działalności to export?

Od początku naszej działalności uczestniczyliśmy w wystawach/ targach krajowych a od kilkunastu lat jesteśmy wystawcami także na zagranicznych imprezach. Z roku na rok udział exportu systematycznie rósł, a już od kilkunastu lat utrzymuje się na poziomie powyżej 70%. Znacząca część to oczywiście export do UE i innych krajów europejskich, ale eksportujemy również poza Europę. Tak wysoki odsetek osiągamy dzięki stałej wysokiej jakości, atrakcyjnej cenie i odpowiedniej jakości obsługi naszych klientów. Oczywiście nie bez znaczenia jest fakt, o którym wspomniałem wcześniej - wykorzystujemy wyłącznie granulat i folię PP, która jest czynnikiem kluczowym tak dużego zainteresowaniu rynków zagranicznych.

Mocno zaznaczasz, że w produkcji przykładacie ogromną wagę do jakości. Wiemy jednak też, że rynek, szczególnie ten z „koszulkami”, skoroszytami rządzi się dość często niską ceną, za którą niestety kryje się jakiś kruczek. O co chodzi z tą jakością? W końcu koszulka to koszulka.

To prawda. Na rynek trafiają marnej jakości produkty o bardzo niskiej cenie i jak zawsze coś musi się za tym kryć. Firma Inter-Folia przywiązuje ogromną wagę nie tylko do jakości wykonania, ale również przestrzegamy stosownych regulacji w zakresie rozporządzenia REACH przyjętego przez UE w celu lepszej ochrony środowiska i zdrowia człowieka przed zagrożeniami, jakie mogą stanowić substancje chemiczne towarzyszące nam w codziennym życiu. W procesie produkcji używamy granulatu PP wytwarzanego w oparciu o technologię bezftalanowąProdukujemy folię używając najwyższej jakości bezpiecznego dla zdrowia czystego polipropylenu. Nasza folia PP nie ma w składzie substancji groźnych dla człowieka w przeciwieństwie do PVC. UE właśnie rozszerza listę substancji – plastyfikatorów endokrynnie czynnych zawartych w PVC, niebezpiecznych dla człowieka, mających ogromny wpływ na życie ludzkie i środowisko naturalne.

Za niską ceną często stoi także deklarowanie grubości nie zawsze zgodna z prawdą i stosowaną technologią, używanie tworzyw zanieczyszczonych, używanie folii produkowanej z taniego regranulatu wytwarzanego z odpadów (mieszanka różnych tworzyw w tym szkodliwych, często zawierających metale ciężkie), czasem stosowanie cen dumpingowych .

Z rozporządzenia REACH wynikają konkretne obowiązki dla importerów dokonujących jakichkolwiek zakupów spoza UE w tym wyrobów z plastiku przeznaczonych do dalszej odsprzedaży. Niska cena może więc oznaczać zagrożenie dla zdrowia…

Darku - obecnie pracujecie nad nowym projektem. Czy już możecie zdradzić jego szczegóły?

Zgadza się - pracujemy i zbliżamy się do zakończenia zupełnie nowego projektu. W najbliższym czasie chętnie podzielimy się szczegółami. Możemy na tym etapie zdradzić, że posiadamy prawo do wynalazku, który został zgłoszony do ochrony w formie patentu. Wpisujemy się w nowy plan dla Europy: Circular economy, czyli gospodarka w obiegu zamkniętym. To nowy paradygmat w ekonomii i szansa aby zrównoważony rozwój kształtował unijną gospodarkę na przyszłe dekady.

Nowy projekt i nowe produkty - w tym klimacie rozpoczęliście nowy rok.

Rzeczywiście w ostatnich miesiącach wprowadziliśmy do oferty skoroszyty dedykowane do użytku domowego i biurowego w zestawach 5 sztukowych i odpowiednio dobranej kolorystyce. W każdej paczce jest 5 różnych kolorów. Informację tę jednak już prezentowaliście na łamach portalu scann.R 😊. Nowe skoroszyty to oferta dla mniejszych firm, biur domowych i użytkowników prywatnych, którzy cenią dobrą jakość i ciekawe rozwiązania.


SKOROSZYTY - MIX 5 KOLORÓW

Skoroszyty - mix 5 kolorów

Czytaj więcej: http://www.scanner.com.pl/hity/ad/skoroszyty-mix-5-kolorow,369 


Rozmawialiśmy już o Waszym systemie dystrybucji. Skupiliśmy się jednak na eksporcie, który stanowi aż 70% Waszej sprzedaży. Z kim współpracujecie w naszym kraju a z kim za granicą?

Naszymi odbiorcami są głównie wiodący dystrybutorzy artykułów biurowych zarówno w Polsce jak i za granicą. Wynika to przede wszystkim z potencjału produkcyjnego, jaki oferujemy. Dla przykładu: w ciągu godziny produkujemy blisko 100 000 szt. popularnych „koszulek” co stanowi w ciągu roku ponad 0,5 miliarda szt. Oczywiście naszymi klientami są również hurtownicy, mniejsze firmy i sieci handlowe. 

Jesteśmy firmą jeśli nie jedyną to jedną z nielicznych w Europie, która produkuje finalne artykuły z folii wytwarzanej we własnym zakładzie. Kontrolujemy skład folii, jakość, bezpieczeństwo produktów już od podstaw. Mamy pełną identyfikowalność każdego z produktów. Ponadto naszym Partnerom zapewniamy stabilne warunki współpracy, gwarantujemy wysoką jakość i terminowość realizacji zamówień. Jesteśmy otwarci i słuchamy naszych klientów - Inter-Folia to rzetelny i odpowiedzialny partner.


Dziękujemy za rozmowę.

Kontakt do firmy:

Inter-folia Sp. z o.o.
Partyzancka 157/159,
95-200 Pabianice 

Tel:       +48 42 227 - 10 - 03

            +48 42 227 - 10 - 04

Fax:      +48 42 215 - 50 - 10

e-mail:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

             Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Wybrane ogłoszenia

Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej w branży biu ...
Najlepszy prezent na Dzień Dziecka!
Zabawne notesy o różnych kształtach.
Przepiękne i bardzo kobiece kalendarze na 2019 rok ...
Nowe tonery sygnowane logiem KMP PrintTechnik.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Świetna zabawa dla maluchów.
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.
Polska marka artykułów czyszczących.
Idealny produkt dla malucha.
Nowa marka przepysznej kawy!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Właściciel marki Inkdigo sponsorem AZS Politechnika Warszawska

    AZS Politechnika Warszawska rozpoczęła współpracę z firmą Smart Digital Media. Właściciel marki Inkdigo został sponsorem stołecznego klubu.

    Więcej…  
  • Na tę chwilę wyznaczamy standardy w zamówieniach publicznych.

    Marka INKDIGO, w ramach której oferowane są materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, ponad rok temu głośno weszła na rynek polski. Stworzona przez osoby mogące pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży, z perfekcyjnie opracowanym planem działania, dziś osiąga kilkuset procentowy wzrost. Jak do tego doszła? O minionym roku rozmawiamy z Danielem Paciorkiem i Bartoszem Czajkowskim, Członkami Zarządu E-Smart Digital Media Sp. z o.o.

    Więcej…