Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Przed nami kolejna edycja targów Paperworld we Frankfurcie. Zważywszy na fakt, że od 6 lat zawsze odwiedzamy między innymi jedno z polskich stoisk, nie omieszkaliśmy już przed przyszłorocznym spotkaniem porozmawiać o tym, co będzie się na nich działo. O nowym projekcie, rynku polskim oraz bogatym kliencie zagranicznym rozmawiamy z Prezesem Zarządu firmy Inter-Folia, Dariuszem Wadowskim.

 

scann.R.: W tym roku Inter-Folia już po raz siódmy pokaże się na targach we Frankfurcie? Czy szykujecie coś specjalnego dla odwiedzających?

Dariusz Wadowski: Tak, właśnie jesteśmy tuż przed metą, jeżeli chodzi o nasz nowy produkt i to właśnie na targach zaprezentujemy go w całej okazałości. Targi we Frankfurcie to dla nas nadal główne miejsce spotkań biznesowych. Jako wystawcy będziemy prezentować naszą ofertę po raz 7, natomiast wcześniej przyjeżdżaliśmy do Frankfurtu jako odwiedzający, aby spotykać się z naszymi klientami i poszukiwać nowych odbiorców.

Wasze stoisko to zawsze minimalistyczna forma prezentacji - czy to oznacza, że targi są bardziej okazją do spotkania obecnych klientów aniżeli do pozyskiwania nowych?

Targi są okazją do spotkań zarówno z obecnymi jak i potencjalnymi odbiorcami, a także z innymi producentami z branży, nie wykluczając nawet konkurencji. Jeżeli jednak chodzi o nasze stoisko, to rzeczywiście stawiamy na minimalizm. Tę formę prezentacji postrzegamy jako przejrzystą i nowoczesną, a przede wszystkim spójną z naszą wąską specjalizacją. Nasze produkty nie wymagają rozbudowanej ekspozycji, wszyscy wiedzą jak wygląda koszulka na dokumenty, obwoluta L, skoroszyt standardowy i dziurkowany. Jesteśmy obecni na rynku już 24 lata i nasza oferta jest znana w Europie. Oczywiście zawsze dysponujemy wzorami produktów dla wszystkich zainteresowanych podczas targów, aby mogli ocenić także jakość.


Stoisko firmy Inter-Folia podczas targów PAPERWORLD 2018


Gdzie jeszcze pokazujecie się w świecie lub w Polsce na targach?

Rok temu braliśmy udział w targach Insights w Norymberdze i BIG Buyer w Bolonii. Dzięki temu poznaliśmy lepiej rynek Europejski i nawiązaliśmy nowe kontakty. W tym roku stawiamy tylko na Paperworld, który ciągle pozostaje dla nas najważniejszym wydarzeniem.

Główny nacisk w swojej działalności kładziecie na export. Czy Polska nie ma potencjału podażowego na Wasze produkty?

Chcielibyśmy zwiększyć sprzedaż krajową, ale nie jest to łatwe z racji rozdrobnienia branży i importu, który dominuje szczególnie w sektorze zamówień publicznych. W Polsce ciągle jeszcze głównym kryterium oceny produktu jest cena. Niestety w tym asortymencie nie przykłada się dostatecznej wagi do jakości, bezpieczeństwa i pochodzenia produktu. Często wygrywa niska cena, bez względu na jakość. To dlatego głównie wysyłamy nasze produkty poza granice Polski. Nasi odbiorcy eksportowi cenią wysoką jakość i serwis, który oferujemy przy zachowaniu dobrego poziomu cenowego.

Jesteście polską firmą, która od 94 roku aktywnie działa także w naszym kraju. Jak z perspektywy tylu lat oceniacie nasz rodzimy rynek?

Rynek polski jest wymagający, szczególnie dla nas jako producentów, których docelową grupę odbiorców stanowią firmy dystrybucyjne i hurtownie. Naszymi klientami są również mniejsze firmy i grupy sprzedażowe. Wiele uwagi wymaga w tej sytuacji kształtowanie odpowiedniej polityki cenowej.

Szykujecie jakieś nowości na przyszły rok?

Pewnie wkrótce pomyślimy o poszerzeniu oferty o kolejny produkt, ale na razie chcemy się skupić na promocji i wprowadzeniu na rynek nowości, nad którą pracujemy obecnie. Wiem, że wkrótce zaskoczymy naszych klientów jak zawsze pozytywnie.

Rozmawiała Daria M.Kostera

Przed nami kolejna edycja targów Paperworld we Frankfurcie. Zważywszy na fakt, że od 6 lat zawsze odwiedzamy między innymi jedno z polskich stoisk, nie omieszkaliśmy już przed przyszłorocznym spotkaniem porozmawiać o tym, co będzie się na nich działo. O nowym projekcie, rynku polskim oraz bogatym kliencie zagranicznym rozmawiamy z Prezesem Zarządu firmy Inter-Folia, Dariuszem Wadowskim.

 

scann.R.: W tym roku Inter-Folia już po raz siódmy pokaże się na targach we Frankfurcie? Czy szykujecie coś specjalnego dla odwiedzających?

Dariusz Wadowski: Tak, właśnie jesteśmy tuż przed metą, jeżeli chodzi o nasz nowy produkt i to właśnie na targach zaprezentujemy go w całej okazałości. Targi we Frankfurcie to dla nas nadal główne miejsce spotkań biznesowych. Jako wystawcy będziemy prezentować naszą ofertę po raz 7, natomiast wcześniej przyjeżdżaliśmy do Frankfurtu jako odwiedzający, aby spotykać się z naszymi klientami i poszukiwać nowych odbiorców.

Wasze stoisko to zawsze minimalistyczna forma prezentacji - czy to oznacza, że targi są bardziej okazją do spotkania obecnych klientów aniżeli do pozyskiwania nowych?

Targi są okazją do spotkań zarówno z obecnymi jak i potencjalnymi odbiorcami, a także z innymi producentami z branży, nie wykluczając nawet konkurencji. Jeżeli jednak chodzi o nasze stoisko, to rzeczywiście stawiamy na minimalizm. Tę formę prezentacji postrzegamy jako przejrzystą i nowoczesną, a przede wszystkim spójną z naszą wąską specjalizacją. Nasze produkty nie wymagają rozbudowanej ekspozycji, wszyscy wiedzą jak wygląda koszulka na dokumenty, obwoluta L, skoroszyt standardowy i dziurkowany. Jesteśmy obecni na rynku już 24 lata i nasza oferta jest znana w Europie. Oczywiście zawsze dysponujemy wzorami produktów dla wszystkich zainteresowanych podczas targów, aby mogli ocenić także jakość.


Stoisko firmy Inter-Folia podczas targów PAPERWORLD 2018


Gdzie jeszcze pokazujecie się w świecie lub w Polsce na targach?

Rok temu braliśmy udział w targach Insights w Norymberdze i BIG Buyer w Bolonii. Dzięki temu poznaliśmy lepiej rynek Europejski i nawiązaliśmy nowe kontakty. W tym roku stawiamy tylko na Paperworld, który ciągle pozostaje dla nas najważniejszym wydarzeniem.

Główny nacisk w swojej działalności kładziecie na export. Czy Polska nie ma potencjału podażowego na Wasze produkty?

Chcielibyśmy zwiększyć sprzedaż krajową, ale nie jest to łatwe z racji rozdrobnienia branży i importu, który dominuje szczególnie w sektorze zamówień publicznych. W Polsce ciągle jeszcze głównym kryterium oceny produktu jest cena. Niestety w tym asortymencie nie przykłada się dostatecznej wagi do jakości, bezpieczeństwa i pochodzenia produktu. Często wygrywa niska cena, bez względu na jakość. To dlatego głównie wysyłamy nasze produkty poza granice Polski. Nasi odbiorcy eksportowi cenią wysoką jakość i serwis, który oferujemy przy zachowaniu dobrego poziomu cenowego.

Jesteście polską firmą, która od 94 roku aktywnie działa także w naszym kraju. Jak z perspektywy tylu lat oceniacie nasz rodzimy rynek?

Rynek polski jest wymagający, szczególnie dla nas jako producentów, których docelową grupę odbiorców stanowią firmy dystrybucyjne i hurtownie. Naszymi klientami są również mniejsze firmy i grupy sprzedażowe. Wiele uwagi wymaga w tej sytuacji kształtowanie odpowiedniej polityki cenowej.

Szykujecie jakieś nowości na przyszły rok?

Pewnie wkrótce pomyślimy o poszerzeniu oferty o kolejny produkt, ale na razie chcemy się skupić na promocji i wprowadzeniu na rynek nowości, nad którą pracujemy obecnie. Wiem, że wkrótce zaskoczymy naszych klientów jak zawsze pozytywnie.

Rozmawiała Daria M.Kostera

Kontakt do firmy:

Inter-folia Sp. z o.o.
Partyzancka 157/159,
95-200 Pabianice 

Tel:       +48 42 227 - 10 - 03

            +48 42 227 - 10 - 04

Fax:      +48 42 215 - 50 - 10

e-mail:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

             Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 CZYTAJ TAKŻE:

W ciągu godziny produkujemy blisko 100 000 szt. popularnych „koszulek”

Wybrane ogłoszenia

Kolekcja długopisów w 3 różnych kolorach.
Uniwersalna ładowarka wieloportowa dla różnych urz ...
Idealny produkt dostosowany do nowych norm RODO.
Leviatan Poligrafia - firma specjalizującą się w d ...
Firma Rafcom poszukuje pracowników.
Bądź gotowy do RODO.
Piękna kolekcja toreb papierowych z brokatem.
Firma MILAN Polska Sp. z o. o., dystrybutor artyku ...
Idealny produkt dla malucha.
Portfolio tonerów marki PRISM znowu powiększone.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kolejna seria Fun w ofercie Tadeo Trading.

    Seria pięknych, kolorowych długopisów marki Penmate znowu się powiększyła. Po kolekcji FUN Pastel na rynku pojawiła się nowa FUNtastyczna propozycja.

    Więcej…  
  • KMP PrintTechnik zmienia warunki gwarancji swoich produktów.

    KMP PrintTechnik wprowadza dożywotnią gwarancję na swoje produkty przez cały okres eksploatacji, czyli do wyczerpania środka barwiącego (tuszu lub tonera).

    Więcej…