Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Przed nami kolejna edycja targów Paperworld we Frankfurcie. Zważywszy na fakt, że od 6 lat zawsze odwiedzamy między innymi jedno z polskich stoisk, nie omieszkaliśmy już przed przyszłorocznym spotkaniem porozmawiać o tym, co będzie się na nich działo. O nowym projekcie, rynku polskim oraz bogatym kliencie zagranicznym rozmawiamy z Prezesem Zarządu firmy Inter-Folia, Dariuszem Wadowskim.

 

scann.R.: W tym roku Inter-Folia już po raz siódmy pokaże się na targach we Frankfurcie? Czy szykujecie coś specjalnego dla odwiedzających?

Dariusz Wadowski: Tak, właśnie jesteśmy tuż przed metą, jeżeli chodzi o nasz nowy produkt i to właśnie na targach zaprezentujemy go w całej okazałości. Targi we Frankfurcie to dla nas nadal główne miejsce spotkań biznesowych. Jako wystawcy będziemy prezentować naszą ofertę po raz 7, natomiast wcześniej przyjeżdżaliśmy do Frankfurtu jako odwiedzający, aby spotykać się z naszymi klientami i poszukiwać nowych odbiorców.

Wasze stoisko to zawsze minimalistyczna forma prezentacji - czy to oznacza, że targi są bardziej okazją do spotkania obecnych klientów aniżeli do pozyskiwania nowych?

Targi są okazją do spotkań zarówno z obecnymi jak i potencjalnymi odbiorcami, a także z innymi producentami z branży, nie wykluczając nawet konkurencji. Jeżeli jednak chodzi o nasze stoisko, to rzeczywiście stawiamy na minimalizm. Tę formę prezentacji postrzegamy jako przejrzystą i nowoczesną, a przede wszystkim spójną z naszą wąską specjalizacją. Nasze produkty nie wymagają rozbudowanej ekspozycji, wszyscy wiedzą jak wygląda koszulka na dokumenty, obwoluta L, skoroszyt standardowy i dziurkowany. Jesteśmy obecni na rynku już 24 lata i nasza oferta jest znana w Europie. Oczywiście zawsze dysponujemy wzorami produktów dla wszystkich zainteresowanych podczas targów, aby mogli ocenić także jakość.


Stoisko firmy Inter-Folia podczas targów PAPERWORLD 2018


Gdzie jeszcze pokazujecie się w świecie lub w Polsce na targach?

Rok temu braliśmy udział w targach Insights w Norymberdze i BIG Buyer w Bolonii. Dzięki temu poznaliśmy lepiej rynek Europejski i nawiązaliśmy nowe kontakty. W tym roku stawiamy tylko na Paperworld, który ciągle pozostaje dla nas najważniejszym wydarzeniem.

Główny nacisk w swojej działalności kładziecie na export. Czy Polska nie ma potencjału podażowego na Wasze produkty?

Chcielibyśmy zwiększyć sprzedaż krajową, ale nie jest to łatwe z racji rozdrobnienia branży i importu, który dominuje szczególnie w sektorze zamówień publicznych. W Polsce ciągle jeszcze głównym kryterium oceny produktu jest cena. Niestety w tym asortymencie nie przykłada się dostatecznej wagi do jakości, bezpieczeństwa i pochodzenia produktu. Często wygrywa niska cena, bez względu na jakość. To dlatego głównie wysyłamy nasze produkty poza granice Polski. Nasi odbiorcy eksportowi cenią wysoką jakość i serwis, który oferujemy przy zachowaniu dobrego poziomu cenowego.

Jesteście polską firmą, która od 94 roku aktywnie działa także w naszym kraju. Jak z perspektywy tylu lat oceniacie nasz rodzimy rynek?

Rynek polski jest wymagający, szczególnie dla nas jako producentów, których docelową grupę odbiorców stanowią firmy dystrybucyjne i hurtownie. Naszymi klientami są również mniejsze firmy i grupy sprzedażowe. Wiele uwagi wymaga w tej sytuacji kształtowanie odpowiedniej polityki cenowej.

Szykujecie jakieś nowości na przyszły rok?

Pewnie wkrótce pomyślimy o poszerzeniu oferty o kolejny produkt, ale na razie chcemy się skupić na promocji i wprowadzeniu na rynek nowości, nad którą pracujemy obecnie. Wiem, że wkrótce zaskoczymy naszych klientów jak zawsze pozytywnie.

Rozmawiała Daria M.Kostera

Przed nami kolejna edycja targów Paperworld we Frankfurcie. Zważywszy na fakt, że od 6 lat zawsze odwiedzamy między innymi jedno z polskich stoisk, nie omieszkaliśmy już przed przyszłorocznym spotkaniem porozmawiać o tym, co będzie się na nich działo. O nowym projekcie, rynku polskim oraz bogatym kliencie zagranicznym rozmawiamy z Prezesem Zarządu firmy Inter-Folia, Dariuszem Wadowskim.

 

scann.R.: W tym roku Inter-Folia już po raz siódmy pokaże się na targach we Frankfurcie? Czy szykujecie coś specjalnego dla odwiedzających?

Dariusz Wadowski: Tak, właśnie jesteśmy tuż przed metą, jeżeli chodzi o nasz nowy produkt i to właśnie na targach zaprezentujemy go w całej okazałości. Targi we Frankfurcie to dla nas nadal główne miejsce spotkań biznesowych. Jako wystawcy będziemy prezentować naszą ofertę po raz 7, natomiast wcześniej przyjeżdżaliśmy do Frankfurtu jako odwiedzający, aby spotykać się z naszymi klientami i poszukiwać nowych odbiorców.

Wasze stoisko to zawsze minimalistyczna forma prezentacji - czy to oznacza, że targi są bardziej okazją do spotkania obecnych klientów aniżeli do pozyskiwania nowych?

Targi są okazją do spotkań zarówno z obecnymi jak i potencjalnymi odbiorcami, a także z innymi producentami z branży, nie wykluczając nawet konkurencji. Jeżeli jednak chodzi o nasze stoisko, to rzeczywiście stawiamy na minimalizm. Tę formę prezentacji postrzegamy jako przejrzystą i nowoczesną, a przede wszystkim spójną z naszą wąską specjalizacją. Nasze produkty nie wymagają rozbudowanej ekspozycji, wszyscy wiedzą jak wygląda koszulka na dokumenty, obwoluta L, skoroszyt standardowy i dziurkowany. Jesteśmy obecni na rynku już 24 lata i nasza oferta jest znana w Europie. Oczywiście zawsze dysponujemy wzorami produktów dla wszystkich zainteresowanych podczas targów, aby mogli ocenić także jakość.


Stoisko firmy Inter-Folia podczas targów PAPERWORLD 2018


Gdzie jeszcze pokazujecie się w świecie lub w Polsce na targach?

Rok temu braliśmy udział w targach Insights w Norymberdze i BIG Buyer w Bolonii. Dzięki temu poznaliśmy lepiej rynek Europejski i nawiązaliśmy nowe kontakty. W tym roku stawiamy tylko na Paperworld, który ciągle pozostaje dla nas najważniejszym wydarzeniem.

Główny nacisk w swojej działalności kładziecie na export. Czy Polska nie ma potencjału podażowego na Wasze produkty?

Chcielibyśmy zwiększyć sprzedaż krajową, ale nie jest to łatwe z racji rozdrobnienia branży i importu, który dominuje szczególnie w sektorze zamówień publicznych. W Polsce ciągle jeszcze głównym kryterium oceny produktu jest cena. Niestety w tym asortymencie nie przykłada się dostatecznej wagi do jakości, bezpieczeństwa i pochodzenia produktu. Często wygrywa niska cena, bez względu na jakość. To dlatego głównie wysyłamy nasze produkty poza granice Polski. Nasi odbiorcy eksportowi cenią wysoką jakość i serwis, który oferujemy przy zachowaniu dobrego poziomu cenowego.

Jesteście polską firmą, która od 94 roku aktywnie działa także w naszym kraju. Jak z perspektywy tylu lat oceniacie nasz rodzimy rynek?

Rynek polski jest wymagający, szczególnie dla nas jako producentów, których docelową grupę odbiorców stanowią firmy dystrybucyjne i hurtownie. Naszymi klientami są również mniejsze firmy i grupy sprzedażowe. Wiele uwagi wymaga w tej sytuacji kształtowanie odpowiedniej polityki cenowej.

Szykujecie jakieś nowości na przyszły rok?

Pewnie wkrótce pomyślimy o poszerzeniu oferty o kolejny produkt, ale na razie chcemy się skupić na promocji i wprowadzeniu na rynek nowości, nad którą pracujemy obecnie. Wiem, że wkrótce zaskoczymy naszych klientów jak zawsze pozytywnie.

Rozmawiała Daria M.Kostera

Kontakt do firmy:

Inter-folia Sp. z o.o.
Partyzancka 157/159,
95-200 Pabianice 

Tel:       +48 42 227 - 10 - 03

            +48 42 227 - 10 - 04

Fax:      +48 42 215 - 50 - 10

e-mail:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

             Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 CZYTAJ TAKŻE:

W ciągu godziny produkujemy blisko 100 000 szt. popularnych „koszulek”

Wybrane ogłoszenia

Tablica korkowa o oryginalnym kształcie.
Bardzo lekkie i miękkie, wypełnione powietrzem pił ...
Firma GDD, ogólnopolski dystrybutor marek premium ...
Nowy zakreślacz w ofercie Tadeo Trading.
Nowa oferta w asortymencie Tadeo Trading.
Amex Stationery - importer i dystrybutor artykułów ...
Długopis ścieralny dla wielbicieli tatuaży.
Grupa CX poszukuje pracowników.
Nowość w ofercie firmy Leviatan.
Najlepszy prezent na Dzień Dziecka!
W ofercie firmy KMP PrintTechnik Polska pojawiły s ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kolejny Konsumencki Lider Jakości w dorobku Activejet

    Activejet po raz kolejny potwierdził swój status niekwestionowanego lidera rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych. Do szerokiego portfolio nagród i wyróżnień, zdobytych przez markę na przestrzeni ostatnich lat, dołączył właśnie kolejny, szósty już tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości.

    Więcej…  
  • Bezpieczna alternatywa

    Materiały eksploatacyjne producentów drukarek są bardzo drogie. Zdarza się, że kiedy przychodzi czas na ich wymianę, właściciel drukarki rozważa, czy kupno nowego sprzętu nie będzie bardziej opłacalne. Ze względu na wygórowane ceny tuszów/tonerów producentów drukarek coraz bardziej popularne są ich zamienniki. Czy są bezpieczne?

    Więcej…