Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Tłusty czwartek tego roku był wyjątkowy, nie tylko pod względem liczby zjedzonych pączków, ale przede wszystkim tego dnia odwiedziliśmy nową siedzibę firmy NM Recvolution - dystrybutora marki INQPrint. Pachnące świeżością biuro, rozentuzjazmowany zespół i nasi rozmówcy - Aneta Kostecka oraz Daniel Paciorek. O półrocznej aktywności na rynku, spektakularnej akcji oraz planach na przyszłość rozmawiała Daria Kostera, redaktor naczelna scann.R.

Daria Kostera (DK.): Dużo się u Was ostatnio dzieje — czym jednak najbardziej dziś żyjecie? Aneta Kostecka

(AK.): Tak, faktycznie. Odkąd we wrześniu 2018 roku wprowadziliśmy markę INQPrint na rynek, tempo pracy jest niezwykle intensywne. Jesteśmy w trakcie tworzenia dwóch naczelnych pionów w firmie: Działu Handlowego oraz Działu Przetargów. Cały czas pozyskujemy nowych Partnerów i konsekwentnie realizujemy strategię marki INQPrint. Cały czas rozwijamy się, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Naszych Klientów.

DK.: Od 20 lutego ruszyła szeroko zakrojona akcja marketingowa pt. :”INQPrint rozdaje rowery”

Daniel Paciorek (DP.): Muszę przyznać, że jest to nasza pierwsza tego typu promocja, ale nie jesteśmy tym zaskoczeni, jak pozytywny rozdźwięk wywołała wśród Klientów. Zainteresowanie jest bardzo duże, nie tylko w gronie obecnych Partnerów, ale także wśród całkowicie nowych Kontrahentów, którzy sami zgłaszają się do Naszych Handlowców, prosząc o szczegóły.

DK.: Poza tym, że kusicie rowerami — czym jeszcze chcecie przekonać nowych klientów do zakupu?

AK.: INQPrint to przede wszystkim produkty klasy PREMIUM, które charakteryzuje GWARANCJA JAKOŚCI i BEZPIECZEŃSTWO PATENTOWE. Branża materiałów eksploatacyjnych jest dzisiaj niezwykle wymagająca. Liczy się konkurencyjna cena przy zachowaniu najwyższej jakości — to właśnie kryje się pod marką INQPrint. Wspomnę, iż odsetek reklamacji jest niezwykle mały, nie będziemy tutaj mówić o cyfrach, przytacza je każdy.

DP.: Analiza „reklamowanych” produktów pokazuje, że jest ich niezwykle mało. Oczywiście naszą mocną stroną jest także dostępność oraz jakość obsługi Naszych Klientów, jaką zapewnia Dział Handlowy.


http://inqprint.pl/wp-content/uploads/2018/09/inq_prod_intro2-2.jpg



DK.: Mocno angażujecie się w przetargi — czy to główna droga Waszej dystrybucji?

AK.: Kanał przetargowy stanowi jeden z naszych filarów. W zasadzie Dział Przetargów powstał tylko i wyłącznie jako odpowiedź na potrzeby Naszych Klientów w celu kompleksowej obsługi zarówno sprzedaży hurtowej- czyli bieżącej, jak i przetargowej. Zaznaczam, że sami bezpośrednio nie bierzemy udziału w zamówieniach publicznych, tylko i wyłącznie za pośrednictwem Klientów zgłaszających się do nas po wyceny.

DK.: Nasza branża to także targi organizowane przez liczne hurtownie. Czy Wy także planujecie uczestnictwo w tego typu imprezach?

DP.: Prowadzimy obecnie bardzo wiele rozmów, już niedługo będziemy mieli okazje zobaczyć się na targach u naszych Kontrahentów – jesteśmy również otwarci na nowe propozycje.

DK.: Macie bardzo mocny zespół — czy nadal jednak poszukujecie nowych pracowników?

AK.: Osoby, które na obecną chwilę zostały zatrudnione w charakterze Specjalistów ds. Sprzedaży, to nie tylko ludzie z branży — jednakże z bardzo dużym doświadczeniem handlowym. Jesteśmy na etapie poszerzania TEAMU, zatem nowe osoby są mile widziane.


DK.: Danielu — nowa firma, nowe wyzwania — z perspektywy pół roku — warto było?

DP.: Oczywiście, że tak! Jednakże rynek jest inny. Mówiąc wprost kilka marek na rynku, które pojawiły się w ostatnich latach, jest wypadkową chybionych decyzji. My tak naprawdę idziemy po swoje — jakbym to miał porównać do drogi pod górę, to do wierzchołka brakuje nam 1/3 długości.

DK.: Jesteście w bardzo konkurencyjnym sektorze — z czym najbardziej boryka się branża?

AK.: Sądzę, że największym problem dla wielu firm będą prawa patentowe już mamy sygnały z rynku, że producenci OEM weryfikują jaki towar trafia do Polski. Czy faktycznie jest to towar „patent free”, w swojej strategii już kilka miesięcy temu dostrzegliśmy ten aspekt - INQPrint to przede wszystkim produkty klasy PREMIUM, które charakteryzuje GWARANCJA JAKOŚCI i BEZPIECZEŃSTWO PATENTOWE!

 

Tłusty czwartek tego roku był wyjątkowy, nie tylko pod względem liczby zjedzonych pączków, ale przede wszystkim tego dnia odwiedziliśmy nową siedzibę firmy NM Recvolution - dystrybutora marki INQPrint. Pachnące świeżością biuro, rozentuzjazmowany zespół i nasi rozmówcy - Aneta Kostecka oraz Daniel Paciorek. O półrocznej aktywności na rynku, spektakularnej akcji oraz planach na przyszłość rozmawiała Daria Kostera, redaktor naczelna scann.R.

Daria Kostera (DK.): Dużo się u Was ostatnio dzieje — czym jednak najbardziej dziś żyjecie? Aneta Kostecka

(AK.): Tak, faktycznie. Odkąd we wrześniu 2018 roku wprowadziliśmy markę INQPrint na rynek, tempo pracy jest niezwykle intensywne. Jesteśmy w trakcie tworzenia dwóch naczelnych pionów w firmie: Działu Handlowego oraz Działu Przetargów. Cały czas pozyskujemy nowych Partnerów i konsekwentnie realizujemy strategię marki INQPrint. Cały czas rozwijamy się, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Naszych Klientów.

DK.: Od 20 lutego ruszyła szeroko zakrojona akcja marketingowa pt. :”INQPrint rozdaje rowery”

Daniel Paciorek (DP.): Muszę przyznać, że jest to nasza pierwsza tego typu promocja, ale nie jesteśmy tym zaskoczeni, jak pozytywny rozdźwięk wywołała wśród Klientów. Zainteresowanie jest bardzo duże, nie tylko w gronie obecnych Partnerów, ale także wśród całkowicie nowych Kontrahentów, którzy sami zgłaszają się do Naszych Handlowców, prosząc o szczegóły.

DK.: Poza tym, że kusicie rowerami — czym jeszcze chcecie przekonać nowych klientów do zakupu?

AK.: INQPrint to przede wszystkim produkty klasy PREMIUM, które charakteryzuje GWARANCJA JAKOŚCI i BEZPIECZEŃSTWO PATENTOWE. Branża materiałów eksploatacyjnych jest dzisiaj niezwykle wymagająca. Liczy się konkurencyjna cena przy zachowaniu najwyższej jakości — to właśnie kryje się pod marką INQPrint. Wspomnę, iż odsetek reklamacji jest niezwykle mały, nie będziemy tutaj mówić o cyfrach, przytacza je każdy.

DP.: Analiza „reklamowanych” produktów pokazuje, że jest ich niezwykle mało. Oczywiście naszą mocną stroną jest także dostępność oraz jakość obsługi Naszych Klientów, jaką zapewnia Dział Handlowy.


http://inqprint.pl/wp-content/uploads/2018/09/inq_prod_intro2-2.jpg



DK.: Mocno angażujecie się w przetargi — czy to główna droga Waszej dystrybucji?

AK.: Kanał przetargowy stanowi jeden z naszych filarów. W zasadzie Dział Przetargów powstał tylko i wyłącznie jako odpowiedź na potrzeby Naszych Klientów w celu kompleksowej obsługi zarówno sprzedaży hurtowej- czyli bieżącej, jak i przetargowej. Zaznaczam, że sami bezpośrednio nie bierzemy udziału w zamówieniach publicznych, tylko i wyłącznie za pośrednictwem Klientów zgłaszających się do nas po wyceny.

DK.: Nasza branża to także targi organizowane przez liczne hurtownie. Czy Wy także planujecie uczestnictwo w tego typu imprezach?

DP.: Prowadzimy obecnie bardzo wiele rozmów, już niedługo będziemy mieli okazje zobaczyć się na targach u naszych Kontrahentów – jesteśmy również otwarci na nowe propozycje.

DK.: Macie bardzo mocny zespół — czy nadal jednak poszukujecie nowych pracowników?

AK.: Osoby, które na obecną chwilę zostały zatrudnione w charakterze Specjalistów ds. Sprzedaży, to nie tylko ludzie z branży — jednakże z bardzo dużym doświadczeniem handlowym. Jesteśmy na etapie poszerzania TEAMU, zatem nowe osoby są mile widziane.


DK.: Danielu — nowa firma, nowe wyzwania — z perspektywy pół roku — warto było?

DP.: Oczywiście, że tak! Jednakże rynek jest inny. Mówiąc wprost kilka marek na rynku, które pojawiły się w ostatnich latach, jest wypadkową chybionych decyzji. My tak naprawdę idziemy po swoje — jakbym to miał porównać do drogi pod górę, to do wierzchołka brakuje nam 1/3 długości.

DK.: Jesteście w bardzo konkurencyjnym sektorze — z czym najbardziej boryka się branża?

AK.: Sądzę, że największym problem dla wielu firm będą prawa patentowe już mamy sygnały z rynku, że producenci OEM weryfikują jaki towar trafia do Polski. Czy faktycznie jest to towar „patent free”, w swojej strategii już kilka miesięcy temu dostrzegliśmy ten aspekt - INQPrint to przede wszystkim produkty klasy PREMIUM, które charakteryzuje GWARANCJA JAKOŚCI i BEZPIECZEŃSTWO PATENTOWE!

 

Promocja:

Wybrane ogłoszenia

Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Brokatowa farbka makijażowa świecąca w ciemności. ...
EV-CORP - poszukuje przedstawicieli handlowych.
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Cutter marki SMART by Leviatan.
Długopis record w nowej odsłonie kolorystycznej.
Plecak smart na laptop shellPlecak smart na laptop shell
HityCena z VAT - 400,49 PLN
Zupełnie nowy korektor w taśmie 15m.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Nowe długopisy ścieralne Flexi Abra.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Jeśli urodziny to z GetDirty

    Miało być wesoło, oryginalnie, smacznie i kreatywnie. Miał też być kosmos. I najlepsi koledzy. Dzięki warsztatowni CMOK i Asi z Get Dirty marzenie się spełniło. Zobaczcie jak się brudzić by się nie pobrudzić.

    Więcej…  
  • Nowa kolekcja galanterii szkolnej TOP 2000

    Marka Top 2000, producent artykułów szkolnych, już drugi rok z rzędu, konsekwentnie rozszerzając swoje działania o kolejne kategorie produktów, przygotowała dla swoich Klientów szeroką ofertę galanterii szkolnej. Kolekcja obejmuje tornistry i plecaki dla najmłodszych i młodzieży, worki na buty oraz różnego rodzaju piórniki, a wśród nich rozkładane, z klapką, saszetki, tuby oraz dwufunkcyjne piórniko-organizery.

    Więcej…