Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Kontynuując nasze spotkania z osobami z branży w celu podsumowania 2019 roku, swoje pytania tym razem kierujemy do Dyrektor Handlowej w firmie NM Revolution - Anety Kosteckiej. Reprezentantka firmy zajmującej się dystrybucją materiałów eksploatacyjnych marki INQPrint Supplies w naszej rozmowie skonstatowała minione 12 miesięcy.

 

  1. Ten rok był...zaskakujący, energetyczny i pracowity. Marka INQPrint to ciągle jeszcze nowość na rynku eksploatacji i mimo zmieniających się trendów rynkowych zaliczyliśmy znaczny wzrost sprzedaży. Pozyskaliśmy setki nowych kontrahentów, rozszerzyliśmy ofertę o wysokiej jakości tonery kolorowe do urządzeń laserowych i kopiarkowych. Postawiliśmy na jakość, która obroniła się sama.  

  2. W tym roku najlepiej sprzedawały się...ciekawe pomysły, przemyślane akcje marketingowe, które pociągnęły za sobą ogromne i licznie zrealizowane zamówienia i transakcje. Dużym sukcesem okazała się np akcja "Inq rozdaje rowery". Znaczny progres sprzedaży nastąpił właśnie po jej zakończeniu. 

  3. Ten rok przyniósł nowości w postaci... nowych twarzy zarówno w dziale handlowym, logistycznym czy też marketingowym. Połączenie tak ciekawych osobowości, wizji i pomysłów wpłynęło na znacznie większą rozpoznawalność marki InqPrint na rynku.
  4. W tym roku po raz pierwszy... spotkaliśmy się z naszymi Chińskimi partnerami handlowymi.

  5. W tym roku odwiedziliśmy... największe targi międzynarodowe w branży.

  6. W tym roku zorganizowaliśmy... 52 konkursy dla klientów z branży zamiennej. ?Rozdaliśmy? 2075 bonów, kart upominkowych, gadżetów. Każda promocja była przemyślana, dobrze przygotowana i zakończona sukcesem sprzedażowym. W nowym roku życzylibyśmy sobie jeszcze więcej pomysłów aby tak dobrze trafiać w gusta naszych odbiorców :) 

  7. W tym roku sprawiło nam przyjemność... liczne dobre opinie wśród klientów dotyczących linii InqPrint oraz zadowolenie ze sposobu realizowanych transakcji, dzięki naszym wyszkolonym handlowcom. To dla nas spora satysfakcja.

  8. W tym roku nie udało nam się...jeszcze być numerem 1 w branży eksploatacji. Zważywszy, że jesteśmy tak krótko na rynku z naszą marką, jest to wybaczalne. Kolejny rok będzie należał do nas.

  9. W przyszłym roku chcemy...rozszerzyć nasza ofertę o kolejna gamę produktów laserowych i atramentowych. Rynek zamiennikow to setki nowych urządzeń, które wymagają niezawodnej sprawdzonej i solidnej eksploatacji. Wychodząc na przeciw potrzeb Naszych i przyszłych klientów zamierzamy systematycznie wzbogacać Nasza oferte. Zaufało nam już liczne grono klientów,którzy postawili na bardzo dobra jakość w konkurencyjnej cenie. Liczymy iż w 2020 dzięki sprzężonym konsekwentnym działaniom uda zrealizować się postawione cele. 

Kontynuując nasze spotkania z osobami z branży w celu podsumowania 2019 roku, swoje pytania tym razem kierujemy do Dyrektor Handlowej w firmie NM Revolution - Anety Kosteckiej. Reprezentantka firmy zajmującej się dystrybucją materiałów eksploatacyjnych marki INQPrint Supplies w naszej rozmowie skonstatowała minione 12 miesięcy.

 

  1. Ten rok był...zaskakujący, energetyczny i pracowity. Marka INQPrint to ciągle jeszcze nowość na rynku eksploatacji i mimo zmieniających się trendów rynkowych zaliczyliśmy znaczny wzrost sprzedaży. Pozyskaliśmy setki nowych kontrahentów, rozszerzyliśmy ofertę o wysokiej jakości tonery kolorowe do urządzeń laserowych i kopiarkowych. Postawiliśmy na jakość, która obroniła się sama.  

  2. W tym roku najlepiej sprzedawały się...ciekawe pomysły, przemyślane akcje marketingowe, które pociągnęły za sobą ogromne i licznie zrealizowane zamówienia i transakcje. Dużym sukcesem okazała się np akcja "Inq rozdaje rowery". Znaczny progres sprzedaży nastąpił właśnie po jej zakończeniu. 

  3. Ten rok przyniósł nowości w postaci... nowych twarzy zarówno w dziale handlowym, logistycznym czy też marketingowym. Połączenie tak ciekawych osobowości, wizji i pomysłów wpłynęło na znacznie większą rozpoznawalność marki InqPrint na rynku.
  4. W tym roku po raz pierwszy... spotkaliśmy się z naszymi Chińskimi partnerami handlowymi.

  5. W tym roku odwiedziliśmy... największe targi międzynarodowe w branży.

  6. W tym roku zorganizowaliśmy... 52 konkursy dla klientów z branży zamiennej. ?Rozdaliśmy? 2075 bonów, kart upominkowych, gadżetów. Każda promocja była przemyślana, dobrze przygotowana i zakończona sukcesem sprzedażowym. W nowym roku życzylibyśmy sobie jeszcze więcej pomysłów aby tak dobrze trafiać w gusta naszych odbiorców :) 

  7. W tym roku sprawiło nam przyjemność... liczne dobre opinie wśród klientów dotyczących linii InqPrint oraz zadowolenie ze sposobu realizowanych transakcji, dzięki naszym wyszkolonym handlowcom. To dla nas spora satysfakcja.

  8. W tym roku nie udało nam się...jeszcze być numerem 1 w branży eksploatacji. Zważywszy, że jesteśmy tak krótko na rynku z naszą marką, jest to wybaczalne. Kolejny rok będzie należał do nas.

  9. W przyszłym roku chcemy...rozszerzyć nasza ofertę o kolejna gamę produktów laserowych i atramentowych. Rynek zamiennikow to setki nowych urządzeń, które wymagają niezawodnej sprawdzonej i solidnej eksploatacji. Wychodząc na przeciw potrzeb Naszych i przyszłych klientów zamierzamy systematycznie wzbogacać Nasza oferte. Zaufało nam już liczne grono klientów,którzy postawili na bardzo dobra jakość w konkurencyjnej cenie. Liczymy iż w 2020 dzięki sprzężonym konsekwentnym działaniom uda zrealizować się postawione cele. 

O marce INQPrint:

Marka premium z doświadczeniem.

Charakteru firmy nie określa jej nazwa, statut czy akty prawne. Okreś­lają go potrzeby Klienta, które zostają zaspokojone, kiedy kupuje on jakiś produkt lub usługę. Zadowolenie Klienta stanowi mi­sję i cel każdej firmy. Odpowiedź na pytanie, czym jest nasza firma, można więc uzyskać, jedynie patrząc na nią z zewnątrz, z pun­ktu widzenia Klienta i rynku.

 

NM Revolution to:

16 lat doświadczenia na rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętów drukujących
100,000 transakcji z Naszymi Klientami zrealizowanych w ostatnich latach
100,000,000 PLN to wartość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do Naszych Klientów
20,000 indeksów produktowych w ciągłej dostępności magazynowej
4,800,000 sztuk materiałów eksploatacyjnych dostarczonych do Naszych Klientów
1,000 postępowań przetargowych przygotowanych dla Naszych Klientów






REKLAMA
inq_rek_01_2019

Wybrane ogłoszenia

Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Poszukiwani pracownicy
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Dla chłopca i dziewczynki
Idealne dla domowych artystów.
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Videorelacja z targów W Euro-Trade - 9-10 kwietnia 2019

    Sezon targowy trwa! Ta wizyta w Krakowie jednak miała na celu jedno - poznać najlepsze produkty dla dzieci i do szkoły. Na stoiskach wystawców, którzy przybyli do firmy Euro-Trade wyszykaliśmy najlepsze produkty. Z dużą sugestią samych dystrybutorów prezentujemy Wam te najlepsze.

    Więcej…  
  • Drukujesz zdjęcia? Zwróć uwagę na...

    Drukując fotografie w domu trzeba zwrócić uwagę na wiele czynników, które przy zleceniu wykonania odbitek laboratorium są załatwiane za nas. Jednym z takich aspektów, na który na pewno musimy zwrócić uwagę jest papier. Rynek oferuje naprawdę szeroką ofertę podkładów do druku. Różnią się między sobą m.in. wykończeniem, gramaturą i pokryciem. Jaki rodzaj papieru będzie najlepiej pasował do twoich zdjęć? 

    Więcej…