Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Troszkę przewrotny tytuł wydaje się nie pasować do naszej branży. Nic jednak bardziej mylnego. Marka, która od 4 lat co raz bardziej podbija rynek, mierzy wysoko. Zapał pracowników, przekraczanie własnych granic, szybkość rozwoju to cechy, z którymi firma Imagine się identyfikuje, a jej marka SMART-PRINT jest tego najlepszym dowodem. O historii wejścia na rynek, ambitnym zespole rozmawiamy z Mateuszem Lewandowskim - Dyrektorem Handlowym Imagine.

scann.R: Na łamach magazynu scann.R występujecie po raz pierwszy. Czym się zajmujecie?
Mateusz Lewandowski: Działamy na rynku hurtowym w branży materiałów eksploatacyjnych. Jesteśmy wytwórcą marki własnej o nazwie SMART-PRINT. Jest to nastawiona na jakość marka alternatywnych materiałów drukujących do drukarek. W naszym portfolio można znaleźć m.in. takie produkty jak: tusze, tonery, taśmy barwiące, folie do faxów. Dodatkowo w ofercie posiadamy również oryginalne materiały eksploatacyjne. Na rynku działamy 4 lata, a najbardziej intensywny wzrost notujemy w ostatnich dwóch: dział handlowy z czterech osób rozrósł się do dwunastu.

Jesteście młodą firmą, która od razu weszła w jeden z bardziej konkurencyjnych sektorów naszej branży – eksploatacja – co było powodem takiej decyzji?
Powodów jest sporo, na początku działalności zauważyliśmy, że na rynku brakuje zamienników, które są bardzo dobre jakościowo i w przystępnej cenie. Taki cel przyświecał od początku naszej marce. Jako jedni z nielicznych dostawców zamienników posiadamy bardzo ważny certyfikat potwierdzający naszą jakość: TÜV Rheinland. W naszym zespole są osoby, które branżę znają bardzo dobrze. Ja osobiście eksploatacją zajmuję się już ponad 8 lat.

Wasza marka dopiero buduje swoją renomę – gdzie można znaleźć już Wasze produkty?
To prawda - cały czas budujemy swoją pozycję na rynku. Tutaj chętnie zwrócę uwagę na osoby, które budują pozycję rynkową naszych tygrysków (na opakowaniu SMART-PRINT: tygrys). Nasz zespół to ludzie z pasją, wytrwałością, ukierunkowani na sukces. Większość aktywnie uprawia sport, mamy osoby grające w piłkę, pływające czy też biegające. Trening nauczył nas wszystkich pokory, ale i przekraczania własnych granic i robienia rzeczy niemożliwych. Najprawdopodobniej dlatego z taką łatwością weszliśmy w rynek i można nas już znaleźć u blisko 1000 aktywnych klientów z całej Polski (sklepy komputerowe, serwisy IT oraz biuro-serwisy)

Czym wyróżniają się Wasze produkty na tle konkurencji?
Tak jak sama Pani wspomniała na rynku jest bardzo dużo „producentów” zamienników. Analiza rynku pod kątem firm, które zawierają certyfikaty wystawione przez niezależne podmioty certyfikujące niestety weryfikuje rynek, mam na myśli najbardziej znany: TÜV Rheinland. Alternatywę w oparciu o ten certyfikat wytwarza raptem kilka firm w Polsce. Między innymi my. W tej chwili 80% produktów z naszej oferty monitoruje i testuje: TÜV Rheinland. Nasze produkty wytwarzane są także w oparciu m.in. o normy ISO: 9001, 14001, 18001.

To co wyróżnia nas na tle konkurencji, to również szybkość sporządzania klientom wycen przetargowych wraz z dokumentacją. Napisany przez dział programistyczny soft pozwala nam przygotować ofertę już następnego dnia roboczego. Naszą firmę cechuje także praktycznie zerowy odsetek błędów magazynowych, ponieważ posiadamy bardzo zaawansowane systemy obsługujące logistykę.

Dodam tylko, że w trosce o jakość obsługi naszych klientów ewentualne reklamacje rozpatrywane są w ciągu 24 godzin od momentu dostarczenia towaru do naszej firmy. Z mojej analizy rynku wynika, że to najszybszy czas reakcji w branży.

Jakie jest pochodzenie produkcyjne Waszych produktów?

Pochodzenie naszych produktów to partnerzy wschodni z Azji. Posiadamy tam Polski dział badawczy, który weryfikuje na miejscu jakość produktów, które następnie trafiają do naszej siedziby w Balicach, gdzie przechodzą ponowne testy przed wprowadzeniem na rynek. Chcemy w ten sposób zachować bardzo dobrą renomę na trudnym rynku.

W naszej branży biuroserwisowej jesteście już w kilku katalogach – czy na nich poprzestajecie?
Jeśli mówimy o obecności w sieciach biuroserwisowych bardzo cenimy zarówno pojedyncze podmioty gospodarcze zrzeszone jak i te nie zrzeszone w sieci. Każdy klient jest traktowany przez nas indywidualnie. Oczywiście możliwe jest wejście we współpracę z kolejnymi sieciami, jednak gdzie będziemy, pokaże czas.

Kto i na jakich zasadach może zacząć z Wami współpracę?
Każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą nastawioną na sprzedaż produktów do klientów końcowych (biuro-serwis, sklep-serwis IT). My jako dystrybutor nie obsługujemy klientów końcowych, a ewentualni klienci odsyłani są do najbliższego dealera naszych produktów w jego rejonie. Warunki handlowe ustalane są indywidualnie z każdym klientem.

Czy szykujecie dla Waszych klientów duże akcje promocyjne w najbliższym czasie?
Niestety nie mogę tego zdradzać. Póki co powiem tylko, że cyklicznie organizujemy akcje promocyjne. Do zamówień rozdawaliśmy już m.in. piłki euro 2016, najnowsze gry na konsole: ostatnio FIFA 2017 na dowolną platformę, bony sodexo. Nasi klienci mogą również liczyć na wsparcie marketingowe w postaci metalowych ekspozytorów, reklamówek, długopisów, czy cukierków – portfolio marketingowe ciągle zmienia się w zależności od potrzeb klientów.
Organizujemy także szkolenia dla przyszłych partnerów handlowych i ich pracowników połączone ze spotkaniami integracyjnymi.

Rozmawiała Daria Kostera

Troszkę przewrotny tytuł wydaje się nie pasować do naszej branży. Nic jednak bardziej mylnego. Marka, która od 4 lat co raz bardziej podbija rynek, mierzy wysoko. Zapał pracowników, przekraczanie własnych granic, szybkość rozwoju to cechy, z którymi firma Imagine się identyfikuje, a jej marka SMART-PRINT jest tego najlepszym dowodem. O historii wejścia na rynek, ambitnym zespole rozmawiamy z Mateuszem Lewandowskim - Dyrektorem Handlowym Imagine.

scann.R: Na łamach magazynu scann.R występujecie po raz pierwszy. Czym się zajmujecie?
Mateusz Lewandowski: Działamy na rynku hurtowym w branży materiałów eksploatacyjnych. Jesteśmy wytwórcą marki własnej o nazwie SMART-PRINT. Jest to nastawiona na jakość marka alternatywnych materiałów drukujących do drukarek. W naszym portfolio można znaleźć m.in. takie produkty jak: tusze, tonery, taśmy barwiące, folie do faxów. Dodatkowo w ofercie posiadamy również oryginalne materiały eksploatacyjne. Na rynku działamy 4 lata, a najbardziej intensywny wzrost notujemy w ostatnich dwóch: dział handlowy z czterech osób rozrósł się do dwunastu.

Jesteście młodą firmą, która od razu weszła w jeden z bardziej konkurencyjnych sektorów naszej branży – eksploatacja – co było powodem takiej decyzji?
Powodów jest sporo, na początku działalności zauważyliśmy, że na rynku brakuje zamienników, które są bardzo dobre jakościowo i w przystępnej cenie. Taki cel przyświecał od początku naszej marce. Jako jedni z nielicznych dostawców zamienników posiadamy bardzo ważny certyfikat potwierdzający naszą jakość: TÜV Rheinland. W naszym zespole są osoby, które branżę znają bardzo dobrze. Ja osobiście eksploatacją zajmuję się już ponad 8 lat.

Wasza marka dopiero buduje swoją renomę – gdzie można znaleźć już Wasze produkty?
To prawda - cały czas budujemy swoją pozycję na rynku. Tutaj chętnie zwrócę uwagę na osoby, które budują pozycję rynkową naszych tygrysków (na opakowaniu SMART-PRINT: tygrys). Nasz zespół to ludzie z pasją, wytrwałością, ukierunkowani na sukces. Większość aktywnie uprawia sport, mamy osoby grające w piłkę, pływające czy też biegające. Trening nauczył nas wszystkich pokory, ale i przekraczania własnych granic i robienia rzeczy niemożliwych. Najprawdopodobniej dlatego z taką łatwością weszliśmy w rynek i można nas już znaleźć u blisko 1000 aktywnych klientów z całej Polski (sklepy komputerowe, serwisy IT oraz biuro-serwisy)

Czym wyróżniają się Wasze produkty na tle konkurencji?
Tak jak sama Pani wspomniała na rynku jest bardzo dużo „producentów” zamienników. Analiza rynku pod kątem firm, które zawierają certyfikaty wystawione przez niezależne podmioty certyfikujące niestety weryfikuje rynek, mam na myśli najbardziej znany: TÜV Rheinland. Alternatywę w oparciu o ten certyfikat wytwarza raptem kilka firm w Polsce. Między innymi my. W tej chwili 80% produktów z naszej oferty monitoruje i testuje: TÜV Rheinland. Nasze produkty wytwarzane są także w oparciu m.in. o normy ISO: 9001, 14001, 18001.

To co wyróżnia nas na tle konkurencji, to również szybkość sporządzania klientom wycen przetargowych wraz z dokumentacją. Napisany przez dział programistyczny soft pozwala nam przygotować ofertę już następnego dnia roboczego. Naszą firmę cechuje także praktycznie zerowy odsetek błędów magazynowych, ponieważ posiadamy bardzo zaawansowane systemy obsługujące logistykę.

Dodam tylko, że w trosce o jakość obsługi naszych klientów ewentualne reklamacje rozpatrywane są w ciągu 24 godzin od momentu dostarczenia towaru do naszej firmy. Z mojej analizy rynku wynika, że to najszybszy czas reakcji w branży.

Jakie jest pochodzenie produkcyjne Waszych produktów?

Pochodzenie naszych produktów to partnerzy wschodni z Azji. Posiadamy tam Polski dział badawczy, który weryfikuje na miejscu jakość produktów, które następnie trafiają do naszej siedziby w Balicach, gdzie przechodzą ponowne testy przed wprowadzeniem na rynek. Chcemy w ten sposób zachować bardzo dobrą renomę na trudnym rynku.

W naszej branży biuroserwisowej jesteście już w kilku katalogach – czy na nich poprzestajecie?
Jeśli mówimy o obecności w sieciach biuroserwisowych bardzo cenimy zarówno pojedyncze podmioty gospodarcze zrzeszone jak i te nie zrzeszone w sieci. Każdy klient jest traktowany przez nas indywidualnie. Oczywiście możliwe jest wejście we współpracę z kolejnymi sieciami, jednak gdzie będziemy, pokaże czas.

Kto i na jakich zasadach może zacząć z Wami współpracę?
Każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą nastawioną na sprzedaż produktów do klientów końcowych (biuro-serwis, sklep-serwis IT). My jako dystrybutor nie obsługujemy klientów końcowych, a ewentualni klienci odsyłani są do najbliższego dealera naszych produktów w jego rejonie. Warunki handlowe ustalane są indywidualnie z każdym klientem.

Czy szykujecie dla Waszych klientów duże akcje promocyjne w najbliższym czasie?
Niestety nie mogę tego zdradzać. Póki co powiem tylko, że cyklicznie organizujemy akcje promocyjne. Do zamówień rozdawaliśmy już m.in. piłki euro 2016, najnowsze gry na konsole: ostatnio FIFA 2017 na dowolną platformę, bony sodexo. Nasi klienci mogą również liczyć na wsparcie marketingowe w postaci metalowych ekspozytorów, reklamówek, długopisów, czy cukierków – portfolio marketingowe ciągle zmienia się w zależności od potrzeb klientów.
Organizujemy także szkolenia dla przyszłych partnerów handlowych i ich pracowników połączone ze spotkaniami integracyjnymi.

Rozmawiała Daria Kostera

Stopka biograficzna

Znalezione obrazy dla zapytania Mateusz Lewandowski imagine
Mateusz Lewandowski

Stanowisko: Dyrektor Handlowy

Firma: Imagine s.c.

Wiek: 29 lat

Motto życiowe:  Aby osiągnąć sukces pierwsze co muszę zrobić to zakochać się w ciężkiej pracy.

 

Wybrane ogłoszenia

Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Urządzenie refabrykowane – fabrycznie nowe.
Najnowsza oferta gumek i gumkotemperówek.
Wysokogatunkowa Arabika 100% ciemno palona.
Nowe kolory obudów długopisów marki d-rect.
Ołówek z popularnej serii Gwiazdki w wersji metali ...
Mocny klej do wielu zastosowań.
Poszukiwani handlowcy!!
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Tusze w butelkach do Epsona.
Sprzedam firmę produkcyjną.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Rowery, smartfony, kasa - promocje ruszyły pełną parą!

    Czy branża eksploatacji przeżywa boom? Czy sprzedaż zamienników właśnie osiąga swoje szczyty? Po promocjach, które każdego tygodnia pojawiają się w ofercie firmy NM Revolution, właściciela marki INQPrint, dowodzą, że właśnie tak jest.

    Więcej…  
  • Marka Penmate to obecnie 70 % naszej oferty

    To zapewne bardzo dobra decyzja. Inwestycja we własną markę to trend, który dociera do coraz większej liczby firm. Jedną z nich jest Tadeo Trading Sp. z o.o., która od kilku lat bardzo aktywnie rozwija swój znak towarowy PENMATE. Artykuły do szkoły, do biura... Co jeszcze kryje się pod szyldem PENMATE dowiadujemy się w rozmowie z Arturem Radzewiczem, Dyrektorem Handlowych warszawskiej firmy Tadeo Trading.

    Więcej…