"Drukarka musi jeść" - z takim określeniem spotkaliśmy się ostatnio przy rozmowie z dostawcą materiałów eksploatacyjnych marki Prism. Jak wiadomo jednak, drukarka "nie zje wszystkiego", dlatego dostawcy tuszy i tonerów co raz bardziej przykładają uwagę do wysokiej jakości swoich produktów. Jedną z metod, która stosowana jest także przez firmę Rafcom, jest akcja "toner na próbę".
Eksploatacja to istotna dziedzina działalności w naszej branży. W dobie internetu wydawać by się mogła, że schylająca się ku upadkowi. Jednak sytuacja na rynku oraz sukcesy firm zaprzeczają tej tezie. O produktach firmy Rafcom rozmawiamy z Dyrektorem Zarządzającym - Pawłem Piórkowskim.
Ktoś by pomyślał, że rynek ma ograniczoną pojemność. Ktoś by pomyślał, że na nowe już nie ma miejsca. Nieliczni jednak wiedzą, że na dobre produkty zawsze znajdzie się klient. O nowym przedsięwzięciu rozmawiamy z Łukaszem Dziubkiem, Prezesem firmy REDD Sp. z o.o., która właśnie na rynek wypuściła nową markę materiałów eksploatacyjnych - ColorPlus.
Rok zmian, nowych przedsięwzięć, trafionych decyzji... O znacznym rozwoju firmy INKSPOT rozmawiamy z jej właścicielem - Danielem Dragańskim.
Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących zyskują na wartości. Nowa rzeczywistość, oraz dużo większa waga niskich kosztów w działalności każdej z firm jeszcze bardziej zmotywowały je do zainteresowania się zamienną eksploatacją.
Więcej…Antigro, Mister Lanyard oraz Agencja Reklamowa SIDE to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w pierwszym kwartale 2019 roku.
Więcej…