Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Ulotka jest nadal jednym z najpopularniejszych nośników reklamowych, szczególnie wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Jej projekt i wydruk możemy zlecić profesjonaliście lub pokusić się o samodzielne jej wykonanie. Jeśli jednak zdecydujemy się na przetestowanie własnych sił, na co przede wszystkim powinniśmy zwrócić uwagę, by finalny efekt był profesjonalny i satysfakcjonujący?

Ulotki tworzone są głównie w celach marketingowych, a ich celem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców i zachęcenie do zainteresowania danym produktem lub usługą. Tworząc ulotkę, ważne jest poznanie i określenie potrzeb klienta, tak by treść, grafika, czy chociażby rodzaj papieru były ściśle do nich dopasowane. Wbrew pozorom ludzie zwracają uwagę na detale, dlatego kolor, rodzaj czcionki, nie wspominając już o wysokiej jakości wydruku czy odpowiednim formacie mają olbrzymie znaczenie.

Najbardziej popularnym formatem ulotki to format A5, czyli 148x210 mm. Jest to rozmiar idealny dla większości firm, ponieważ oferuje wystarczająco dużo miejsca na przekazanie najistotniejszych informacji, które powinny znajdować się w tego typu materiale promocyjnym. Plusem tego formatu jest również atrakcyjna cena, porównując np. z formatem A4.

Jeśli zdecydujemy się na wydruk na maszynach offsetowych, konieczne jest uwzględnienie tzw. spadu, czyli obszaru druku, który wychodzi poza krawędź ostatecznej publikacji i zostaje odcięty. Drukowanie ulotek samodzielnie, przy pomocy domowych lub firmowych urządzeń eliminuje ten problem. Bardzo istotną kwestią w tym przypadku jest zaopatrzenie się w wysokiej jakości materiały eksploatacyjne, które pozwolą nam na uzyskanie profesjonalnego efektu. Coraz większą popularnością i przychylnością wśród klientów cieszą się alternatywne tusze i tonery marki Asarto czy Tiom, oferujące wysokie parametry druku w rozsądnej cenie. Jeśli zależy nam na perfekcyjnym odwzorowaniu kolorów, co jest szczególnie ważne w przypadku zdjęć czy grafik, musimy wybrać materiały eksploatacyjne od rzetelnych i sprawdzonych producentów.

Kolejnym istotnym aspektem jest odpowiedni rodzaj papieru. Papier dobrej jakości, o wysokiej gramaturze jest droższy, natomiast pokazuje potencjalnemu odbiorcy, że promowana firma ma do niego szacunek i warto jej zaufać. Dopracowane materiały reklamowe łatwiej zauważyć i zapamiętać. Ulotki drukowane na papierze o niskiej gramaturze szybciej się niszczą, a ich niedbały wizerunek nie zachęca do bliższego zapoznania się z oferowanym produktem lub usługą. Najczęściej wybierany papier do druku ulotek waha się w przedziale 135 – 200 gram/m2.

Na koniec nie można pominąć istoty odpowiedniego projektu ulotki. Rozmieszczenie tekstu i grafik oraz przejrzysty przekaz odgrywają ważną rolę w prawidłowym odbiorze klienta. Ważne, by ulotka nie była zalana morzem tekstu, co sprawi, że odbiorca będzie miał problem z jej zrozumieniem lub szybko straci chęć i cierpliwość do szukania interesujących go treści. Czasami mniej, znaczy więcej, a w tym przypadku zależy nam na szybkim i trafnym przekazaniu najważniejszych informacji, tak by klient od razu wiedział co chcemy mu zaoferować.

Jak widać, jeśli odpowiednio rozplanujemy poszczególne działania projektowe, zaopatrzymy się w dobry sprzęt i wysokiej jakości materiały eksploatacyjne samodzielne stworzenie ulotki reklamowej nie powinno nam sprawić problemu. Pamiętajmy, że tego typu materiały reklamowe są wizytówką naszej firmy, dlatego zawsze warto poświęcić więcej czasu i wysiłku, by finalny efekt był zgodny z naszymi oczekiwaniami.

Ulotka jest nadal jednym z najpopularniejszych nośników reklamowych, szczególnie wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Jej projekt i wydruk możemy zlecić profesjonaliście lub pokusić się o samodzielne jej wykonanie. Jeśli jednak zdecydujemy się na przetestowanie własnych sił, na co przede wszystkim powinniśmy zwrócić uwagę, by finalny efekt był profesjonalny i satysfakcjonujący?

Ulotki tworzone są głównie w celach marketingowych, a ich celem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców i zachęcenie do zainteresowania danym produktem lub usługą. Tworząc ulotkę, ważne jest poznanie i określenie potrzeb klienta, tak by treść, grafika, czy chociażby rodzaj papieru były ściśle do nich dopasowane. Wbrew pozorom ludzie zwracają uwagę na detale, dlatego kolor, rodzaj czcionki, nie wspominając już o wysokiej jakości wydruku czy odpowiednim formacie mają olbrzymie znaczenie.

Najbardziej popularnym formatem ulotki to format A5, czyli 148x210 mm. Jest to rozmiar idealny dla większości firm, ponieważ oferuje wystarczająco dużo miejsca na przekazanie najistotniejszych informacji, które powinny znajdować się w tego typu materiale promocyjnym. Plusem tego formatu jest również atrakcyjna cena, porównując np. z formatem A4.

Jeśli zdecydujemy się na wydruk na maszynach offsetowych, konieczne jest uwzględnienie tzw. spadu, czyli obszaru druku, który wychodzi poza krawędź ostatecznej publikacji i zostaje odcięty. Drukowanie ulotek samodzielnie, przy pomocy domowych lub firmowych urządzeń eliminuje ten problem. Bardzo istotną kwestią w tym przypadku jest zaopatrzenie się w wysokiej jakości materiały eksploatacyjne, które pozwolą nam na uzyskanie profesjonalnego efektu. Coraz większą popularnością i przychylnością wśród klientów cieszą się alternatywne tusze i tonery marki Asarto czy Tiom, oferujące wysokie parametry druku w rozsądnej cenie. Jeśli zależy nam na perfekcyjnym odwzorowaniu kolorów, co jest szczególnie ważne w przypadku zdjęć czy grafik, musimy wybrać materiały eksploatacyjne od rzetelnych i sprawdzonych producentów.

Kolejnym istotnym aspektem jest odpowiedni rodzaj papieru. Papier dobrej jakości, o wysokiej gramaturze jest droższy, natomiast pokazuje potencjalnemu odbiorcy, że promowana firma ma do niego szacunek i warto jej zaufać. Dopracowane materiały reklamowe łatwiej zauważyć i zapamiętać. Ulotki drukowane na papierze o niskiej gramaturze szybciej się niszczą, a ich niedbały wizerunek nie zachęca do bliższego zapoznania się z oferowanym produktem lub usługą. Najczęściej wybierany papier do druku ulotek waha się w przedziale 135 – 200 gram/m2.

Na koniec nie można pominąć istoty odpowiedniego projektu ulotki. Rozmieszczenie tekstu i grafik oraz przejrzysty przekaz odgrywają ważną rolę w prawidłowym odbiorze klienta. Ważne, by ulotka nie była zalana morzem tekstu, co sprawi, że odbiorca będzie miał problem z jej zrozumieniem lub szybko straci chęć i cierpliwość do szukania interesujących go treści. Czasami mniej, znaczy więcej, a w tym przypadku zależy nam na szybkim i trafnym przekazaniu najważniejszych informacji, tak by klient od razu wiedział co chcemy mu zaoferować.

Jak widać, jeśli odpowiednio rozplanujemy poszczególne działania projektowe, zaopatrzymy się w dobry sprzęt i wysokiej jakości materiały eksploatacyjne samodzielne stworzenie ulotki reklamowej nie powinno nam sprawić problemu. Pamiętajmy, że tego typu materiały reklamowe są wizytówką naszej firmy, dlatego zawsze warto poświęcić więcej czasu i wysiłku, by finalny efekt był zgodny z naszymi oczekiwaniami.

O marce TiOM

Tiom to nowość na rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych. Marka powstała z potrzeby stworzenia wiarygodnego produktu, który oferuje ekonomiczne rozwiązania w codziennym drukowaniu, przy zachowaniu satysfakcjonującej jakości i niezawodności. Tusze i tonery Tiom to rozsądny wybór dla każdego, kto ceni wysokie standardy eksploatacji urządzeń w konkurencyjnej cenie. Okazyjna jakość - wypróbuj Tiom.

Materiały eksploatacyjne marki Tiom są godne zaufania i spełniają wysokie normy jakości, co potwierdzają międzynarodowe certyfikaty. ISO 9001 jest dowodem na wdrożenie procedur zarządzania jakością w firmie, natomiast ISO 14001 potwierdza działania na rzecz ochrony środowiska i zapobiegania zanieczyszczeniom.

Produkty Tiom są przyjazne środowisku, ponieważ materiały wykorzystywane do ich produkcji w większości pochodzą z recyclingu oraz komponentów biodegradowalnych. Dodatkowym atutem jest możliwość bezpłatnej utylizacji zużytych tuszów i tonerów.

Chcąc spełnić oczekiwania Klientów, materiały eksploatacyjne Tiom zostały objęte 12-miesięczną gwarancją

 

Tusze tonery zamienniki - Asarto Pozytywne doświadczenia

      Tiom

Wybrane ogłoszenia

Nowość w ofercie firmy Polcan
Kolekcja zeszytów dla młodzieży.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Nowe wzory zeszytów i teczek w ofercie Leviatan-Po ...
Polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej poszu ...
Nowość w ofercie firmy Polcan.
Ze stronami do łatwego skanowania notatek.
Nowe eMotikonki już dostępne na naszym rynku.
Refabrykowane tonery marki Asarto.
Poszukiwany kompetentny, zaangażowany i lojalny pr ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Świętowanie z LAMBDA nadal trwa!

    To wyjątkowy rok w działalności firmy LAMBDA. Jubileusz 25-lecia nadal trwa! nadal trwają także wyjątkowe akcje mające na celu nagradzanie lojalnych klientów wrocławskiej firmy za ich zakupy.

    Więcej…  
  • Zmiany w Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych

    22 maja 2014 w Warszawie odbyło się Sprawozdawczo-Wyborcze Walne Zebranie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, podczas którego wyłoniono nowy Zarząd Izby oraz przedstawiono plan działań na 2014/2015 rok. Nowym Prezesem PIAP został dotychczasowy Wiceprezes Tomasz Chwiłowicz z firmy Jaguar. 

    Więcej…