Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Toner Asarto o symbolu AS-LH226BN został niekwestionowanym liderem testu zamienników do drukarek laserowych, przeprowadzonego przez redakcję magazynu PC World (11/2017).

Produkt zajął pierwsze miejsce w rankingu i zdobył w ocenie końcowej 9,6 na 10 pkt. Redakcja komentując wyniki testu tonera Asarto podkreśliła, że "mamy do czynienia z czynnikiem drukującym wysokiej jakości, całkowicie odpornym na ścieranie".

Toner AS-LH226BN okazał się najbardziej wydajnym produktem z testowanych modeli zamienników zdobywając 9,2 na 10 pkt, za co otrzymał wyróżnienie „Najlepsza wydajność PC World”.

Gratulujemy!!

Kompatybilność testowanego produktu: HP LaserJet M-402N/402DN/402DW/426FDN/426FDW.

Wydajność : 3100 stron przy 5% pokryciu strony A4.

Dożywotnia gwarancja producenta.

 

 

Wybrane ogłoszenia

Przepiękne kubki termiczne z jednorożcem.
Przepiękne mini zakreślacze od STABILO.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Kolorowa zabawa z kostkami papierowymi.
Komplet 12 pisaków o żywych kolorach.
Smakowite zakładki marki SMART by Leviatan
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Torebka neoprenowa S'COOL BIRDTorebka neoprenowa S'COOL BIRD
Sprzedam48,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Torebka neoprenowa idealna do szkoły, przedszkola, ...
Idealne dla najmłodszych.
Zszywacz z ramieniem obrotowym. Alternatywa dla zs ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Malujemy SuperHero

    Odkryj krok po kroku, jak zrobić idealny makijaż dla superbohaterów na karnawał, imprezy kostiumowe lub festiwale, używając makijażu Jovi Face Paint, bardzo łatwego w aplikacji, pokrywającego i o miękkiej fakturze. 

    Więcej…  
  • VI edycja kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”

    97% osób mających kontakt z danymi wrażliwymi deklaruje ich niszczenie. A jak wygląda prawda? W tym roku w ramach kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość” skonfrontowaliśmy deklaracje z rzeczywistością i zajrzeliśmy Polakom do ich koszy na śmieci.

    Więcej…