Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Targi RemaDays Warsaw 2018 już wkrótce. W dniach od 7 do 9 lutego cała branża reklamowa i poligraficzna spotka się w Nadarzynie pod Warszawą w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo.

Wychodząc naprzeciw odwiedzającym targi organizator przygotował dla odwiedzających specjalną aplikację na telefon. Dzięki tej aplikacji targowej każdy odnajdzie się na halach targowych i sprawnie będzie mógł poruszać się po targach. Każdy kto pobierze aplikację otrzyma darmową prenumeratę magazynu Gifts Journal. Wszystkie informacje o targach w zasięgu twojej ręki. Pobierz oficjalną bezpłatną aplikację RemaDays.


Zobacz relację z targów z zeszłego roku:

Wybrane ogłoszenia

Idealne do szkoły, biura i domu.
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach.
Najlepsza masa do modelowania dla dzieci.
Najlepszy prezent na Dzień Dziecka!
Kolorowe pudełka na akcesoria do szkoły.
Idealne dla najmłodszych.
Przepiękna kolekcja 7 toreb w kolorze białym.
Pastelowe teczki z 12 przegródkami.
Pióro wieczne z uniwersalnym uchwytem.
Przepiękne pastelowe torebki prezentowe.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Videoreportaż z targów ABRO - kwiecień 2016.

    W tym roku 8-9 kwietnia należał do firmy ABRO. Po raz kolejny zaprosiła ona do Zielonki swoich największych dostawców artykułów szkolnych, zabawek i akcesoriów hobbystycznych. Ponad 60 stoisk, tłumy gości - klientów firmy oraz oczywiście nasza redakcja uczestniczyło w kolejnych sukcesie firmy zarządzanej przez małżeństwo Annę i Bogusława Roguskich.

    Więcej…  
  • 81,25% marketerów uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła III etap badania „Postrzegania upominków reklamowych, jako nośnika reklamy.” Pierwsze badanie przeprowadzone przez PIAP miało miejsce w 2010 roku, kolejne na przełomie 2012/2013 roku, obecnie PIAP prezentuje wyniki III etapu badania. Głównym celem badania PIAP jest dostarczenie  informacji na temat postrzegania artykułów promocyjnych. Analizując wyniki  wszystkich trzech etapów badania PIAP można zauważyć pewną tendencję respondentów, stanowiącą optymistyczną prognozę dla branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…