Pamiętacie nasz wywiad z Reginą Telega z firmy Rafcom? To właśnie podczas naszej rozmowy poznaliśmy tajniki strategii sprzedażowej dystrybutora materiałów eksploatacyjnych marki PRISM w roku 2018. Już wtedy zapowiadane były duże zmiany i akcje, które mają zaskoczyć rynek. Jedna z nich własnie dobiegła końca.
- To był wyjątkowy tydzień. Egzotyczne klimaty, dzień z Cristiano Ronaldo oraz oczywiście przepyszne trunki. - tak wspomina jeden z uczestników kwietniowego wyjazdu z firmą Rafcom. - Europa nie kończy się na Portugalii. Europa kończy się na Maderze. Cieszymy się, że mogliśmy zobaczyć tę magiczną wyspę - dodaje.
W wyjedzie, który odbył się w dniach 3-10 kwietnia tego roku, wzięło udział 13 osób. Wszystkie z nich reprezentowały firmy zrzeszone w Sieci Biuroserwisowej OSAA. Tym samym w towarzystwie nie zabrakło przedstawicieli:
- GRAFIX
- BEST OFFICE
- CORRECT
- INFOBIUROBIS
- BIUROHIT
- TYPOGRAF
- PAPEX
To właśnie te firmy w promocji sprzedażowej tuszy i tonerów marki PRISM wykazały się największymi kwotami zakupowymi, dzięki którym mogli uczestniczyć w takiej przygodzie.
Jak zapowiada organizator - firma Rafcom - tego typu wyjazdy nie tylko są formą podziękowań za współpracę, ale przede wszystkim idealnym czasem na wymianę doświadczeń i jeszcze lepsze wsłuchanie się w głos rynku.
- Oczywiście planujemy kolejne tego typu akcje - zapewnia Paweł Piórkowski, Dyrektor Zarządzający w firmie Rafcom - polecamy śledzić naszą stronę albo polubić nas na Facebook'u, gdzie na bieżąco informujemy o tego typu promocjach.
Zestawienie zdjęć z wyjazdu Rafcom z siecią OSAA
Atrakcje wyjazdu: tańce w pubie irlandzkim, degustacje, piękne wodospady, muzeum Cristiano Ronaldo, tropikalne ogrody...
Czytaj także: