Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Redakcja PC World wzięła pod lupę alternatywne materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych HP. W Wielkim Teście marka Activejet została pozytywnie oceniona przez ekspertów. Jej produkty nie tylko zostały numerem jeden testu, ale także zostały wyróżnione za najlepszą wydajność i najlepszą opłacalność.

Zwycięzcą testu okazał się model AH-302BRX (czarny) i AH-302CRX(kolorowy) marki Activejet. Oba pasują do drukarki HP. Wyróżnione egzemplarze producenta z biało-czerwonym logotypem wyróżniają się wzorową wydajnością i niskim kosztem wydruku pojedynczej strony:

(…) zestaw Activejet jako jedyny w całym teście pozwolił na zadrukowanie ponad 400 stron. Dokładny wynik to 426 stron w kolorze i 1010 stron w czerni i bieli. Tak wysoka wydajność przekłada się na koszt wydruku strony na poziomie 35 groszy, czyli blisko dwa razy niższy niż przy zastosowaniu tuszu marki HP  czytamy w podsumowaniu badania.

To kolejne wyróżnienie dla produktów marki Activejet. Dotychczasowe edycje testów PC World przyniosły tej marce już osiem wyróżnień: „Najlepszy zakup” za tusz AH-655BR do drukarki HP, „Wybór redakcji” oraz „Najlepszy zakup” za tusz AH-301BRX do drukarki HP, „Najlepszy zakup PC World” za model kartridża AB-985BN do drukarki Brother, „Wybór redakcji” za toner ATB-1030Nkompatybilny z laserowymi urządzeniami drukującymi marki Brother,  „Najlepsza wydajność” dla tonera ATH-85N, „Najlepsza opłacalność” oraz „Najlepsza wydajność” za model Activejet AH-650BR (czarny) i AH-650CR(kolorowy).

 

- Jak widać nie boimy się wnikliwych testów redakcyjnych. Bycie numerem jeden w branży to ogromna odpowiedzialność. Dla nas najważniejszym jest dostarczać klientom produkt, który nie tylko sprosta ich oczekiwaniom, ale także odpowie klientowi na wypadek jakichkolwiek wątpliwości, co nie jest regułą w wypadku rynku alternatywy. My to mamy i za to doceniają nas klienci, którym bardzo dziękujemy, że stale obdarzają nas zaufaniem – podsumowuje Artur Majewski, ekspert ds. marki Activejet w ACTION S.A.

Wybrane ogłoszenia

Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Firma HELKRA poszukuje handlowców.
Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Pastelowa plastelina od JOVI.
Długopis record w nowej odsłonie kolorystycznej.
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Szeroka oferta różnej wielkości toreb z dużym dnem ...
Nowe długopisy ścieralne Flexi Abra.
Firma Rafcom poszukuje pracownika.
Szeroka oferta kolorowych, pluszowych akcesoriów.
Kolejny hit wśród długopisów wymazywalnych.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Targi Paperworld w otoczeniu nowych eventów

    36 wystawców z Polski, z czego 5 nowych firm. Zupełnie nowe tematycznie targi w tym samym czasie. Jakie i kto z naszego kraju po raz pierwszy pokaże się we Frankfurcie - o tym w naszej rozmowie z Piotrem Łukaszewiczem, Przedstawicielem Messe Frankfurt na Polskę.

    Więcej…  
  • KMP PrintTechnik z nowym certyfikatem

    Europejskie Stowarzyszenie firm produkujących materiały eksploatacyjne ETIRA, przyznało KMP PrintTechnik AG certyfikat, potwierdzający stosowanie Kodeksu Postępowania reprezentującego najwyższe standardy jakościowe, środowiskowe i społeczne w produkcji materiałów eksploatacyjnych.

    Więcej…