Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Redakcja PC World wzięła pod lupę alternatywne materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych HP. W Wielkim Teście marka Activejet została pozytywnie oceniona przez ekspertów. Jej produkty nie tylko zostały numerem jeden testu, ale także zostały wyróżnione za najlepszą wydajność i najlepszą opłacalność.

Zwycięzcą testu okazał się model AH-302BRX (czarny) i AH-302CRX(kolorowy) marki Activejet. Oba pasują do drukarki HP. Wyróżnione egzemplarze producenta z biało-czerwonym logotypem wyróżniają się wzorową wydajnością i niskim kosztem wydruku pojedynczej strony:

(…) zestaw Activejet jako jedyny w całym teście pozwolił na zadrukowanie ponad 400 stron. Dokładny wynik to 426 stron w kolorze i 1010 stron w czerni i bieli. Tak wysoka wydajność przekłada się na koszt wydruku strony na poziomie 35 groszy, czyli blisko dwa razy niższy niż przy zastosowaniu tuszu marki HP  czytamy w podsumowaniu badania.

To kolejne wyróżnienie dla produktów marki Activejet. Dotychczasowe edycje testów PC World przyniosły tej marce już osiem wyróżnień: „Najlepszy zakup” za tusz AH-655BR do drukarki HP, „Wybór redakcji” oraz „Najlepszy zakup” za tusz AH-301BRX do drukarki HP, „Najlepszy zakup PC World” za model kartridża AB-985BN do drukarki Brother, „Wybór redakcji” za toner ATB-1030Nkompatybilny z laserowymi urządzeniami drukującymi marki Brother,  „Najlepsza wydajność” dla tonera ATH-85N, „Najlepsza opłacalność” oraz „Najlepsza wydajność” za model Activejet AH-650BR (czarny) i AH-650CR(kolorowy).

 

- Jak widać nie boimy się wnikliwych testów redakcyjnych. Bycie numerem jeden w branży to ogromna odpowiedzialność. Dla nas najważniejszym jest dostarczać klientom produkt, który nie tylko sprosta ich oczekiwaniom, ale także odpowie klientowi na wypadek jakichkolwiek wątpliwości, co nie jest regułą w wypadku rynku alternatywy. My to mamy i za to doceniają nas klienci, którym bardzo dziękujemy, że stale obdarzają nas zaufaniem – podsumowuje Artur Majewski, ekspert ds. marki Activejet w ACTION S.A.

Wybrane ogłoszenia

Nowa oferta marki JOVI
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Tusze w butelkach do Epsona.
Przydatny zestaw dla każdego ucznia marki Penmate. ...
Dwukolorowe i eleganckie.
Twin Name Pen 2 marki Dong-A.
Poszukiwany handlowiec na Polskę południową!
Genialna zabawa dla całej rodziny.
Niszczarka Automatyczna P-1 (paski 7.2 mm).
Zakładki indeksujące smart pet fresh 12x45mm 5x25s ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Oficjalna aplikacja targów RemaDays Warsaw 2020

    Jest już dostępna oficjalna aplikacja dla zwiedzających targów RemaDays Warsaw 2020. Dzięki temu narzędziu zaplanujecie Państwo czas na targach, a także nie umknie żadne ważne wydarzenie podczas RemaDays Warsaw 2020.

    Więcej…  
  • RafCom z branżą wrócili z Gran Canaria

    To był 7-dniowy, emocjonujący wyjazd dla 20 osób z naszej branży. Zapowiadany od ponad pół roku finał akcji promocyjnej firmy RafCom, w październiku zeszłego roku dobiegł końca. Wspomnienia październikowych dni w temperaturze + 35 stopni powracają jednak do dziś. 

    Więcej…