Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Targi InsightsX ponownie wróciły do swojej formy po czasach Covidowych. Skorzystaliśmy z okazji, aby jako media przyjrzeć się im bliżej. Razem z kilkoma wystawcami z Polski mamy chyba podobne wnioski. A jakie? O tym rozmawiamy z Grzegorzem Posackim - Dyrektorem Zakładu UNIPAP. 

Daria M.Costera: Po raz który byliście na targach?

Grzegorz Posacki: Na targach w Norymberdze wystawiamy się od początku ich istnienia, czyli od roku 2015. Biorąc pod uwagę przerwę spowodowaną Covid-19, były to więc szóste targi Insights-X w których wzięliśmy udział.

Czy edycja po pandemii czymś Was zaskoczyła? Czym pozytywnie a czym negatywnie?

Tak, zaskoczyła ale tylko pozytywnie. Szczerze mówiąc, mieliśmy niewielkie obawy o frekwencję na targach. Po dwóch latach przerwy wystawienniczej i przeniesieniu ciężaru prezentacji oferty na spotkania indywidualne ? osobiste lub internetowe, nie wiedzieliśmy do końca jak na powrót do formuły targowej zareagują klienci. Oczywiście, przed samą imprezą kontaktowaliśmy się z naszymi odbiorcami, którzy następnie deklarowali swój przyjazd do Norymbergii, ale ilość odwiedzających nasze stoisko w tym roku przerosła oczekiwania. Po ilości stoisk widać było natomiast, że wielu wystawców podzieliło nasze obawy i nie zaryzykowało udziału w targach, dla nas był to dodatkowy pozytyw tej imprezy.

Jaki był Wasz główny cel targów?

Jak zawsze podstawowym celem targów jest prezentacja naszej najnowszej oferty. Jako że obsługujemy klientów w ponad 30 krajach, a eksport stanowi bardzo istotny kanał naszej sprzedaży, możliwość kontaktu z odbiorcami w jednym czasie i miejscu jest dla nas dużym ułatwieniem. Dodatkowy, nie mniej istotny plus wynikający z targów, to okazja do spotkań osobistych, których w okresie pandemii nie udawało się ze wszystkimi klientami zrealizować.

Czy go osiągnęliście?

Zdecydowanie tak!

Czy za rok się wystawicie?

O ile nie zmienią się warunki zewnętrzne, to tak, będziemy wystawiać się na Insights-X 2023.

 


 

Fotorelację z targów zobaczycie w naszej GALERII.

Targi InsightsX ponownie wróciły do swojej formy po czasach Covidowych. Skorzystaliśmy z okazji, aby jako media przyjrzeć się im bliżej. Razem z kilkoma wystawcami z Polski mamy chyba podobne wnioski. A jakie? O tym rozmawiamy z Grzegorzem Posackim - Dyrektorem Zakładu UNIPAP. 

Daria M.Costera: Po raz który byliście na targach?

Grzegorz Posacki: Na targach w Norymberdze wystawiamy się od początku ich istnienia, czyli od roku 2015. Biorąc pod uwagę przerwę spowodowaną Covid-19, były to więc szóste targi Insights-X w których wzięliśmy udział.

Czy edycja po pandemii czymś Was zaskoczyła? Czym pozytywnie a czym negatywnie?

Tak, zaskoczyła ale tylko pozytywnie. Szczerze mówiąc, mieliśmy niewielkie obawy o frekwencję na targach. Po dwóch latach przerwy wystawienniczej i przeniesieniu ciężaru prezentacji oferty na spotkania indywidualne ? osobiste lub internetowe, nie wiedzieliśmy do końca jak na powrót do formuły targowej zareagują klienci. Oczywiście, przed samą imprezą kontaktowaliśmy się z naszymi odbiorcami, którzy następnie deklarowali swój przyjazd do Norymbergii, ale ilość odwiedzających nasze stoisko w tym roku przerosła oczekiwania. Po ilości stoisk widać było natomiast, że wielu wystawców podzieliło nasze obawy i nie zaryzykowało udziału w targach, dla nas był to dodatkowy pozytyw tej imprezy.

Jaki był Wasz główny cel targów?

Jak zawsze podstawowym celem targów jest prezentacja naszej najnowszej oferty. Jako że obsługujemy klientów w ponad 30 krajach, a eksport stanowi bardzo istotny kanał naszej sprzedaży, możliwość kontaktu z odbiorcami w jednym czasie i miejscu jest dla nas dużym ułatwieniem. Dodatkowy, nie mniej istotny plus wynikający z targów, to okazja do spotkań osobistych, których w okresie pandemii nie udawało się ze wszystkimi klientami zrealizować.

Czy go osiągnęliście?

Zdecydowanie tak!

Czy za rok się wystawicie?

O ile nie zmienią się warunki zewnętrzne, to tak, będziemy wystawiać się na Insights-X 2023.

 


 

Fotorelację z targów zobaczycie w naszej GALERII.

Videorelacja

Wybrane ogłoszenia

Fluo marki Main Paper
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Z naklejkami Kredki dwustronnne
Poszukiwani pracownicy
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Idealne dla domowych artystów.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Koronawirus - pakiet informacji dla konsumentów

    Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Centrum Konsumenckiego i na infolinię konsumencką w ostatnim czasie wpływa zwiększona liczba pytań i skarg od konsumentów. Najczęściej dotyczą one odwołanych wyjazdów oraz zawyżonych cen w sklepach.

    Więcej…  
  • Klej w sztyfcie, który sklei niemal wszystko!

    Hiszpańska firma Dunsa specjalizująca się od wielu lat w różnego typu produktach do klejenia oferuje między innymi wyjątkowy klej Instant TECH. Z pozoru wygląda jak zwykły klej w sztyfcie, ale należy wstrzymać się z ostateczną oceną do momentu, gdy pozna się jego właściwości.

    Więcej…