Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

środa, 18 październik 2017

HELKRA Lunch & Wiedza 2017

24 wystawców, a wśród nich takie firmy jak: Datura, Impressio, GDD, Pilot, Argo, Ndewell, KW trade, 3Z, Hamelin, Michalczyk i Prokop, Interdruk, Trodat, Pentel, Brewis, Herlitz, Corex, CX Dystrybucja, Astra, St. Majewski, Biurfol, Amex, Leviatan-Poligrafia, Rozette, Aliga i Morex. 

Mnóstwo nowości: FlowerBoxy od Rozette, FuzzyBalle i teczki w modnych kolorach od Leviatan-Poligrafia, premierowa prezentacja produktów Dahle na stoisku firmy Amex Stationery, zeszyty i bruliony marki Oxford i wiele innych produktów.

Nagrody i niespodzianki dla odwiedzających targi oraz oczywiście prezentacja nowego loga firmy HELKRA. Co jeszcze się działo na spotkaniu. Zapraszamy do krótkiej fotorelacji.


Film z wydarzenia dostępny jest na naszych kanale na Znalezione obrazy dla zapytania logo youtube

środa, 18 październik 2017

Wybrane ogłoszenia

Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Fluo marki Main Paper
Idealne dla domowych artystów.
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Genialna książka dla dziewczynek.
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • ACCO kupuje Esselte!!

    24 października 2016 roku - firma ACCO Brands Corporation ogłosiła, że podpisała ostateczną umowę nabycia Esselte Group Holdings AB. Wartość transakcji opiewa na $ 333 mln. Głównym celem takiego przedsięwzięcia jest połączenie aktywności Esselte z dotychczasowymi operacjami europejskimi ACCO oraz stworzenie pozycji ogólnoeuropejskiego lidera w markowych produktach biznesowych.

    Więcej…  
  • Covid-19 przywarł do muru wszystkich.

    Rozpoczynamy cykl rozmów z branżystami na temat tego, jaki wpływ nadal trwająca panika wywołana koronawirusem miała wpływ na ich działalność. Dzisiejszym naszym rozmówcą jest Daniel Ślipko, Dyrektorem Zarządzającym i współwłaściciel firmy Sadpex z Piekar Śląskich, która jest producentem artykułów marki CRESCO.

    Więcej…