Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Klient końcowy vs upominki reklamowe - wyniki V edycji badania PIAP

    Upominki reklamowe dogoniły Internet, jakość jest silnym kryterium wyboru materiałów promocyjnych a aż 91,43% badanych wykorzystuje upominki do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek – to najważniejsze wniosku z badania postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzonego w tym roku po raz piąty przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.

    Więcej…  
  • Nie widzę zła, nie słyszę zła, nie mówię nic złego...

    Trzy Mądre Małpy, zwane także Trzema Mistycznymi Małpami, wywodzą się ze starożytności i uosabiają zasadę przysłowiową "nie widzą nic złego, nie słuchaj złego, nie mów nic złego". 

    Więcej…