Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Działalność każdej z IZB branżowych to niełatwy orzech do zgryzienia. Na ręce każdego z Zarządów patrzy cała branża. Jego działania oceniane są przez pryzmat sukcesu każdej z firm a niełatwo jest dogodzić wszystkim.

Wbrew ogólnym opiniom, że prowadzenie różnego rodzaju stowarzyszeń non-profitowych wiąże się wielokrotnie z dużą falą krytyki, Zarząd PIAP podejmuje działania, które warte są naśladowania.

Jednym z nich jest wydanie pierwszego w historii biuletynu - magazynu branżowego, który ma jeszcze bardziej jednoczyć branżę artykułów reklamowych i promować oferowane przez jej członków produkty.

- Publikacja PIAP jest trochę takim Hyde Parkiem, forum wymiany myśli i doświadczeń. Czasami także budzących burzliwe dyskusje, jak w przypadku ustawy o opłatach na rzecz czystych nośników. W numerze przeczytacie Państwo ile artyści zarabiają na sprzedaży urządzeń pamięci, jakie jest stanowisko biura ZAiKS, SAWP, ZPAV i dlaczego przepisy budzą tyle kontrowersji. Dowiecie się Państwo także, w jaki sposób można wykorzystać nowy obowiązek noszenia odblasków po zmroku, jakie są plusy i minusy eksportu na wschód, jak poradzić sobie z upadłością dłużnika, co to są  condo-hotele i dlaczego warto inwestować w nieruchomości wakacyjne i ? oczywiście to nie wszystko! - zaprasza do lektury Joanna Łęczycka Biuro Zarządu PIAP.

- Biuletyn PIAP, to publikacja skierowana do ludzi budujących rynek BTL. Znajdziecie w nim Państwo nie tylko informacje o branży, o PIAPie, który niewątpliwie służy zrzeszaniu nas tak, abyśmy ?mówili jednym głosem?, ale również porady prawne, nowinki ekonomiczne czy pomysły na inwestowanie naszych pieniędzy lub spędzanie wolnego czasu. Życzę Państwu wielu inspiracji oraz miłej lektury - mówi z kolei Magda Owczarska Wiceprezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. 

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem biuletynu. Cały zespół redakcyjny gratuluje Zarządowi PIAP nowego przedsięwzięcia. Niewątpliwie jest to TEN kierunek rozwoju każdej z Izb branżowych.

Wybrane ogłoszenia

Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Poszukiwani pracownicy
Dostępny w 7 kolorach.
Dla projektantek Big Dream Girl
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Genialna książka dla dziewczynek.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Nowość w ofercie Rafcom.
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Sprawdź co Twój charakter pisma mówi o Twojej osobowości. Analiza grafologiczna z marką Schneider.

    Zastanawiałeś się kiedyś co mówi o Tobie Twój charakter pisma? Już nie musisz się zastanawiać, możesz to sprawdzić dzięki nowej akcji ?Litery i charaktery?, która startuje 6 maja 2019 i potrwa do końca września. Marka Schneider - organizator akcji - uważa, że pismo jest czymś więcej niż tylko słowami pisanymi - jest wyrazem tego jacy jesteśmy. Biorąc udział w akcji przekonasz się, jaki typ osobowości dopasuje do Ciebie grafolog na podstawie Twojego pisma.

    Więcej…  
  • Videoreportaż ze spotkania Kompanii Biurowej - wrzesień 2018

    "W tym roku tylko raz, jednak z pompą" - tak możemy podsumować spotkanie targowo-szkoleniowe organizowane przez Kompanię Biurową. Ponownie w ulubionym miejscu sieci - w Łysomicach, jak zawsze pojawiła się liczna grupa wystawców, media branżowe oraz oczywiście najważniejsi uczestnicy - pracownicy i właściciele firm zrzeszonych w KB.

    Więcej…