Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Polecamy

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Działalność każdej z IZB branżowych to niełatwy orzech do zgryzienia. Na ręce każdego z Zarządów patrzy cała branża. Jego działania oceniane są przez pryzmat sukcesu każdej z firm a niełatwo jest dogodzić wszystkim.

Wbrew ogólnym opiniom, że prowadzenie różnego rodzaju stowarzyszeń non-profitowych wiąże się wielokrotnie z dużą falą krytyki, Zarząd PIAP podejmuje działania, które warte są naśladowania.

Jednym z nich jest wydanie pierwszego w historii biuletynu - magazynu branżowego, który ma jeszcze bardziej jednoczyć branżę artykułów reklamowych i promować oferowane przez jej członków produkty.

- Publikacja PIAP jest trochę takim Hyde Parkiem, forum wymiany myśli i doświadczeń. Czasami także budzących burzliwe dyskusje, jak w przypadku ustawy o opłatach na rzecz czystych nośników. W numerze przeczytacie Państwo ile artyści zarabiają na sprzedaży urządzeń pamięci, jakie jest stanowisko biura ZAiKS, SAWP, ZPAV i dlaczego przepisy budzą tyle kontrowersji. Dowiecie się Państwo także, w jaki sposób można wykorzystać nowy obowiązek noszenia odblasków po zmroku, jakie są plusy i minusy eksportu na wschód, jak poradzić sobie z upadłością dłużnika, co to są  condo-hotele i dlaczego warto inwestować w nieruchomości wakacyjne i … oczywiście to nie wszystko! - zaprasza do lektury Joanna Łęczycka Biuro Zarządu PIAP.

- Biuletyn PIAP, to publikacja skierowana do ludzi budujących rynek BTL. Znajdziecie w nim Państwo nie tylko informacje o branży, o PIAPie, który niewątpliwie służy zrzeszaniu nas tak, abyśmy „mówili jednym głosem”, ale również porady prawne, nowinki ekonomiczne czy pomysły na inwestowanie naszych pieniędzy lub spędzanie wolnego czasu. Życzę Państwu wielu inspiracji oraz miłej lektury - mówi z kolei Magda Owczarska Wiceprezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. 

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem biuletynu. Cały zespół redakcyjny gratuluje Zarządowi PIAP nowego przedsięwzięcia. Niewątpliwie jest to TEN kierunek rozwoju każdej z Izb branżowych.

Wybrane ogłoszenia

Wyjątkowy produkt na każdą imprezę marki ALPINO. ...
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Brokatowa farbka makijażowa świecąca w ciemności. ...
W ofercie firmy KMP PrintTechnik Polska pojawiły s ...
Papierowy Dizajn poszukuje pracownika!!
Nowa kolekcja torebek z brokatem. Najlepsze opakow ...
Przepiękne zestawy ślubne: torba, koperta, kartka ...
Nowa oferta w asortymencie Tadeo Trading.
niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Firma Rafcom poszukuje pracownika .
Firma MILAN Polska Sp. z o. o., dystrybutor artyku ...
Nowe tonery sygnowane logiem KMP PrintTechnik.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Tajemnice UniMax'a

    Długopis jaki jest każdy widzi. Dla laików to tylko narzędzie pozostawiania śladów na papierze, dla koneserów i znawców to przyrząd, bez którego nie wyobrażamy sobie życia. Można by pomyśleć, że w tej kwestii wszystko już zostało wymyślone, a jednak tak nie jest. 

    Więcej…  
  • Życie czy praca? Pracownik nie chce wybierać!

    Nie samą pracą człowiek żyje, dlatego pojęcia takie jak work-life balance i well-being stają się coraz bardziej istotne zarówno dla pracowników jak i pracodawców. Już ponad połowa polskich firm koncentruje swoje wysiłki na umożliwieniu zatrudnionym równoważenia życia zawodowego i prywatnego, poprzez oferowanie świadczeń związanych z samopoczuciem.

    Więcej…