Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Mocny klej do wielu zastosowań.

Polecamy

Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Działalność każdej z IZB branżowych to niełatwy orzech do zgryzienia. Na ręce każdego z Zarządów patrzy cała branża. Jego działania oceniane są przez pryzmat sukcesu każdej z firm a niełatwo jest dogodzić wszystkim.

Wbrew ogólnym opiniom, że prowadzenie różnego rodzaju stowarzyszeń non-profitowych wiąże się wielokrotnie z dużą falą krytyki, Zarząd PIAP podejmuje działania, które warte są naśladowania.

Jednym z nich jest wydanie pierwszego w historii biuletynu - magazynu branżowego, który ma jeszcze bardziej jednoczyć branżę artykułów reklamowych i promować oferowane przez jej członków produkty.

- Publikacja PIAP jest trochę takim Hyde Parkiem, forum wymiany myśli i doświadczeń. Czasami także budzących burzliwe dyskusje, jak w przypadku ustawy o opłatach na rzecz czystych nośników. W numerze przeczytacie Państwo ile artyści zarabiają na sprzedaży urządzeń pamięci, jakie jest stanowisko biura ZAiKS, SAWP, ZPAV i dlaczego przepisy budzą tyle kontrowersji. Dowiecie się Państwo także, w jaki sposób można wykorzystać nowy obowiązek noszenia odblasków po zmroku, jakie są plusy i minusy eksportu na wschód, jak poradzić sobie z upadłością dłużnika, co to są  condo-hotele i dlaczego warto inwestować w nieruchomości wakacyjne i … oczywiście to nie wszystko! - zaprasza do lektury Joanna Łęczycka Biuro Zarządu PIAP.

- Biuletyn PIAP, to publikacja skierowana do ludzi budujących rynek BTL. Znajdziecie w nim Państwo nie tylko informacje o branży, o PIAPie, który niewątpliwie służy zrzeszaniu nas tak, abyśmy „mówili jednym głosem”, ale również porady prawne, nowinki ekonomiczne czy pomysły na inwestowanie naszych pieniędzy lub spędzanie wolnego czasu. Życzę Państwu wielu inspiracji oraz miłej lektury - mówi z kolei Magda Owczarska Wiceprezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. 

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem biuletynu. Cały zespół redakcyjny gratuluje Zarządowi PIAP nowego przedsięwzięcia. Niewątpliwie jest to TEN kierunek rozwoju każdej z Izb branżowych.

Wybrane ogłoszenia

Nowa oferta do Kyocery, Canon'a i HP.
Elegancji produkt do pracy oraz jako gadżet z logo ...
Piasek kinetyczny do zabawy oraz modelowania.
Nowe wkłady atramentowe.
Nowa oferta tonerów do drukarek marki Canon, Kyoce ...
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Wzorzyste taśmy tesapack® to wysokiej jakości taś ...
Poszukiwany pracownik do pracy: Częstochowa, Gdańs ...
Pastelowa plastelina od JOVI.
Kolejny hit wśród długopisów wymazywalnych.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Marcowe targi zabawek w Euro-Trade - videorelacja

    Tadeo Trading, Polesie, Rozette, Granna, Winning Moves, Meteor, Trefl, Simba, Artsana, Artyzan, Clementoni, Craft with Fun, Bam Bam, Playgro, Mega Creative, Cartamundi, Artyk, Egmont, Russel, Adamigo, Sun-day, Spin Master, Alexander, Albi, Zielona Sowa, Astra, Dan-mark, Pilot, Starpak, Corex, Bic, Kw Trade, Toma, St. Majewski, Jawa, Mattel, Interdruk, Herlitz, Hamelin, Newell, Derform, Eurospark, Trefl karty, Hasbro, Tactic, Foksal i oczywiście redakcja naszego magazynu - w takim gronie spotkaliśmy się w Krakowie na targach szkolno-zabawkarskich.

    Więcej…  
  • Podsumowujemy RemaDays 2015

    XI-sta edycja targów RemaDays 2015 za nami - jak było i czy nadal warszawskie spotkanie cieszy się tak dużym zainteresowaniem - o tym rozmawiamy z wystawcami oraz uczestnikami targów.

    Więcej…