Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Nowość w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia.

Polecamy

Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Działalność każdej z IZB branżowych to niełatwy orzech do zgryzienia. Na ręce każdego z Zarządów patrzy cała branża. Jego działania oceniane są przez pryzmat sukcesu każdej z firm a niełatwo jest dogodzić wszystkim.

Wbrew ogólnym opiniom, że prowadzenie różnego rodzaju stowarzyszeń non-profitowych wiąże się wielokrotnie z dużą falą krytyki, Zarząd PIAP podejmuje działania, które warte są naśladowania.

Jednym z nich jest wydanie pierwszego w historii biuletynu - magazynu branżowego, który ma jeszcze bardziej jednoczyć branżę artykułów reklamowych i promować oferowane przez jej członków produkty.

- Publikacja PIAP jest trochę takim Hyde Parkiem, forum wymiany myśli i doświadczeń. Czasami także budzących burzliwe dyskusje, jak w przypadku ustawy o opłatach na rzecz czystych nośników. W numerze przeczytacie Państwo ile artyści zarabiają na sprzedaży urządzeń pamięci, jakie jest stanowisko biura ZAiKS, SAWP, ZPAV i dlaczego przepisy budzą tyle kontrowersji. Dowiecie się Państwo także, w jaki sposób można wykorzystać nowy obowiązek noszenia odblasków po zmroku, jakie są plusy i minusy eksportu na wschód, jak poradzić sobie z upadłością dłużnika, co to są  condo-hotele i dlaczego warto inwestować w nieruchomości wakacyjne i … oczywiście to nie wszystko! - zaprasza do lektury Joanna Łęczycka Biuro Zarządu PIAP.

- Biuletyn PIAP, to publikacja skierowana do ludzi budujących rynek BTL. Znajdziecie w nim Państwo nie tylko informacje o branży, o PIAPie, który niewątpliwie służy zrzeszaniu nas tak, abyśmy „mówili jednym głosem”, ale również porady prawne, nowinki ekonomiczne czy pomysły na inwestowanie naszych pieniędzy lub spędzanie wolnego czasu. Życzę Państwu wielu inspiracji oraz miłej lektury - mówi z kolei Magda Owczarska Wiceprezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. 

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem biuletynu. Cały zespół redakcyjny gratuluje Zarządowi PIAP nowego przedsięwzięcia. Niewątpliwie jest to TEN kierunek rozwoju każdej z Izb branżowych.

Wybrane ogłoszenia

Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Świetna zabawa dla maluchów.
Wzorzyste taśmy tesapack® to wysokiej jakości taś ...
Brokatowa farbka makijażowa świecąca w ciemności. ...
niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
Nowy kolor w ofercie!!
Kolorowe pudełka na akcesoria do szkoły.
PATIO DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. poszukuje pracownika.
Nowość w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Nowy oddział firmy Rafcom

    Rafcom istnieje na rynku od września 2005 roku. Swoją działalność rozpoczął od hurtowej sprzedaży tonerów i tuszy (oryginalnych oraz ich zamienników) do drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek. Stałe powiększanie swojej oferty, oraz znaczne poszerzenie rynków zbytu spowodowało, że w dniu 5 grudnia 2016 roku otwarty został kolejny oddział firmy w Polsce.

    Więcej…  
  • Karl Lagerfeld wypuszcza najdroższe kredki świata

    Karl Lagerfeld - współczesna ikona marki Chanel. To postać, która ma na swoim koncie dziesiątki kolaboracji. Spod jego ręki wyszły już puszki Coca-Coli light i współpraca z H&M. Stworzył on także serię breloczków Karlito ze swoją podobizną, które też sprzedały się na pniu. Tym razem projektant rozpoczął współpracę z marką Faber-Castell, jednym z największych producentów kredek i ołówków na świecie.

    Więcej…