Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

XI-sta edycja targów RemaDays 2015 za nami - jak było i czy nadal warszawskie spotkanie cieszy się tak dużym zainteresowaniem - o tym rozmawiamy z wystawcami oraz uczestnikami targów.

Nasza redaktor naczelna od samego początku istnienia targów RemaDays uczestniczy w nich aktywnie. Na początku jako wystawca, potem jako redaktor i baczny obserwator ich rozwoju. Nie ma co ukrywać - to jedno z nielicznych tak chętnie i licznie odwiedzanych wydarzeń branżowych. Doceniane zarówno przez firmy z branży reklamowej jak i producentów i importerów artykułów papierniczo-biurowo-szkolno-zabawkarskich.

To idealne miejsce do spotkań niemalże wszystkich największych firm i przedstawicieli instytucji ich reprezentujących. Jedną z nich jest bardzo aktywnie działająca Izba Artykułów Promocyjnych - PIAP, która podczas minionych targów zaprezentowała kolejną edycję katalogu PIAP.

- 8-edycja Katalogu PIAP cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród zwiedzających. Firmy bardzo chętnie korzystają z katalogu PIAP, w którym mogą znaleźć specjalistów z branży artykułów reklamowych. Nasze firmy członkowskie coraz częściej otrzymują za jego pośrednictwem zapytania ofertowe zarówno krajowe jak i zagraniczne, co nas niezmiernie cieszy. Firmy, które są Członkami PIAP, a które z różnych względów nie wystawiają się na targach branżowych mogą liczyć na aktywną promocję za pośrednictwem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i publikacji Katalogu PIAP- mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP .

Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2015 firmy Członkowskie PIAP: Asgard, Artystik Poland Group, AWIH, Guapa, Gift Star, Expen, Inspirion Polska, Gadget Advertising Ideas, Happy Gifts, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska, Maxim, Mart, Raster, Trober Polska oraz Waza, przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji Izby podczas wydarzenia RemaDays 2015. 

W trakcie targów RemaDays 2015 Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz piąty była także organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP, który stał się doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników dopisała również w tym roku, a spotkanie umożliwiło integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP odbył się 5.02.2015 w Restauracji Warszawski Dzień Wine Room. Gospodarzami imprezy były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Axpol Trading, Inspirion Polska, CiTRON EUROPEAN USB WAREHOUSE, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska, Texet Poland, RITF advnet Polska oraz Brandfathers Group.

 

O komentarze na temat XI edycji targów RemaDays poprosiliśmy także przedstawicieli naszej branży. 

Wśród naszych rozmówców znaleźli się:

- wieloletni Prezes IPBBS - Wiesław Kozanecki,

- właściciel firmy Multi - Tomasz Siekierski,

- Marketing Manager w firmie iDrops,

- Dyrektorem w firmie Antalis - Dariuszem Korzeniowskim oraz

- Spesjalistą ds Sprzedaży w firmie Sox

 


 


Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw to świetna okazja na wyróżnienie oraz promocję najlepszych firm w jej poszczególnych sektorach. Do tego celu służy odbywający się Konkurs "Korony Reklamy?, który rozpoczął się 2 listopada 2014 i przeprowadzany jest przez firmę GJC Inter Media ? organizatora targów RemaDays Warsaw 2015 oraz przez Program SWB - Solidni w Biznesie. 

Uprawnionymi do wzięcia udziału w rywalizacji są Wystawcy X edycji targów RemaDays 2015 oraz Partnerzy Programu SWB - Solidni w Biznesie. Głosowanie odbyło się w styczniu 2015 za pośrednictwem unikalnych linków rozesłanych do firm z branży, a finał konkursu i wręczanie nagród nastąpił pierwszego dnia targów, 5 lutego o godz. 14.00 podczas drugiego dnia targów RemaDays.

W kategorii Producent upominków reklamowych:

I miejsce: MAXIM ZBIGNIEW KACZOR

II miejsce: CITRON EUROPEAN USB WAREHOUSE

III miejsce: JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ

 

Wyróżnienia:

- AXXEL SP. Z O.O.

- GRATISOWNIA.PL

- VIPERPRINT .

 

W kategorii Importer upominków reklamowych:

I miejsce: ASGARD SP. Z O.O.

II miejsce: MACMA POLSKA SP. Z O.O.

III miejsce: AXPOL TRADING SP. Z O.O. SP. K.

 

Wyróżnienia:

- AVALON SPORTSWEAR

- "PCM" SP. Z O.O. EASY GIFTS SP. K.

- JETT STUDIO SP. Z O.O.

 

W kategorii Agencja reklamowa:

I miejsce: FIORI AGENCJA REKLAMOWA

II miejsce: BTL FORMS EFFECTIVE ADVERTISING

III miejsce: ANB SP. Z O.O. HOUSE OF GIFTS

 

Wyróżnienia:

- AGENCJA PROMOCYJNA STYLLE

 

W kategorii Out&Indoor:

I miejsce: TENT GRUPA SP. Z O.O.

II miejsce: ADSYSTEM SP. Z O.O.

III miejsce: ULTIMA DISPLAYS SP. Z O.O.

 

Wyróżnienia:

- KENTO OBSŁUGA AGENCJI REKLAMOWYCH

- POP TIME SP. Z O.O.

- STUDIO55 SP. Z O.O

 

W kategorii Technology:

I miejsce: PLASTICS GROUP SP. Z O.O.

II miejsce: FASTCOM SYSTEMY LASEROWE

III miejsce: RODAN AGENCJA REKLAMOWA SP. Z O.O. SP. K.

 

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy!

Wybrane ogłoszenia

Nowy wymiar biurowej elegancji!
Poszukiwani pracownicy
Najlepsza licencja tego roku!
Genialna książka dla dziewczynek.
Dostępny w 7 kolorach.
Fluo marki Main Paper
Idealne dla domowych artystów.
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Nowość w ofercie Rafcom.
Dla chłopca i dziewczynki

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Pracownicy więźniowie stanowią w Polsce 5 proc. zatrudnionych

    Co dwunasty pracownik na świecie czuje się w pracy więźniem, w Polsce ? co dwudziesty. Odsetek niezadowolonych z pracy rośnie wraz ze stażem. Negatywne nastawienie tej grupy wpływa demotywująco na pozostałych zatrudnionych. Poradzenie sobie z tą sytuacja jest zadaniem bezpośrednich przełożonych, czyli kierowników działów. Eksperci podkreślają, że warto postawić na ich szkolenie w tym zakresie.

    Więcej…  
  • Trendy Ambiente 2023

    Ambiente Trends 23+ oferuje przegląd nowych produktów z całego sektora dóbr konsumpcyjnych. Nowością w 2023 roku jest dział WORKING, który skupia się na branży papierniczej i biurowej, jako zastępstwo targów Paperworld, które pod tą nazwą występować już nie będą.

    Więcej…