Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

thumb_Stowarzsyszenie
Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej i Upominkowej to inicjatywa grupy firm chcących wspierać rozwój i integrację. Stowarzyszenie ma na celu stworzenie korzystnych warunków dla rozwoju rynku prezentowo-upominkowego oraz umożliwienie członkom wymiany informacji i współdziałania.

Wybrane ogłoszenia

Firma Rafcom poszukuje pracownika na stanowisko Ma ...
Nowy kolor w ofercie!!
Nowa oferta do Kyocery, Canon'a i HP.
Teraz ciasto-pianka dostępna w pojedynczych opakow ...
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Elegancji produkt do pracy oraz jako gadżet z logo ...
Nowe produkty w ofercie firmy KMP PrintTechnik Pol ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Długopis record w nowej odsłonie kolorystycznej.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Tanie drukowanie – 6 sposobów na obniżenie kosztów druku w biurze

    Na drukowaniu warto oszczędzać, zwłaszcza jeżeli jest to wydatek ponoszony w biurze. Z tego powodu wciel w życie kilka praktycznych sposobów na oszczędności.

    Więcej…  
  • Odpowiednia ekspozycja produktu zwiększa sprzedaż o kilkadziesiąt procent.

    Wyeksponowanie produktów na półkach i ich odpowiednie ułożenie mogą nawet podwoić sprzedaż. Klienci dokonują decyzji zakupowych w określony sposób – częściej sięgają po produkty na wysokości wzroku, zwracają uwagę na oświetlenie i dobór kolorów. Istotnym czynnikiem jest dla nich cena – jej brak przy wyeksponowanym produkcie może znacząco wpłynąć na spadek sprzedaży. W pracy handlowców pomocne są aplikacje, które pozwalają sprawdzić, czy sklep dotrzymuje ustalonych standardów. Wystarczy zdjęcie badanej ekspozycji, by sprawdzić jej jakość i efektywność.

    Więcej…