Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

thumb_Stowarzsyszenie
Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej i Upominkowej to inicjatywa grupy firm chcących wspierać rozwój i integrację. Stowarzyszenie ma na celu stworzenie korzystnych warunków dla rozwoju rynku prezentowo-upominkowego oraz umożliwienie członkom wymiany informacji i współdziałania.
thumb_Inter astra
Hurtownia Astra, której siedziba mieści się w Łomży, to jedna z większych hurtowni w regionie województwa podlaskiego. Od ponad 13 lat dostarcza artykuły papiernicze, biurowe, szkolne i zabawkarskie do największych sklepów na terenie całego kraju.

Wybrane ogłoszenia

Nowe wkłady atramentowe.
Ręcznie malowane zestawy na Pamiątkę I Komunii.
Nowe produkty w ofercie firmy KMP PrintTechnik Pol ...
Kolejny hit wśród długopisów wymazywalnych.
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.
Elegancji produkt do pracy oraz jako gadżet z logo ...
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Zupełnie nowy korektor w taśmie 15m.
Poszukiwany pracownik do firmy NM Revolution!!
Już dostępna saszetka z motywem kolorowych dłoni. ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Potencjał tkwi w kobietach...

    Aż 4 na 10 Polek w wieku produkcyjnym nie pracuje i nie szuka zatrudnienia[1]. Sytuacja dotyczy przede wszystkim młodych kobiet, a także pań po 50. roku życia. Okazuje się, że jednym z kluczowych czynników wpływających na ich działalność zawodową jest posiadane wykształcenie oraz liczba dzieci. Kraje, które notują jedne z najwyższych wskaźników aktywności pań w Europie, Szwecja (83,5 proc.) oraz Norwegia (76,2 proc.) swój wynik zawdzięczają m.in. wprowadzeniu udogodnień, takich jak elastyczny czas pracy i możliwość ciągłego kształcenia zawodowego. Okazuje się, że niezwykle istotne są działania pracodawców, wspierające kobiety zarówno jako matki, jak i pracowników. Czego potrzebują Polki, aby powrócić na rynek pracy?

    Więcej…  
  • Internauci chcą reklam… w Internecie

    Zgodnie z badaniem „Zadowolenie z jakości usług telekomunikacyjnych” najlepszym kanałem do reklamowania branży telekomunikacyjnej, według polskich internautów jest… internet. Wskazuje na niego 40% wszystkich respondentów. Drugie miejsce zajęła telewizja, którą wybrało 36% osób. To tylko niektóre wyniki ankiety. Agencja interaktywna LeadR oraz agencja badawcza IRCenter, obok postaw wobec reklamy telekomów, zapytały internautów czy korzystają z sieci komórkowych, internetu stacjonarnego i płatnej telewizji oraz jak oceniają te usługi. 

    Więcej…