Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ciekawi ludzie

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Z początkiem maja swoje 70-te urodziny obchodził Prezes firmy Panta Plast, Wiesław Kozanecki. Taki jubileusz był idealną okazją do wspomnień i podsumowań wieloletnich działań naszego branżowego solenizanta. O receptę na sukces w życiu prywatnym i w biznesie, pytała redaktor naczelna portalu scann.R, Daria Kostera.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Tomka Siekierskiego znam od ponad 10 lat i mogę z całą pewnością stwierdzić, że między innymi dlatego to były takie dobre lata. Człowiek rzadko spotykanej dobroci, biznesmen, który skutecznie i z szacunkiem swoich klientów i dostawców rozwija swój rodzinny biznes. Prywatnie ojciec dwóch synów oraz niezaprzeczalnie największy fan zespołu Pink Floyd. Skąd to wiem? Zapraszam do lektury naszej rozmowy.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Pure Sky Club to centrum spotkań biznesowych. Na 22 piętrze o każdej porze można spotkać liczną grupę przedsiębiorców, dyrektorów, prezesów… To właśnie tu nasza redakcja spotkała się z młodą kobietą – właścicielką firmy Kreacja Marzeń – Katarzyną Jagiełło.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wielu z Was zna ją z serialu „Na wspólnej”. Inni z programu „Rytm Miasta” emitowanego w TVN Warszawa, jeszcze inni z Kampanii Pisania Piórem. My Aleksandrę Mikołajczyk znamy od strony bardziej biznesowej – jako CEO Moon Media – firmy produkującej m.in. spoty reklamowe i filmy wizerunkowe.

Ocena użytkowników: 3 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

25 lat, niesamowita charyzma, dążenie do celu, ambicja, wiedza, doświadczenie - nasz portal ceni osoby z pasją i celem w życiu. Nie inaczej jest i tym razem. Podczas spotkań Super MEN, których jesteśmy patronem medialnym, spotykamy naprawdę inspirujące osoby. Jedną z nich jest sam organizator warsztatów sprzedażowych - Paweł Kielak.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jest piękny czerwcowy poranek. W tomaszowskim parku spotykamy młodą artystkę, która zwykłe blaszane wanienki zamienia w prawdziwe dzieła sztuki. Ilona Kostera – Badura - z wykształcenia projektant mody, od pewnego czasu zajęła się nieco inną formą sztuki – zdobieniem techniką decoupage.

Wybrane ogłoszenia

Nowy produkt w ofercie firmy Tadeo Trading pod mar ...
Idealne na lodówkę oraz inne metalowe powierzchnie ...
Kolekcja długopisów w 3 różnych kolorach.
Torebka neoprenowa - MałpkaTorebka neoprenowa - Małpka
Sprzedam45,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Kolorowa neoprenowa torebka dla dzieci. Idealna do ...
Piękne długopisy w delikatne kropki.
Farby SUPERPOWER w plastikowych butelkach.
Firma Smart Digital Media - właściciel marki INKdi ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Firma Rafcom poszukuje pracownika .
Nowy produkt marki CLEVERTON.
Nowy produkt w ofercie firmy Rozette.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • 81,25% marketerów uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła III etap badania „Postrzegania upominków reklamowych, jako nośnika reklamy.” Pierwsze badanie przeprowadzone przez PIAP miało miejsce w 2010 roku, kolejne na przełomie 2012/2013 roku, obecnie PIAP prezentuje wyniki III etapu badania. Głównym celem badania PIAP jest dostarczenie  informacji na temat postrzegania artykułów promocyjnych. Analizując wyniki  wszystkich trzech etapów badania PIAP można zauważyć pewną tendencję respondentów, stanowiącą optymistyczną prognozę dla branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…  
  • Sprzedaż Sony rośnie szybciej niż rynek

    Drugi kwartał 2014 r. okazał się bardzo udany dla Sony pod względem sprzedaży projektorów klasy high-end do kina domowego w cenie powyżej 2 000 $  (6 400 zł). Niekwestionowany lider ma blisko 40% udziału w rynku ilościowo i 45%  wartościowo. Porównanie rok do roku Q2 daje – blisko sześciokrotny wzrost sprzedaży! 

    Więcej…