Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 3 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Daria M. Kostera: Pawle – dla naszych Czytelników Twoja obecność na naszym portalu zapewne będzie zaskoczeniem, jednak chcemy być inspiracją dla innych. Mam wrażenie, że będąc tak młodą osobą rzucasz się na głęboką wodę – obecnie dopinasz do perfekcji z LeadersWay szkolenie "DEAL FACTOR - Odwróć Proces Sprzedaży". Opowiedz czego ono dotyczy?

Paweł Kielak: Świetne pytanie. Szkolenie, jak podpowiada jego tytuł, dotyczy skutecznych technik sprzedaży. Zapewne wiesz, że sprzedaż na świecie jest zupełnie inaczej kojarzona niż w Polsce. U nas niestety funkcjonuje mit, że sprzedawcy to naciągacze, oszuści, którzy przede wszystkim chcą wyciągnąć z nas pieniądze. Niestety te przekonania nie pozwalają nam być dobrymi sprzedawcami i w konsekwencji realizować swoje cele. W szkoleniach Piotra Karkoszki, który jest głównym prowadzącym Deal Factor, uwielbiam aspekt dotyczący INTENCJI. To właśnie Piotr jest przykładem wyłącznie pozytywnych chęci, dlatego też wszyscy jego "uczniowie" wychodzą ze spotkania z nim z ogromnymi możliwościami, ale wykorzystywanymi tylko zgodnie z etyką.


Dla kogo skierowana jest oferta Deal Factor?

Oferta skierowana jest do wszystkich, dlatego że wszystko jest sprzedażą. Jeżeli zapraszamy koleżankę, narzeczoną, przyjaciół na kolację, weekend czy wakacje - to jest to sprzedaż. I tych przykładów jest miliony. Nawet z pozoru prozaiczne "kłócenie" się o to, czy idziemy z dziewczyną na chińczyka, bo ona tak chce, czy też idziemy na domowe jedzenie, bo my tak chcemy - to wszystko to sprzedaż. Kluczowa także jest umiejętność bronienia się przed nieuczciwymi sprzedawcami i my tego uczymy. 


Wraz z Piotrem Karkoszką – Prezesem LeadersWay – zmieniacie sposób myślenia w handlu. W czym tkwi tajemnica skutecznej sprzedaży?

Wspólnie z Piotrem nie tylko zmieniamy sposób myślenia w handlu, ale również podejścia do sprzedaży. Nie tylko przekonujemy o konieczności podwyższania swoich kompetencji, ale również uczymy, jak efektywnie spędzać czas. Nie tylko burzymy stereotypy, ale również tworzymy nowe koncepcje. Jaka jest tajemnica skutecznej sprzedaży? O tym na spotkaniu Deal Factor.


Gwarantujesz zmiany – wzrosty – w wynikach sprzedażowych firm, które będą uczestniczyły w spotkaniu?

Gwarancja daje pewnego rodzaju wyjście awaryjne, czego ja robić nie chcę. Mogę tylko zapewnić, że w umysłach uczestników wiele się zmienia po szkoleniu Deal Factor i nic już nie jest takie samo.


Czy osoby prywatne także mogą wziąć udział w szkoleniu?

Tak jak już mówiłem – 4-dniowe szkolenie skierowane jest do wszystkich tych, dla których sukces w sprzedaży, realizacja własnych celów jest wartością nadrzędną. Z działalności projektu przeznaczyliśmy ponad 100.000 zł na nowych uczestników, więc praktycznie każdy otrzyma wyjątkową cenę 770 zł za 4 dni szkolenia.


Koszt uczestnictwa w szkoleniu 4-dniowym to 770 zł. Gdzie jednak należy się rejestrować?

Najlepiej pisać wiadomości na Facebook Super MEN i Leadersway lub e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oczywiście dla wszystkich zainteresowanych jestem dostępny pod numerem tel: 792773004


Pawle – to nie jedyny Twój projekt. Super MEN to wydarzenie, w którym mieliśmy okazję uczestniczyć i przyznam szczerze, że zarażasz charyzmą. Do kogo kierujesz swoje spotkania?

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą się rozwijać, szukają ciekawych znajomości, zyskiwać nowe możliwości. Na pewno na naszych spotkaniach nie ma miejsca dla marud i malkontentów.


Jakie są terminy najbliższych wydarzeń?

Chronologicznie: 

24 lipca z Danielem Kubachem (planowanie, cele i marzenia), rejestracja: celmilion.evenea.pl (kod rabatowy dla Waszych Czytelników: scannr)

29 lipca z Janem Grzesiakiem (wystąpienia publiczne), publicznie.evenea.pl (kod rabatowy dla Waszych Czytelników: scannr)

5 sierpnia z Monika Słowińska i Jolanta Lewicka, Piersi2.evenea.pl

14 sierpnia z Piotrem Karkoszka i Klaudią Pingot, Psychologia.evenea.pl

19 sierpnia z Kamila Rowińska, Coatch.evenea.pl 

28 września z Kamila Rowińska (niezależna kobieta)


Masz 25 lat, a już doświadczenie prawdziwego biznesmena. Kiedy stawiałeś pierwsze kroki zawodowe?

Zawsze powtarzam, że doświadczenie i rutyna to dwa najgorsze aspekty dane człowiekowi. Gdyby nie obecność ludzi wokół mnie wcześniej, którzy powtarzali: "nie ryzykuj", "nie uda Ci się", "to nie wyjdzie" - miałbym doświadczenia w biznesie 6 lat, a tak mam tylko 2,5 (uśmiech)


Wspomniałeś kiedyś podczas spotkań SuperMEN, że zdążyłeś zarobić i stracić duże pieniądze…Opowiedz o tym.

Od 16 roku życia musiałem radzić sobie sam, co było akurat dobrą szkołą życia. Już wtedy dorabiałem sobie u rodziny, grałem w piłkę, nie mając w sumie żadnych kosztów życia, bo mieszkałem u babci (więc dach nad głową i jedzenie miałem), ale resztę musiałem sobie zapewnić sam. No i tak robiłem różne rzeczy - generalnie jednak sprzedawałem. W wieku 22 lat miałem na koncie ponad 130.000 zł w gotówce i kilkanaście tysięcy w mniej płynnych inwestycjach. Później przyszedł czas na pracę na etacie – to nie ukrywam też dużo mnie nauczyło. Następnie nieudany związek z kobietą "mojego życia", samochód, iPhony, Ipady, a na koniec wpadłem w nałóg zakładów bukmacherskich i tak na koncie pojawił się bardzo szybko minus. Cieszę się, że tak moje życie się potoczyło, bo nie byłbym takim człowiekiem, jakim jestem.


Czego Cię to nauczyło?

Jak powiem, że wiele - to będą to słowa bez pokrycia. Umówmy się, że za rok sama ocenisz po wynikach.


Pawle – prowadzisz własną firmę – łatwo dziś być przedsiębiorcą?

Na pewno trudniej niż pracować u kogoś na etacie. Kwestia tylko wzięcia odpowiedzialności za własne życie i czysta kalkulacja: 40 lat pracy x 12 miesięcy x 5000 zł (przy sprzyjających okolicznościach) = 2 mln 400 tysięcy złotych, zarobione przez całe życie, które z pewnością i tak zostanie przez pracownika na etacie przejedzone. Wybór należy do nas.


Portal scann.R – to magazyn on-line branży papierniczo-biurowo-szkolnej. Nie byłabym sobą gdybym nie spytała, jakie pióro wieczne używasz?

Parker, ale z pewnością go zmienię, bo podpisałem nim umowę, która już mogła poprawić stopę życia wielu osób, jednak nie doszła do skutku.


Wspomniałeś kiedyś,  że pióro wieczne To według Ciebie synonim klasy w biznesie – jakie jeszcze czynniki cechują człowieka z klasą?

Klasa w biznesie jest bardzo szeroko pojętym czynnikiem. Jest wielowymiarowa, wielowątkowa. Zaczynając od trzymaniu języka za zębami po zakrapianej imprezie z prezesami największych spółek giełdowych, po posiadanie z pozoru błahego wiecznego pióra.


Pawle – jesteś zapracowaną osobą. Spotykamy się wyłącznie zawodowo – czy masz czas na przyjemności, abstrahując, że jedną z nich jest Twoja firma?

Przyznam się, że teraz mam go znacznie mniej, po to - aby mając już rodzinę - mieć go znacznie więcej. 

Rozmawiała Daria M.Kostera



Stopka biograficzna:

Imię i nazwisko: Paweł Kielak

Wiek: 25 lat

Firma: Super MEN Limited

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Hobby: Mam

Życiowe motto: Czym jest życie bez pogoni za marzeniami. Gdyby jutra nie było ile dałbyś z siebie dziś?

 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Nowe zestawy tonerów do drukarek HP.
INTER-FOLIA Sp. z o.o. – producent artykułów biu ...
HAMELIN Polska Sp. z o.o. aktualnie poszukuje kand ...
Firma Rafcom wprowadziła kolejne nowości do swojej ...
Nowe tonery do drukarek marki Ricoh.
Idealny do urządzeń marki BROTHER.
Poszukiwany pracownik.
Nowość w ofercie firmy Polcan.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Polska premiera HUAWEI Ascend P7

    22 maja, 2014 roku w Restauracji Concept w Warszawie firma HUAWEI zaprezentowała po raz pierwszy na polskim rynku najnowszy smartfon ekskluzywnej serii Ascend P – HUAWEI Ascend P7. W prezentacji wziął udział Prezes na region Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawię firmy Huawei - Jim Lu, oraz liczne grono gości, wśród których nie zabrakło blogerów modowych, którzy tego dnia walczyli w konkursie o najlepsze "selfie" zrobione najnowszym modelem smartfona. 

    Więcej…  
  • Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców.

    Najmłodsi przedstawiciele millenialsów oraz pokolenie Z, czyli osoby urodzone pod koniec lat 90. i na początku pierwszej dekady tego wieku to dla brandów atrakcyjna grupa docelowa. Mimo że często sami nie zarabiają i dysponują ograniczoną siłą nabywczą, to mają ogromny wpływ na wybory zakupowe dokonywane w rodzinie. Eksperci zauważają, że na komunikację z młodymi konsumentami powinny postawić zwłaszcza branże FMCG, moda, beauty i firmy technologiczne. 

    Więcej…