Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Specjalista ds. sprzedaży

Dam pracę Dodaj do ulubionych
Kontakt Praca@partnerpapes.pl
http://www.partnerpapes.pl
Dodane 3 msc. i 1 tydzień temu

Opis

Korporacja Kompania Biurowa w swojej działalności łączy kilkunastoletnią tradycję firm w niej uczestniczących z nowoczesną koncepcją świadczenia usług doradztwa, sprzedaży i dostaw wszelkich materiałów, które niezbędne są do prawidłowego funkcjonowania biura.

               Jesteśmy dostawcą ogólnopolskim, który dzięki centrom logistycznym zawsze znajduje się blisko swojego KLIENTA. Koncentrujemy się na obsłudze klientów instytucjonalnych, banków, zakładów produkcyjnych, firm handlowych itp.

 

Współpraca z grupą KOMPANIA BIUROWA zapewnia między innymi:

  • wygodę, gdyż wszystkimi sprawami związanymi z zaopatrzeniem zajmie się nasz personel,
  • oszczędności, gdyż istnieje możliwość negocjacji cen, wystawiania zbiorczych faktur minimalizujących ilość dokumentów,
  • bezpłatne dostawy nielimitowane logistycznie i realizowane „na biurko” w dowolne miejsce na terenie Polski,
  • różnorodne formy składania zamówień: Handlowa Platforma Internetowa, telefon, faks, email, bezpośrednio u przedstawiciela handlowego,
  • korzystanie z katalogu „KOMPANIA BIUROWA” zawierającego ok. 4000 produktów,
  • zakupy poprzez Handlową Platformę Internetową zapewniającą także możliwości budżetowania i kontroli zakupów,
  • partnerstwo, gdyż właściciele i osoby zarządzające znają osobiście swoich Klientów i zawsze pozostają do ich dyspozycji.

 

Poszukiwany pracownik:

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

 

Opis stanowiska:

Do obowiązków Specjalisty ds. Sprzedaży będzie należało m. in.:

  • bieżąca obsługa zamówień,
  • wystawianie faktur oraz sporządzanie dokumentów związanych z obrotem magazynowym,
  • bieżąca współpraca z innymi działami firmy,
  • utrzymanie obecnego portfolia Klientów,
  • pozyskiwanie Klientów,
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami (firmy i instytucje),
  • realizowanie planów sprzedażowych,
  • sporządzanie ofert.

 

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie, 
  • doświadczenie w sprzedaży i pozyskiwaniu klientów,
  • znajomość dokumentów w obrocie magazynowym,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu ,
  • systematyczność i wysoki poziom umiejętności organizowania własnej pracy,
  • zaangażowanie, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.

 

Mile widziane: 

  • znajomość branży artykułów biurowych lub eksploatacyjnych do drukarek, 
  • znajomość obsługi programu PC Biznes.

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę w firmie działającej od 30 lat,
  • możliwość rozwoju, udziału w szkoleniach oraz podnoszeniu kwalifikacji,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • motywacyjny system wynagradzania (stała pensja plus premia uzależniona od wyników pracy).

 

Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie swojego CV z aktualnym zdjęciem i listem motywacyjnym na adres mailowy Praca@partnerpapes.pl, TEMAT: WR/SPECJALISTA/scanner

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Lokalizacja

Wrocław, Polska, Europa
Wagonowa 28 a, 53-609

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 569
Wyświetlony: 473
Wygasa: 5 dni i 11 godz. od teraz

Komentarze

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wiosna wita promocjami

    Dokładnie dziś, 11 marca 2019 roku, ruszyła pierwsza w tym roku akcja promocyjna organizowana przez firmę Rafcom. We współpracy z marką Xerox, dystrybutor materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, do zakupów dokonanych w okresie od 11-22 marca rozdawać będzie boxy Sodexo.

    Więcej…  
  • W Activejet jak zwykle stawiamy poprzeczkę wysoko

    Miniony rok dla Spółki Action był przełomowy. Odgórne i niesłuszne, w ocenie Zarządu firmy, decyzje urzędu skarbowego były dość bolesne, jednak przyspieszyły one zmiany w spółce w najlepszym dla niej momencie. Jak dzisiaj wygląda sytuacja? O niej, z punktu widzenia marki związanej z naszą branżą, rozmawiamy z Rafałem Ornowskim, Pełnomocnik Zarządu ACTION S.A. ds. ActiveJet.

    Więcej…