Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Spec. ds. Floty i Admin.

Dam pracę Dodaj do ulubionych
Kontakt biuro@amexgroup.pl
http://amexgroup.pl/
Dodane 1 miesiąc i 2 tygodnie temu

Opis

Amex Stationery Sp. z o.o. - importer i dystrybutor artykułów biurowych i szkolnych. 
Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, a jednocześnie nowoczesną i dynamiczną. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

Specjalista ds. Floty i Administracji
Miejsce pracy: Kraków
ADM-0918

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

Flota

  • nadzór nad stanem technicznym pojazdów oraz prowadzenie dokumentacji floty ok. 30 samochodów
  • współpraca z ubezpieczycielami, warsztatami naprawczymi oraz dostawcami materiałów i usług związanych z flotą
  • autoryzacja i nadzór nad procesem napraw mechanicznych oraz blacharsko-lakierniczych pojazdów, w tym nad usuwaniem szkód w ramach umów ubezpieczenia
  • organizacja zakupu i sprzedaży samochodów firmowych
  • działania związane z zakupem i okresową wymianą opon
  • monitorowanie terminów przeglądów technicznych
  • obsługa samochodów służbowych Zarządu
  • wsparcie użytkowników samochodów służbowych
  • aktualizacja Regulaminu Floty oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów przez użytkowników samochodów służbowych
  • tworzenie budżetu na zakup i koszty eksploatacji samochodów
  • analiza i raportowanie kosztów samochodów firmowych
  • opisywanie faktur flotowych
  • optymalizacja kosztów utrzymania floty samochodowej 

Administracja

  • zarządzanie operacyjne stanem technicznym terenu, nieruchomości, technicznych środków pracy
  • zlecanie, organizowanie i nadzór nad pracą firm współpracujących (np. firm dostarczających usługi ochrony, sprzątania, firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.)
  • nadzór nad inwestycjami zwiększającymi poziom infrastruktury technicznej firmy
  • organizacja zakupu wyposażenia i narzędzi pracy
  • analiza rynku usług utrzymania nieruchomości, dostaw mediów, serwisu wyposażenia i urządzeń
  • współtworzenie budżetu kosztów administracyjnych
  • wystawianie faktur sprzedaży usług najmu i mediów
  • opisywanie faktur administracyjnych

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenie techniczne
  • sumienność i obowiązkowość
  • bardzo dobra obsługa komputera (Excel, Word)
  • prawo jazdy kat. B (czynne)
  • zaangażowanie i komunikatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji

Mile widziane:

  • zamiłowanie do tematyki samochodowej i zmysł techniczny
  • doświadczenie na podobnym stanowisku 
 
 
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
  • pełny etat i rynkowe wynagrodzenie
  • stabilną (długoterminową) współpracę w miłej atmosferze
  • elastyczny czas pracy (8 godzin pracy pomiędzy 7 a 17)
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji
 
 


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk:

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Amex Stationery Sp. z o.o.z siedzibą w Krakowie, ul. Sikorki 2 (Administrator Danych Osobowych, zwany dalej Amex), zgadzasz się na przetwarzanie przez Amex Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść w nim następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Amex Stationery Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacji, jednak nie dłuższy niż 90 dni, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, przez okres 1 roku. 

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem iod@amexgroup.pl.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem rekrutacja@amexgroup.pl lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@amexgroup.pl.

Informacje dodatkowe

Lokalizacja

Kraków, Polska, Europa
ul. Sikorki 2, 31-589

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 439
Wyświetlony: 289
Wygasa: 1 miesiąc i 2 tygodnie od teraz

Komentarze

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Videorelacja z targów ABRO - Wiosna 2015

     17-18 kwietnia w podwarszawskiej Zielonce odbyły się targi organizowane przez jedną z większych hurtowni w rejonie mazowieckim - firmę ABRO. Tegoroczne spotkanie było wyjątkowe, bo połączone z jubileuszem 25-lecia działalności firmy ABRO na rynku polskim. Naszym obiektywem kamery uwieczniliśmy kilka chwil z minionego spotkania.

    Więcej…  
  • Ekipa Corex uwolniła kolory

    U nas obiecanki nie cacanki. Jak już od paru dni zapowiadamy ogólnopolskie uwalnianie kolorów, tym razem pokazujemy jak Corex je uwolnił w ramach kampanii STABILO FREE YOUR TRUE COLORS.

    Więcej…