Urodziny, imieniny, komunia, wizyta wróżki-zębuszki, pierwszy dzień w szkole, Dzień Dziecka. Te wyjątkowe chwile warto umilić maluchowi prezentem od serca. Jaki wybrać? Niewątpliwe najcenniejszymi będą: poświęcony czas, uwaga oraz wsparcie w tych momentach, które związane są ze zmianą. A jeśli chcielibyśmy dodatkowo obdarować naszą pociechę upominkiem? Możliwości jest bez liku! My proponujemy prezent, który wywoła uśmiech, nie wydrenuje naszych portfeli, a jednocześnie będzie gwarantem wartościowo spędzonego czasu - rozwinie, pobudzi wyobraźnię i kreatywność. Domyślacie się już o czym mowa? To coloring book - książki nie tylko dla najmłodszych.
Jak ja lubię Walentynki :) Tak naprawdę chyba lubię każde święto, bo każda okazja do celebrowania miłości jest dobra. Osobiście jestem już w tym wieku, że to, co bym bardzo chciała mieć, sama sobie kupię, dlatego prezenty - niespodzianki sprawiają mi dużo większą frajdę.
Powiedzenie, że skuteczna reklama jest dźwignią handlu przestała być postrzegana przez firmy jako ogólnik lansowany przez agencje reklamowe. Przekonało się o tym wielu startujących na rynku ze swoimi produktami. Jakiego typu forma promocji może być najbardziej przyjazna klientom?
Na rynku papieru obecnie nie dzieje się dobrze. Na szczęście są firmy, które dbają o swoich klientów i robią wszystko, aby dostarczyć na czas potrzebne produkty.
Wybór papieru ksero w ofercie firmy RAFCOM znów się poszerzył! W marcu do głównego magazynu dojechała potężna dostawa z firmy MM Kwidzyn. Tym razem podwarszawski dystrybutor będzie mógł zaoferować papier A4 Quedi Everyday 80g
Stora Enso rozpoczęła proces związany z ewentualną sprzedażą czterech zakładów papierniczych należących do koncernu. Argumentując swoją decyzję firma zaznacza, że segment papierniczy nie należy do strategicznych obszarów wzrostu zdefiniowanych przez kierownictwo grupy. Plan sprzedaży papierni wpisuje się zatem w realizowane przez firmę, długookresowe działania, w których zamierza ona skoncentrować się na wytwarzaniu odnawialnych produktów w obszarach opakowań, rozwiązań budowlanych i innowacyjnych biosurowców.
Strona 2 z 7
Według Pantone to właśnie ten kolor będący mieszanką niebieskiego z ożywiającym fioletowo-czerwonym odcieniem jest kolorem tego roku. Jak deklarują twórcy ?nowy kolor łączy wierność i stałość niebieskiego z energią i ekscytacją czerwieni? ? czytamy w poście w mediach społecznościowych.
Więcej…X, Y, Z ? różne pokolenia, potrzeby i oczekiwania, ale też odmienna kultura pracy i style zarządzania. Podczas gdy ?iksy? powoli odchodzą ze stanowisk menedżerskich, ustępując miejsca millenialsom, najmłodsi pracownicy śmiałym krokiem wkraczają na rynek pracy. Pierwsze ?zetki? zawitały do świata biznesu już w 2015 roku. Według ekspertów do 2020 będą stanowić 20% dojrzałej siły roboczej.[1] Igreki zaś aż 75%.[2]
Więcej…