Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Spółka NC Koperty rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1992 roku. Na początku produkując koperty osiągnęła pozycję lidera w naszej branży. Dziś, po zmianach własnościowych, w jej asortymencie znajdujemy dużo szerszą ofertę. Jaką? O tym rozmawiamy z Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży w Spółce NC Koperty, Tomaszem Kisielewskim. 


scann.R.: Tomku, w tym roku NC Koperty obchodzi 25 lat swojej działalności.
Jak długo Ty działasz w firmie?

Tomasz Kisielewski: Pracę rozpocząłem we wrześniu 2000 roku. I tak oto zleciało 17 lat przygody i satysfakcji jakie mam przyjemność przeżywać z firmą i zespołem ludzi tworzących NC Koperty Sp. z o.o.

Jak oceniasz te 17 lat?

Staram się zawsze zapamiętywać pozytywne wydarzenia, ale były również momenty słabości, które motywowały mnie do innego spojrzenia i podjęcia działań. Per saldo to był bardzo dobry czas dla firmy – bez uszczerbku zakończyliśmy naszą obecność w Grupie Curtis 1000 Europe AG (poprzedni właściciel NC Koperty) i płynnie rozpoczęliśmy współdziałanie z Grupą Mayer. W nowych strukturach, od 2010 roku nastąpiło wiele inwestycji w park maszynowy, zmodernizowaliśmy zaplecze techniczne produkcji, poczynione zostały nakłady na optymalizację produkcji i nie tak dawno, chociaż to już prawie rok temu, przenieśliśmy się jako biuro handlowe do nowej, własnej siedziby w Człekówce pod Warszawą.

Powróćmy jednak do początków. Od czego zaczynaliście swoją działalność w branży, a co teraz oferujecie?

Główną dziedziną produkcji była i będzie dla nas produkcja kopert. Po przystąpieniu do Grupy Mayer przenieśliśmy produkcję kopert z arkusza do firmy Kuvert Polska i skoncentrowaliśmy się na produkcji rolowej. Widząc zmieniające się trendy i generalnie spadek sprzedaży kopert w Europie, podjęliśmy decyzję o pewnej dywersyfikacji sprzedaży w ramach posiadanych możliwości. Chcemy wykorzystywać potencjał produkcyjny wewnątrz Grupy Mayer stąd wprowadzenie do oferty ozdobnych produktów opakowaniowych, galanterii biurowej SOHO oraz toreb papierowych, których produkcja odbywa się w Polsce i jest dla nas obecnie priorytetem.



Tomku, czy poszerzenie oferty to wynik digitalizacji korespondencji, czy potrzeba wprowadzenie czegoś zupełnie nowego?

Tak jak powiedziałem wcześniej trend spadkowy w odniesieniu do sprzedaży kopert widoczny jest w całej Europie. Oczywiście nie nastąpi nagle całkowite odejście od stosowania kopert, ale zmiana sposobu komunikacji, rozwój technologii oraz inne formy reklamy będą miały wpływ na zmniejszenie ich zużycia. My dysponując wiedzą i umiejętnościami chcemy rozwijać sprzedaż pokrewnych produktów i uzupełniać ofertę dla naszych Klientów.

Co dziś jest Waszym głównym i strategicznym asortymentem?

Z pewnością koperty pozostają ważnym produktem, w którego produkcji i sprzedaży chcemy pozostawać liderem. Jednak ostatnio dużo uwagi poświęcamy sprzedaży toreb papierowych. Pragniemy w krótkim czasie zdobyć z tymi produktami znaczącą pozycję na rynku, to jest obecnie nasz cel.

Wiem, że w związku z urodzinami szykujecie dużą akcję – czy możesz zdradzić szczegóły?

Planujemy w grudniu przeprowadzić dwie akcje. Jedna skierowana będzie do naszych obecnych Klientów, druga ma na celu zachęcić nowych Klientów do rozpoczęcia przy tej okazji współpracy z firmą NC Koperty.

Do kogo ją kierujecie i dlaczego szczególnie nowi klienci na niej skorzystają?

Pragniemy zmienić postrzeganie naszej firmy. Mamy mocną nazwę i dobre logo. Jednakże kojarzymy się głównie z kopertami, a jak powiedziałem zależy nam na rozwoju innych produktów. Dlatego pragniemy zainteresować jak największą rzeszę firm branży PBS naszą szeroką obecnie ofertą produktów opakowaniowych. A przy okazji zachętą do złożenia zamówienia i może rozpoczęcia lub powrotu do współpracy będą nagrody.

Kiedy akcja startuje a kiedy ma swój finał?

Nasze działania będą mieć miejsce w grudniu – od 1 do 27.12.2017.

25 lat to szmat czasu – czego możemy Wam życzyć z okazji urodzin?

Konsekwencji w działaniu na dalsze lata, zaangażowania i oczywiście zdrowia!

Tego więc życzę i dziękuję za rozmowę. 

Rozmawiała Daria M.Kostera


Wybrane ogłoszenia

Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Nowość w ofercie Asarto.
Nowa wersja kalendarza Agenda w twardej oprawie.
Tusze marki Activejet AE-16BNX, AE-16CNX, AE-16MNX ...
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Wyjątkowy produkt na każdą imprezę marki ALPINO. ...
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Uniwersalna ładowarka wieloportowa dla różnych urz ...
Najlepszy prezent na Dzień Dziecka!
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Przepiękna kolekcja Mikołaj torebek z brokatem.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Akcja społeczna IPBBS zakończona sukcesem!

    Święta to czas, gdy na swoje i innych życie patrzymy z większą refleksją. Bardzo często to właśnie wtedy zauważamy potrzeby innych i chętniej angażujemy się w akcje społeczne. Nie inaczej było i tym razem. Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo Szkolnej wraz z wieloma firmami przyniosła uśmiech na twarzy prawie 800 dzieciom.

    Więcej…  
  • Pierwsze drukarki A3 firmy Epson z systemem stałego zasilania

    Firma Epson rozszerza ofertę drukarek z systemem stałego zasilania w atrament o dwa całkowicie nowe modele A3. Model L1300 to czterokolorowa drukarka A3 ITS, która zapewnia biurom tworzącym duże ilości wydruków niezwykle ekonomiczne i bezproblemowe możliwości drukowania. Eksploatacja modelu L1800 także nie wymaga wysokich kosztów, a przy tym fotografowie, agencje reklamowe i inne małe biura mogą korzystać z fotograficznej jakości druku sześciokolorowego. Obie drukarki będą dostępne od lipca br. w sugerowanej cenie detalicznej odpowiednio 1995 zł i 2777 zł. 

    Więcej…