Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Polska, rodzinna firma. Wspólny cel, wspólne plany na rozwój. Niezmiennie w czołówce naszych rodzimych producentów. W zeszłym roku doceniona za swoją działalność kolejną Gazelą Biznesu. Jej pomysłodawca i twórca wyróżniony najważniejszą nagrodą Meeting Premiera 2017. Dziś rozmawiamy z Wiesławem Kozaneckim, Prezesem firmy Panta Plast Sp. z o.o. - najbardziej zasłużoną osobą w branży PBS.


Panie Wiesławie, mija kolejny rok w działalności firmy Panta Plast przepełniony nowościami. Czy można uznać, że był on pod znakiem błękitnego oceanu?

Wiesław Kozanecki.: Tak nie można powiedzieć. Nadal poszukujemy kolejnych błękitnych oceanów.

Które z Waszym zeszłorocznych nowości najbardziej przypadły klientom do gustu?
Wszystkie nasze nowości cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Wśród dorosłych prym wiedzie kolekcja Tai Chi oraz cała gama długopisów Unimax. Natomiast wśród najmłodszych największym zainteresowaniem cieszą się zeszyty zarówno 4D jak i LUX-y z ekskluzywnymi okładkami oraz kolorowanki 4D. Wszyscy, którzy choć raz ?bawili? się tymi produktami wracają po nie zadowoleni.


Kolekcja Tai Chi dostępna jest w 5 wersjach kolorystycznych

 


W zeszłym roku marketing w firmie Panta Plast stanął na najwyższym poziomie. Jakie atrakcje planujecie na kolejne 12 miesięcy?
Rzeczywiście od zeszłego roku angażujemy dość duże środki na tę dziedzinę działalności. Dlatego wyjątkowo cieszy nas to, że zostaliśmy dostrzeżeni przez branżę pod tym kątem. Znamy realia rynku, na bieżąco poznajemy trendy w zakresie działań marketingowych i na pewno nie chcemy pozostać w tyle. Na ten rok przygotowaliśmy szczegółowe plany marketingowe zarówno dotyczące produktów Panta Plast jak i pozostałych marek firmy. Plany dedykujemy zarówno naszym partnerom hurtowym jak i klientom końcowym, o których nigdy nie zapominamy. Proponujemy klientom udział w zarówno ?szybkich? akcjach marketingowych jak i dłuższych programach promocyjnych, jak choćby trwający od zeszłego roku program wycieczkowy Odkrywaj Świat z Unimaxem, którego finał zaplanowany jest na koniec 2018 roku.

Jeśli mielibyście wskazać jeden hit sprzedażowy - co by to było?
Na pewno zeszyty 4D.


Zobacz prezentację zeszytów 4D


Niedługo przed nami sezon targowy - gdzie się widzimy?
Jesteśmy w trakcie tworzenia naszego harmonogramu targowego. Ale na pewno będziemy obecni w wielu miejscach. Bezpośredni kontakt z naszymi klientami cenimy sobie najbardziej.

Co nowego zaoferujecie rynkowi w tym roku?
Rozszerzamy ofertę długopisów o nowe modele z tuszem Visco Fluid  (Eeco, Tri Tek, Top Tek RT Gold) oraz nowość z żelowym wkładem QUICK DRY GEL (Max Gel, Top Tek Stick Gold Gel).
Ponadto poszerzymy ofertę szkolnych zestawów kreślarskich idealnych dla uczniów i studentów. Szykujemy także niespodziankę dla naszych klientów ale jest jeszcze zbyt wcześnie, aby o tym pisać.

Rozmawiała Daria Kostera.

Kategoria: Rozmowy bez cenzury - branża szkolna
Odsłony: 2530