Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Na pierwszy rzut oka zdjęcia toreb 2D oferowane przez firmę Sztuka Rodzinna wyglądają jak efekt poważnej pracy grafika. Ich nawiązanie do kreskówek w połączeniu ze światem rzeczywistym nadaje każdej młodej osobie stylu i niepowtarzalności. Co jednak kryje się w ich "płaskim" wnętrzu?

Gdy zobaczysz je po raz pierwszy na pewno pomyślisz: "co mogę zmieścić w tak płaskiej torbie"?. Nic jednak bardziej mylnego. Choć torby wyglądają na zdjęciach dwuwymiarowo, to w rzeczywistości są jak najbardziej trójwymiarowe. W zależności od wybranego modelu pomieszczą kosmetyczkę, książkę, tablet, a nawet laptop.

Wykonane z nylonu torebki można nabyć w firmie Sztuka Rodzinna. Swoją oryginalnością zachwycą zarówno miłośniczki pop-artu, jak i wielbicielki stylu retro. W ofercie firmy znajdują się także plecaki, wyglądające jak tornistry z wczesnoszkolnych lat, które spodobają się wszystkim ceniącym oryginalność i nietuzinkowość. Torebki i plecaki w Polsce są dostępne wyłącznie pod marką Narcissus. 

Torby z kreskówek

To w Tajwanie, dzięki dwóm projektantkom Chai Su oraz Roki Lin powstał pomysł na stworzenie niepowtarzalnej kolekcji toreb wyglądających tak jak te z kreskówek. Te, które znamy i widzimy na co dzień są przestrzenne (3D), te z kolei oferowane przez Sztukę Rodzinną zupełnie płaskie (2D). To właśnie dlatego na zdjęciach wyglądają jak dodane programem graficznym. 

Produkt na rynku światowym dostępny jest od 2010 roku, jednak dopiero teraz w tak szerokiej ofercie pojawił się w Polsce. 

Iluzja optyczna torb pop-art zamienia każde zdjęcie w dzieło sztuki. Wygląda ono jak misternie przygotowane graffiti. 

Ceny rynkowe toreb rozpoczynają się już od 64 zł. Zamówienia i zapytania hurtowe proszę kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Narcyz Kamiński, Sztuka Rodzinna

Wybrane ogłoszenia

Nowość w ofercie firmy Polcan.
Acco Brands do swojego działu sprzedaży poszukujem ...
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Idealny do urządzeń marki BROTHER.
Nowe wzory zeszytów i teczek w ofercie Leviatan-Po ...
tusz do drukarki HP o symbolu AH-652 BR.
Kolekcja zeszytów dla młodzieży.
Elegancki metalowy długopis w 6 pastelowych kolora ...
Idealne do szkoły, aby nie pomylić przedmiotów.
Seria bloków do szkoły marki OXFORD firmy HAMELIN. ...
W związku z budowaniem działu materiałów eksploata ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Raport Paperhat Poland – zużycie papieru do celów marketingowych

    Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm, w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi. 

    Więcej…  
  • Pokolenie Y

    Pokolenie Y... Czy należy się go obawiać, czy wystarczy je zrozumieć? O metodyce działania z młodymi ludźmi zwanymi czasem Pokoleniem Supermarketu opowiada nam Matylda Walczyna HCM Consultant w firmie Impactive.

    Więcej…