Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

"Wow" - tak wygląda pierwsza reakcja osób, które po raz pierwszy widzą torebki, plecaki, saszetki dystrybuowane przez firmę Sztuka Rodzinna. Jakby wyjęte z kreskówek obrazki wrzucone do naszego rzeczywistego świata podbijają serca Polaków. Na świecie dostępne już od kilku lat, teraz znajdują swych wielbicieli także w Polsce.

O zupełnie nowej, oryginalnej ofercie rozmawiamy z właścicielem firmy Sztuka Rodzinna - Narcyzem Kamińskim.

scann.R: Narcyz – Wasze torby 2D zachwycają! Gdzie je wynalazłeś?

Narcyz Kamiński: Dziękuję! Muszę się przyznać, że pomysł podsunął mi mój pracownik. To za jego udziałem zaczęliśmy nad nim spokojnie pracować i przygotowywać do wejścia na polski rynek. Zawsze zależy nam na tym aby pomysł był świeży i rzeczywiście nowy. Musisz przyznać, że torby robią duże wrażenie i taki był nasz cel.

Do kogo kierujesz swoją najnowszą ofertę?

Torby podobają się wszystkim. Pierwsza seria jest przekrojowa, ale myślę, że w większości przypadków to Panie będą głównym odbiorcą naszych toreb Narcissus 2D. To, co nas pozytywnie zaskoczyło to przedział wiekowy. Torbami zainteresowane są wszystkie Panie - i te młodsze i starsze. Druga seria produktów, która będzie miała swoją premierę na jesień będzie bardziej skierowana także dla osób dojrzalszych wiekowo.

Torby wyjęte prosto z kreskówek – wszyscy pytają gdzie już dziś można je kupić?

Dystrybucja zaczęła się zaraz po targach branżowych i miejsc oferujących nasze torby przybywa. Jako pierwsze dystrybucję zaczęły hurtownie księgarskie jak: Ateneum, Azymut, Wikr i Super Siódemka. Nasze torby Narcissus 2D ładnie się prezentują na wystawie sklepowej i to szczególnie przyciąga klientów. Dlatego rekomenduję właśnie witryny sklepowe do ich eksponowania. Po drugie jest to łatwy produkt do sprzedaży przez internet. I w tym miejscu najszybciej i najłatwiej można nas znaleźć.

Już dziś zapraszam na nasz facebook: Narcissus.pl lub Torby 2D – Hit modowy 2016 gdzie na bieżąco prezentujemy nasze nowości oraz pokazujemy jak w praktyce sprawdzają się nasze produkty. Co istotne, nowym kierunkiem naszego działania jest branża modowa. Chcielibyśmy tam zaistnieć z naszymi torbami 2D jako ciekawa oferta dla modnych, nowoczesnych i odważnych klientów.

Wraz z promocją nowego asortymentu na Waszym fanpage'u ruszył konkurs fotograficzny dla Waszych klientów i użytkowników toreb 2D – na czym on polega?

Aby wziąć udział w konkursie należy podesłać do nas zdjęcie z torbą 2D. Inscenizacja dowolna. Najważniejsze, aby zdjęcie pokazywało nasz produkt podczas praktycznego użycia. Co miesiąc wśród osób, które nadesłały fotografie wybierzemy jedną, którą nagrodzimy wybraną przez siebie torbą z naszej oferty. 


 

Przykładowe zdjęcie konkursowe

fot. Bambolla.pl


Narcyzie dla niedowiarków – torby 2D wcale nie są płaskie - czy na przykład plecaki mają standardową pojemność?

Oczywiście, nasze torby dają efekt 2D ale są pojemne. Jak mówiłem pomysł wychodzi poza ramy branży szkolnej i sama pojemność plecaka nie jest sprawą najważniejszą. Plecak ma mieć swój look! Młodzież w szkole też już nie nosi w plecaku tyle co kiedyś, a miejsce na tablet, laptop i kilka zeszytów na pewno się znajdzie

Jakie są przedziały cenowe Waszych produktów?

Myślę, że ceny mieszczą się w średniej akceptowalności, ale to oceni wkrótce sam klient. Chciałbym by cena umożliwiała zarobić wszystkich sprzedającym, a przede wszystkim sklepom. Od dawna moim celem jest to, by sklepy sprzedawały nasz towar z dobrą marżą bo tylko w ten sposób rynek będzie się rozwijał.

Czy każdy sklep i hurtownia mogą się do Was zgłosić aby je dystrybuować, czy macie swoje upatrzone miejsca sprzedaży?

Każdy entuzjasta naszego pomysłu jest mile widziany. Wszyscy, którzy współpracują z nami wiedzą, że jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły i sugestie. Obecnie w realizacji naszych planów wykraczamy poza branżę szkolną i wkraczamy w cudowny świat mody!

Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiała Daria M. Kostera


 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Kolorowe notesy - zwierzątka marki Stick'n.
Nowa oferta w asortymencie KMP PrintTechnik Polska ...
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Wysokiej jakości karteczki samoprzylepne marki Ban ...
Idealne na lodówkę oraz inne metalowe powierzchnie ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Przepiękna kolekcja szuflad do biura.
Firma MAPEN sp. Jawna poszukuje pracownika!
Torebka neoprenowa S'COOL BIRDTorebka neoprenowa S'COOL BIRD
Sprzedam48,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Torebka neoprenowa idealna do szkoły, przedszkola, ...
Torebka neoprenowa - MałpkaTorebka neoprenowa - Małpka
Sprzedam45,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Kolorowa neoprenowa torebka dla dzieci. Idealna do ...
Piękne długopisy w delikatne kropki.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Be Cool At School

    Dopiero półmetek wakacji, jednak firma HAMELIN już dziś zaprasza do akcji wspierającej sprzedaż produktów marki Oxford. Zabawa ma wydźwięk ogólnopolski, dlatego wszystkich dystrybutorów zapraszamy do informowania o niej swoich klientów.

    Więcej…  
  • Rusza kampania społeczna EASY Plecaki od serca

    W połowie maja startuje nabór do akcji EASY Plecaki do serca. Do kampanii zaproszone zostały gimnazja i szkoły podstawowe z całej Polski. Celem kampanii jest zbiórka plecaków i przekazanie ich dzieciom w trudnej sytuacji materialnej lub społecznej. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.plecakiodserca.plAkcja stanowi połączenie kampanii społecznej i edukacyjnej oraz konkursu międzyszkolnego.

    Więcej…