Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

"Wow" - tak wygląda pierwsza reakcja osób, które po raz pierwszy widzą torebki, plecaki, saszetki dystrybuowane przez firmę Sztuka Rodzinna. Jakby wyjęte z kreskówek obrazki wrzucone do naszego rzeczywistego świata podbijają serca Polaków. Na świecie dostępne już od kilku lat, teraz znajdują swych wielbicieli także w Polsce.

O zupełnie nowej, oryginalnej ofercie rozmawiamy z właścicielem firmy Sztuka Rodzinna - Narcyzem Kamińskim.

scann.R: Narcyz – Wasze torby 2D zachwycają! Gdzie je wynalazłeś?

Narcyz Kamiński: Dziękuję! Muszę się przyznać, że pomysł podsunął mi mój pracownik. To za jego udziałem zaczęliśmy nad nim spokojnie pracować i przygotowywać do wejścia na polski rynek. Zawsze zależy nam na tym aby pomysł był świeży i rzeczywiście nowy. Musisz przyznać, że torby robią duże wrażenie i taki był nasz cel.

Do kogo kierujesz swoją najnowszą ofertę?

Torby podobają się wszystkim. Pierwsza seria jest przekrojowa, ale myślę, że w większości przypadków to Panie będą głównym odbiorcą naszych toreb Narcissus 2D. To, co nas pozytywnie zaskoczyło to przedział wiekowy. Torbami zainteresowane są wszystkie Panie - i te młodsze i starsze. Druga seria produktów, która będzie miała swoją premierę na jesień będzie bardziej skierowana także dla osób dojrzalszych wiekowo.

Torby wyjęte prosto z kreskówek – wszyscy pytają gdzie już dziś można je kupić?

Dystrybucja zaczęła się zaraz po targach branżowych i miejsc oferujących nasze torby przybywa. Jako pierwsze dystrybucję zaczęły hurtownie księgarskie jak: Ateneum, Azymut, Wikr i Super Siódemka. Nasze torby Narcissus 2D ładnie się prezentują na wystawie sklepowej i to szczególnie przyciąga klientów. Dlatego rekomenduję właśnie witryny sklepowe do ich eksponowania. Po drugie jest to łatwy produkt do sprzedaży przez internet. I w tym miejscu najszybciej i najłatwiej można nas znaleźć.

Już dziś zapraszam na nasz facebook: Narcissus.pl lub Torby 2D – Hit modowy 2016 gdzie na bieżąco prezentujemy nasze nowości oraz pokazujemy jak w praktyce sprawdzają się nasze produkty. Co istotne, nowym kierunkiem naszego działania jest branża modowa. Chcielibyśmy tam zaistnieć z naszymi torbami 2D jako ciekawa oferta dla modnych, nowoczesnych i odważnych klientów.

Wraz z promocją nowego asortymentu na Waszym fanpage'u ruszył konkurs fotograficzny dla Waszych klientów i użytkowników toreb 2D – na czym on polega?

Aby wziąć udział w konkursie należy podesłać do nas zdjęcie z torbą 2D. Inscenizacja dowolna. Najważniejsze, aby zdjęcie pokazywało nasz produkt podczas praktycznego użycia. Co miesiąc wśród osób, które nadesłały fotografie wybierzemy jedną, którą nagrodzimy wybraną przez siebie torbą z naszej oferty. 


 

Przykładowe zdjęcie konkursowe

fot. Bambolla.pl


Narcyzie dla niedowiarków – torby 2D wcale nie są płaskie - czy na przykład plecaki mają standardową pojemność?

Oczywiście, nasze torby dają efekt 2D ale są pojemne. Jak mówiłem pomysł wychodzi poza ramy branży szkolnej i sama pojemność plecaka nie jest sprawą najważniejszą. Plecak ma mieć swój look! Młodzież w szkole też już nie nosi w plecaku tyle co kiedyś, a miejsce na tablet, laptop i kilka zeszytów na pewno się znajdzie

Jakie są przedziały cenowe Waszych produktów?

Myślę, że ceny mieszczą się w średniej akceptowalności, ale to oceni wkrótce sam klient. Chciałbym by cena umożliwiała zarobić wszystkich sprzedającym, a przede wszystkim sklepom. Od dawna moim celem jest to, by sklepy sprzedawały nasz towar z dobrą marżą bo tylko w ten sposób rynek będzie się rozwijał.

Czy każdy sklep i hurtownia mogą się do Was zgłosić aby je dystrybuować, czy macie swoje upatrzone miejsca sprzedaży?

Każdy entuzjasta naszego pomysłu jest mile widziany. Wszyscy, którzy współpracują z nami wiedzą, że jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły i sugestie. Obecnie w realizacji naszych planów wykraczamy poza branżę szkolną i wkraczamy w cudowny świat mody!

Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiała Daria M. Kostera


 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Mini-pudełeczka z wesołymi minkami znanymi nam z i ...
Nowy produkt marki MUNGYO w ofercie Tadeo Trading.
Nowe tonery do drukarek marki Ricoh.
Elegancki metalowy długopis w 6 pastelowych kolora ...
Nowość w ofercie Tadeo-Trading.
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Pastele olejne o okrągłym przekroju, miękkie. Dosk ...
Piękne długopisy w delikatne kropki.
PRISM to dynamiczna marka na rynku alternatywnych ...
Gralux Sp. z o.o. importer artykułów szkolnych i p ...
Firma Smart Digital Media - właściciel marki INKdi ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Too cool for office & school

    Niemalże każda branża, tak i nasza, ma swoje sezony. Sezon szkolny, który przypada u nas w okresie marzec-maj, gdy większość hurtowni organizuje kontraktacje sprzedażowe artykułów szkolnych. Potem przychodzi czas na zmasowaną sprzedaż akcesoriów do szkoły przez sklepy detaliczne, która rusza już pod koniec lipca, a swoje apogeum przeżywa z początkiem września. Następnie nastaje typowo biurowy czas i oczywiście okres świąt.

    Więcej…  
  • Klej w sztyfcie Instant Classic 5, 10, 20, 40 i 100 g

    Hiszpańska firma Dunsa oferująca produkty szkolne i biurowe przeprowadziła właśnie zmianę wyglądu najbardziej popularnej linii klejów. Nowy nadruk podkreśla proekologiczne rozwiązania stosowane w zakładzie produkcyjnym – zarówno sztyfty, jak i opakowania klejów powstają z materiałów umożliwiających ich 100% recykling.

    Więcej…