Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Rozmowy bez cenzury - branża szkolna

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Odrabianie lekcji nie należy do naszych ulubionych zajęć. Coraz więcej mówi się o tym, że dom nie jest filią szkoły i nie mogę powiedzieć, że się z tym nie zgadzam. Chociaż...

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

10 września 2018 roku to ważna data w historii firm Panta Plast i Inahon. Jak zapowiadają właściciele obu przedsiębiorstw to nie pierwsza taka wspólna akcja biznesowa. Obie firmy i szefowie znają się bardzo dobrze od 20 lat, a wzajemna sympatia i uznanie już były sprawdzone również w biznesie - a było to w roku 2003. Teraz historia zatacza krąg, jednak tym razem to Inahon wspiera firmę Panta Plast.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Przełom sierpnia i września to gorący okres dla sprzedawców oferujących przybory szkolne i podręczniki. Coraz więcej rodziców rezygnuje ze sklepowych kolejek i decyduje się na zakupy zza monitora domowego komputera. Podczas zakupowego szaleństwa w sieci warto jednak pamiętać o kilku zasadach, którymi należy się kierować, a zapoznanie się z regulaminem sklepu czy opiniami na jego temat to tylko niektóre z nich. Sprawdźcie, na co uważać, aby nie trafić ze stacjonarnego deszczu pod internetową rynnę.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Te wakacje dla firmy Panta Plast na długo pozostaną w pamięci. Po wielomiesięcznych rozmowach, łódzki producent i dystrybutor artykułów papierniczo - biurowo - szkolnych stał się oficjalnym i jedynym dystrybutorem marki Instant w Polsce. O tak dużej zmianie w naszej branży rozmawiamy z Dyrektorem Handlowym firmy Panta Plast - Łukaszem Komorowskim.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Podczas tegorocznej, wiosennej edycji targów BTS w Kielcach nie mogło oczywiście zabraknąć naszej redakcji. Hurtownia rodzinna, która ma wieloletnie doświadczenie, jednak pod szyldem BTS funkcjonuje dość niedługo, po raz kolejny zaprosiła największych dostawców artykułów szkolnych i biurowych.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ten sezon targowy dla firmy Tadeo Trading jest wyjątkowy. Jak mówią jej pracownicy - tyle nowości w tak krótkim okresie w historii firmy chyba dawno nie było. Rzeczywiście - przyjrzeliśmy się najnowszych produktom firmy i zauważyliśmy jedną zależność - w tym sezonie Tadeo Trading stawia na markę własną - Penmate. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

26 kwietnia, po raz pierwszy w historii naszej redakcji, odwiedziliśmy targi szkolne organizowane przez kielecką hurtownię BTS. Rodzinna firma, prowadzona przez Tomasza Świlińskiego, już u progu witała nas szeroką ofertą zabawek. Zanana głównie z tego asortymentu firma, nie zapomina jednak o sezonie szkolnym. Od początku swojej działalności organizuje event, który ma na celu promocję największych dostawców artykułów papierniczo-biurowo-szkolnych.

Wybrane ogłoszenia

Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Komplet 12 pisaków o żywych kolorach.
Tusze do drukarek Epson marki Activejet AE-34BNX, ...
Nowa wersja kalendarza Agenda w twardej oprawie.
Świetna zabawa dla maluchów.
Kolekcja klasycznych kalendarzy dla Niej i dla Nie ...
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
Kolorowe pudełka na akcesoria do szkoły.
Nowość w ofercie Asarto.
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Zużycie papieru do celów marketingowych - badania

    W lipcu i sierpniu firma Paperhat Poland przeprowadza badania obszarów print i społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich firmach. Celem badań jest lepsze poznanie sposobów wykorzystania papieru do celów marketingowych i podejścia marketerów do tej kwestii.

    Więcej…  
  • Tredy w outdoor – cyfrowo i interaktywnie

    Reklama zewnętrzna (określana też jako outdoor, out of home) jest jedną z najstarszych i jednocześnie najpopularniejszych form promocji. Jej dwie główne cechy to proste przedstawienie produktu (bazujące na nośnych symbolach i chwytliwych hasłach) oraz wysoka częstotliwość kontaktów z przekazem (z racji wielu punktów reklamowych umieszczonych w przestrzeni publicznej). W artykule przedstawiamy, jakie zmiany dokonują się w out of home i wyjaśniamy, dlaczego będzie to wciąż jeden z najważniejszych środków promocji.

    Więcej…