Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Te wakacje dla firmy Panta Plast na długo pozostaną w pamięci. Po wielomiesięcznych rozmowach, łódzki producent i dystrybutor artykułów papierniczo - biurowo - szkolnych stał się oficjalnym i jedynym dystrybutorem marki Instant w Polsce. O tak dużej zmianie w naszej branży rozmawiamy z Dyrektorem Handlowym firmy Panta Plast - Łukaszem Komorowskim.

scann.R.: Od kiedy dokładnie rozpoczęliście dystrybucję marki Instant w Polsce, jako jej wyłączny dystrybutor?
Łukasz Komorowski: Dystrybucję obu marek Instant oraz Playcolor rozpoczynamy od połowy sierpnia 2018 roku. Naszym celem jest prezentacja tych produktów klientom już na zbliżających się targach jesiennych.

Co przyczyniło się do tego, że producent zmienił po tylu latach dystrybutora?
Od dłuższego czasu szukaliśmy nowych produktów do oferty. Produkty Playcolor oraz Instant wpisują się w strategie doboru asortymentu do naszego portfolio. Jednakże chciałbym podkreślić, że zmiana dystrybutora nastąpiła po rozstaniu się byłego reprezentanta z firmą Dunsan. Obie firmy zgodnie postanowiły zakończyć współpracę. Wtedy my zdecydowaliśmy się, aby tak niezwykły produkt był dalej dostępny na rynku.

Czy od początku wprowadzacie pełen asortyment, czy  stopniowo będziecie go prezentować klientom?

Wachlarz produktów obu marek jest naprawdę imponujący. Dlatego na początek uzgodniliśmy z producentem asortyment, który będziemy oferować w pierwszym etapie. W kolejnym, będziemy poszerzać portfolio produktów. Z pewnością klienci, którzy znają obie marki i ich produkty nie powinni odczuć braków na rynku.

PLAYCOLOR

Kilka dni minęło od czasu, gdy news o zmianach okrążył rynek polski - jak go przyjęli Wasi klienci?
Z sympatycznym zaskoczeniem (uśmiech)

Nowa marka to zapewne nowa strategia działania - czy szykujecie jakieś rewolucje?
Jesteśmy zwolennikami ewolucji nie rewolucji. Sam produkt wymaga też zmodyfikowania niektórych sposobów działań. Zapewne będą Państwo zadowoleni z oferty i działań marketingowych.
Ciekawą propozycją dla pierwszych klientów będzie możliwość otrzymania standów prezentacyjnych z próbkami w cenie produktu. Pozwoli to na łatwą i przyjazną prezentację produktów w swoich punktach sprzedaży.
Oczywiście to nie koniec propozycji marketingowych. O pozostałych będziemy informowali naszych klientów na bieżącą przy pomocy naszej strony internetowej, Facebooka czy newsletterów.

A skoro już padło pytanie o rewolucje, to na ten moment mogę powiedzieć, że w planach mamy prezentację rewolucyjnego sposobu dystrybucji produktów.
Nie chciałbym jednak wyprzedzać faktów – dlatego zachęcamy do obserwowania naszych działań – czas wszystko pokaże.

Czy jeszcze czymś zaskoczycie w tym roku?
Wiem, ale nie powiem (uśmiech)

Z Łukaszem Komorowskim rozmawiała Daria M.Kostera

Wybrane ogłoszenia

Bardzo lekkie i miękkie, wypełnione powietrzem pił ...
Przepiękne i bardzo kobiece kalendarze na 2019 rok ...
Lubisz "bazgrolić" podczas rozmów telefonicznych? ...
Portfolio tonerów marki PRISM znowu powiększone.
Przepiękne zestawy ślubne: torba, koperta, kartka ...
Kolekcja długopisów w 3 różnych kolorach.
Kolejna nowość w ofercie marki OXFORD.
Brokatowa farbka makijażowa świecąca w ciemności. ...
Komplet 12 pisaków o żywych kolorach.
Tusze marki Activejet AE-16BNX, AE-16CNX, AE-16MNX ...
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Remadays Warsaw 2018 - videoreportaż

    3 dni odwiedzania ponad 800 wystawców. Liczne rozmowy i poznawanie innowacyjnych produktów dla rynku reklamy. Wśród wystawców nie zabrakło także producentów i importerów z naszej branży. Kogo spotkaliśmy i kto się wystawiał? Zapraszamy do naszego videoreportażu. 

    Więcej…  
  • Wellness wkracza do biur

    Hamaki czy kapsuły do spania, tzw. sleeping pods, biurka do pracy na stojąco lub z bieżnią, stołówki serwujące organiczne posiłki, ścianki wspinaczkowe, pola do gry w mini golfa czy w końcu usługi spa i masaże dla pracowników. To nie marzenia, a siedziby wielu globalnych marek, które z powodzeniem wprowadziły strategię wellness do swojej firmy. Według Global Wellness Institute światowy rynek corporate wellness jest już wart 40 mln dolarów i cały czas rośnie. Dlaczego? Dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie pracownika, wprowadzenie elastycznej pracy przesuwa się coraz wyżej na liście priorytetów współczesnych organizacji. Na czym dokładnie polega corporate wellness i jak tę strategię realizują polskie firmy?

    Więcej…