Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Już od 4 lat firma Hamelin wraz z marką Oxford nawołuje do nie poddawania się. Poprzez coroczne akcje, motywuje młodych do pozytywnego myślenia oraz ubarwia ich życie przepięknymi okładkami zeszytów. W tym roku także nie zapomniała o swoich klientach. Przez całe wakacje wszystkich, którzy zakupili zeszyty marki Oxford nagradza plecakiem z hasłem #Nevergiveup.

O akcji rozmawiamy z Anną Jerzmanowską - Dyrektorem Marketingu w firmie Hamelin.

 

scann.R.: Aniu to już kolejna edycja Waszej akcji Be Cool At School. Tym razem jednak rozdajecie worki. Jak dużo macie już zgłoszeń?

Anna Jerzmanowska: Akcja rzeczywiście organizowana jest już po raz czwarty i trwa do końca września. Nagród przewidzianych w promocji mamy 10000 sztuk, ale już dziś wiem, że prawie 1/3 puli nagród trafiła do nowych właścicieli :).

O akcji już pisaliśmy. Regulamin wszyscy dobrze znają. Jednak tak pokrótce - co trzeba zrobić, aby odebrać nagrodę?

A.J.: To proste. Wystarczy dokonać zakupu produktów marki Oxford za min. 59 zł brutto, potwierdzonego na jednym lub kilku dowodach zakupu i zachowanie dowodów zakupu. Następnie należy dowody zakupu przesłać do nas poprzez stronę www.becoolatschool.pl  lub za pośrednictwem aplikacji na smartfona po pozytywnej weryfikacja paragonów lub faktur, przesyłamy worek który można wykorzystać na buty lub na plecy – młodzież teraz często używa tego typu worków wychodząc na miasto z rówieśnikami.   

Macie 10.000 worków - co jeśli chętnych będzie więcej? 

A.J.: Niestety tutaj działa zasada, kto pierwszy ten lepszy 😊 Mamy jeszcze ponad miesiąc trwania akcji, zakupy do szkoły już są dokonywane, a 59 zł wydane na zeszyty to nie jest aż tak duży wydatek - sadzę więc, że warto się pośpieszyć. Niestety nie przewidujemy dodatkowych worków ☹ dla spóźnialskich.

Aniu - sezon szkolny w pełni - oprócz akcji, co jeszcze przygotowała firma Hamelin

A.j.: Najważniejszą chyba rynkową informacją jest nasza nowa marka, którą wprowadzamy na rynek. Plecaki MYBAQ już teraz trafiają do sklepów i wierzę, a nawet jestem pewna, że podbiją serca naszych najmłodszych i nastoletnich uźytkowników.


Zobacz najnowszą kolekcję MyBaq


 

Jakie hity pojawiły się jeszcze w Waszej ofercie?

A.J.: Co roku staramy się wprowadzać na rynek Polski nowe produkty pod marką Oxford. Oxford to jedna z naszych najważniejszych marek w portfolio firmy Hamelin. Grupa docelowa tych produktów jest bardzo wymagająca i musimy nadążyć z trendami obowiązującym w tej grupie odbiorców, dlatego w nowych okładkach zeszytach dominują pastele, ale też wprowadziliśmy różne grafiki na okładki produktów Oxford, które do tej pory miały gładkie, kolorowe okładki. W ofercie pojawiły się wzory dla dziewczynek w kolekcji BOHO oraz neutralne okładki o żywych kolorach z przewodnim hasłem naszej marki #nevergiveup. Już wiemy, że był to strzał w 10-tkę, patrząc na wyniki sprzedaży tych produktów.

Czy są jakieś trendy w wyglądzie artykułów szkolnych, z których skorzystał Oxford w tym roku?

A.J.: Co roku wprowadzając nowe produkty bazujemy na tzw. trend bookach – gdzie pokazywane są wzory, motywy, grafiki na kolejne sezony. Jesteśmy liderem w dystrybucji artykułów szkolnych, więc musimy podążać za trendami aby dawać dobry przykład innym 😊 

Wasze produkty są we wszystkich sklepach i sieciach handlowych. To wcale nie taki tani asortyment - czym wygrywacie, że klient właśnie Was wybiera?

A.J.: W przypadku marki Oxford wygrywa przede wszystkim jakość papieru i ich wykonanie, żadne inne bruliony na polskim rynku nie są tak wytrzymałe jak nasze. Natomiast technologia używana do produkcji papieru Oxford nie ma sobie równych. Potwierdzają to nasi użytkownicy, którzy bardzo często komentują w mediach społecznościowych nasze produkty na PLUS lub też pisząc do nas.

Rozmawiała Daria M. Costera

Dołącz do akcji Be Cool At School 

Znalezione obrazy dla zapytania zgarnij worek

Wybrane ogłoszenia

Segregatory A4 w pastelowych kolorach.
Plecak smart na laptop shellPlecak smart na laptop shell
HityCena z VAT - 400,49 PLN
Poszukiwany pracownik do pracy: Częstochowa, Gdańs ...
Gumki recepturki - różne rodzaje.
Nowy produkt w ofercie Tadeo Trading.
Nowość w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia.
MEGA fajny produkt. Trzyma naprawdę mocno a stempl ...
Kolejny hit wśród długopisów wymazywalnych.
Uniwersalne chusteczki do czyszczenia w opakowaniu ...
Najszersza na rynku oferta breloków.
Nowa oferta w marce KMP.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Life Up & Wake Up - konkurs

    29 września to w większości krajów świata Międzynarodowy Dzień Kawy. Napój z palonych, a następnie zmielonych ziaren kawowca święci triumfy szczególnie w krajach arabskich już od ośmiu wieków. W Europie przyjął się w połowie minionego tysiąclecia, a dziś kawę spożywa się chętnie na każdym kontynencie. 29 września niektóre sieci kawiarni częstują swoich klientów darmową kawą lub sprzedają ją w promocyjnej cenie. 

    Więcej…  
  • Monika Gąsiorowska nowym HR managerem w OKI

    OKI, w związku z rozwojem firmy, rozbudowuje struktury korporacyjne w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi na region Europy Wschodniej.

    Więcej…