Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Najlepsza licencja tego roku!

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Działająca od 1990 roku firma Inter Sp. z o.o., w związku ze zmianami, jakie zaszły na przełomie roku 2014/2015 wchodzi w nowy etap swojej działalności. Dotychczasowa oferta, w skład której wchodzą takie marki jak: RAPESCO, ALPINO, ALCO, MULTIFORM CASSELINI - znacznie się poszerzy.

O rewolucji w firmie Inter, której założycielem był Ryszard Piechutta, o nowej ofercie oraz strategicznych zmianach w spółce rozmawiamy z Dyrektorem Handlowym firmy - Robertem Sikowskim.

 

Daria Kostera: Robercie ? miniony rok ? to czas rewolucji w Waszej firmie. Proszę powiedz naszym Czytelnikom, co takiego wydarzyło się na przełomie ostatnich miesięcy?

Robert Sikowski: Pewnie, jak już większość wie, w ubiegłym roku zakończyła się współpraca z naszym wieloletnim dostawcą, jakim była firma Schneider. W związku z tym stanęły przed nami nowe wyzwania: pozyskanie nowych dostawców oraz reorganizacja firmy. Pod koniec roku podpisaliśmy umowę z nowym dostawcą, rozpoczęliśmy również rozmowy z kilkoma innymi. Podjęliśmy decyzję, iż w roku 2015 będziemy przekształcać nasza firmę w spółkę, w skład której wejdą jej długoletni pracownicy. 

Jak to mówią: nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

 

Każda zmiana niesie za sobą nowe, świeże spojrzenie, nowe pomysły?Jaką markę wprowadzacie na rynek polski?

Od 1 stycznia 2015 roku mamy zaszczyt reprezentować firmę NATARAJ - indyjskiego producenta materiałów piśmiennych. Wszystkie produkty NATARAJ są zgodne z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa. Firma dba także o środowisko. W produkcji wykorzystywane są odnawialne zasoby, takie jak drewno z produkcji rolno-leśnych oraz papier z makulatury do pakowania w celu ograniczenia emisji dwutlenku węgla. Misja firmy, której stajemy się wyłącznym dystrybutorem to: ?Zachwycać konsumentów artykułami piśmiennymi rozpoznawalnymi na całym świecie?.

Marka NATARAJ to idealna alternatywa dla asortymentu niemieckiego producenta dystrybuowanego przez firmę Inter do końca 2014 roku ? czyż nie?

Nie da się tak jednoznacznie odpowiedzieć, ponieważ oferowany asortyment nieco się różni. W ofercie są inne produkty między innymi: ołówki oraz gumki, których nie miał Schneider. 

 

Nową ofertę kierujecie do tego samego odbiorcy?

Na pewno nie będziemy chcieli rezygnować z dotychczasowych odbiorów natomiast jestem przekonany, iż będzie nam łatwiej dotrzeć tam, gdzie nie udało się do tej pory z produktami Schneidera.  

 

Czym więc cechuje, wyróżnia się na rynku marka NATARAJ?

Jeśli chodzi o rynek światowy to marka posiada bardzo dobrą jakość oferowanych produktów w stosunku do jej ceny. Duży nacisk kładzie na ekologię oraz bezpieczeństwo swoich produktów. We wszystkich krajach, gdzie pojawiły się produkty Nataraj marka odnosi sukcesy i jest wśród liderów rynku.  

Jestem przekonany, iż w niedługim czasie również i na naszym rynku nasi odbiorcy będą mogli przekonać się o walorach produktów Nataraj

Nowy rok, nowa marka?nowe władze w firmie Inter. Jesteście niesamowitym zespołem pracowników, którzy chcą rozwijać Dzieło stworzone przez Pana Ryszarda Piechuttę. Kto zasiądzie w Zarządzie firmy?

U Nas w firmie używamy stwierdzenia Dziecko  Pana Ryszarda - a więc Pan Ryszard to taki ojciec, który chce przekazać owo dziecko pod opiekę długoletnich pracowników jakimi są Anita Pawliniak, Renata Białoń oraz ja - Robert Sikowski.

 

Czyli ?dziecko branżowe? Pana Ryszarda Piechutty oddane zostaje w dobre ręce. Wiem, że już dziś macie ogrom pomysłów na rozwój firmy. Zdradzicie naszym Czytelnikom Wasze plany?

Jak już wszystkim wiadomo będziemy chcieli odświeżyć zarówno nazwę jak i logo firmy. Oprócz nowego dostawcy, zamierzamy wprowadzić swoją własną markę na rynek. Chcemy również w chwili obecnej więcej inwestować w firmę, w tym celu rozpoczynamy współpracę z jedną z dużych firm outsourcingowych, która pomoże nam w dalszym rozwoju . To są niektóre z naszych planów a co do reszty to krok po kroku na pewno będziemy je ujawniać.  

Rozumiem, że widzimy się już niedługo na targach szkolnych, gdzie na pewno będziecie ze swoimi produktami?

Oczywiście że tak. Nasi dotychczasowi klienci będą mogli tam osobiście przetestować nowe produkty. 

 

Czego możemy Wam życzyć w Nowym Roku?

Powodzenia w realizacji założonych planów.

 

Tego więc życzę i czekam na kolejne newsy.

Rozmawiała Daria Kostera


O firmie Inter Sp. z o.o.:

Firma "INTER" Sp. z o.o. istnieje od 1990 roku. Jest firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej z wieloletnim doświadczeniem. Współpracuje z czołowymi odbiorcami biuroserwisu i dystrybutorami artykułów szkolnych na terenie całego kraju. Produkty firmy są indeksowane w wielu katalogach branżowych. Jest ona wyłącznym przedstawicielem producentów: RAPESCO (zszywacze, dziurkacze, teczki), ALCO (drobna galanteria biurowa), MULTIFORM (kuwety, stojaki na prospekty). W ofercie posiada również aktówki, organizery firmy CASSELINI.

Od listopada 2009 firma Inter Sp. z o.o. rozpoczęła współpracę handlową z Industrias Masats - hiszpańskim producentem artykułów znanych pod marką ALPINO - wówczas została wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim.

Natomiast od 1 stycznia 2015 roku firma ma zaszczyt reprezentować firmę NATARAJ - indyjskiego producenta materiałów piśmiennych. 

Link do strony firmowej: http://inter-pr.com.pl

 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Poszukiwani pracownicy
Nowość w ofercie Rafcom.
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Dostępny w 7 kolorach.
Idealne dla domowych artystów.
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Co dzieci i dorośli powinni wiedzieć o klejeniu?

    Klej jaki jest każdy widzi. Niby zwykły produkt, ale chyba dziś nie wyobrażamy sobie bez niego życia. Z klejem do czynienia mamy od najmłodszych lat i to właśnie wtedy towarzyszy nam on każdego dnia. Nie oznacza to jednak, że pozbywamy się go z dorosłego życia. 

    Więcej…  
  • Broń z drukarki 3D (!?)

    Postęp technologiczny sprzyja rozwojowi. Bez niego nadal jeździlibyśmy bryczkami i zamawiali rozmowy międzymiastowe przez telefon na poczcie. Na szczęście każdego dnia sztaby specjalistów, chcąc ułatwić nam życie, wynajdują co raz to nowsze wynalazki. I nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że o ile "normalni" ludzie innowacyjność przedkładają na ulepszenie swojego życia, biznesu, pasji, o tyle osoby ze światka przestępczego nie stronią od wyszukiwania luk prawnych do "rozwoju" swojego biznesu.

    Więcej…