Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Niezaprzeczalny rozwój internetu, siła mediów społecznościowych, oszczędność czasu i pieniędzy to główne argumenty wielu firm z naszej branży, które w swoich działaniach coraz mocniej stawiają na obsługę on-line. Spółka Corex idąc za nowoczesnymi formami kontaktu z klientem od wielu lat inwestuje w najnowsze rozwiązania. Jednym z nich jest Platforma sprzedażowa, o której rozmawiamy z Prezesem firmy Corex Sp. z o.o., Adamem Szawłowskim.

 

scann.R: Jak doszło do powstania Platformy? 

Adam Szawłowski: Na początku myśleliśmy o narzędziu, które usprawni naszą komunikację marketingową z rynkiem oraz ułatwi wymianę dokumentów między nami i klientami, czyli będzie wspierać i uzupełniać pracę naszych Przedstawicieli Handlowych. Dopiero później zaczęliśmy traktować Platformę jako narzędzie sprzedażowe. Priorytetem, który zresztą nadal pozostaje aktualny, było usprawnienie i przyspieszenie obsługi zamówień naszych klientów - chodziło nam o to, by zamówienia złożone na naszej Platformie natychmiast trafiały do realizacji do magazynu. Przygotowania do startu rozpoczęły się w 2008 roku, po drodze było wiele prób i przygotowań, bo poza mechanizmem działania opartym na programie obsługującym sklepy internetowe trzeba było między innymi przygotować ogromną ilość zdjęć i opisów produktów z naszej oferty i zintegrować Platformę z naszym programem ERP. 

 

Kto był zaangażowany w tworzenie narzędzia? 

Praktycznie cała firma: najważniejszą rolę odegrał oczywiście dział IT, w tym nasz programista Tomek Przetacki, który zresztą nadal jest odpowiedzialny za Platformę. Poza nim przy jej tworzeniu brał udział Dział handlowy, Księgowość i oczywiście Dział marketingu. Prace trwały aż do czerwca 2009, kiedy zaprosiliśmy naszych klientów do trzymiesięcznego testowania tego narzędzia.

 

I jakie były wyniki testu?

Pozytywne, a najlepszym tego dowodem jest to, że Platforma stale się rozwija i zmienia. Oczywiście nie obyło się bez poprawek i modyfikacji, ale też Platforma nie jest narzędziem, które robi się raz na zawsze ? technologia informatyczna zmienia się bardzo szybko. Poza tym nasi klienci zarówno w życiu prywatnym, jak i w pracy korzystają przecież z innych aplikacji, sklepów internetowych i platform sprzedażowych zdobywając nowe umiejętności przydatne w świecie wirtualnym. Wraz z wiedzą i praktyką rosną oczekiwania, a to wymusza funkcjonalne i wizualne zmiany na Platformie ? nie chcemy przecież zostać w tyle za innymi. Wierzę, że to się nam udaje i że nasi klienci zauważają kolejne pozytywne modernizacje. Możemy się pochwalić tym, że w roku ubiegłym zostaliśmy uhonorowani nagrodą grupy zakupowej OSAA, jako najlepszy Dostawca 2013 w kategorii ?najbardziej przyjazna platforma zakupowa?. W ostatnim roku odświeżyliśmy mechanizm działania Platformy ? to tak jakby wstawić do niej nowy, szybszy i bardziej nowoczesny silnik, który napędza wszystkie procesy sprzedażowe. Udało się nam też wprowadzić zmiany związane z wyodrębnieniem z Corex spółki CX Dystrybucja i stworzeniem Grupy CX. Teraz na Platformie możemy prezentować i obsługiwać ofertę więcej niż jednej firmy. 


 

Najlepszy Dostawca sieci OSAA w roku 2013


 

Kto może korzystać z Platformy?

Platforma została zaprojektowana jako narzędzie przeznaczone do obsługi zamówień naszych partnerów biznesowych, nie obsługuje więc klientów detalicznych. Aby korzystać z ułatwień jakie proponuje, wystarczy przejść proces rejestracji, w którym chętnie pomogą osoby z naszego Działu Handlowego. Dostęp do naszej oferty z opisami i zdjęciami produktów można również uzyskać wpisując login: view i hasło: view. Zapraszam serdecznie pod adres http://platforma.corex.pl.  

 

Jaka będzie przyszłość Platformy?

W tej chwili intensywnie dyskutujemy nad możliwymi kierunkami rozwoju, jesteśmy dosłownie w przededniu finalnych decyzji. Na pewno będziemy udoskonalać nasze narzędzie, najbliższa widoczna zmiana będzie miała miejsce w czerwcu ? już odliczamy czas do jej uruchomienia. Poza tym chcemy wrócić do początkowych założeń i dalej rozwijać Platformę jako miejsce komunikacji. Nasze doświadczenia zdobyte podczas ubiegłorocznej kampanii STABILO skierowanej do ostatecznych użytkowników produktów oraz zabawy z koszulkami dla naszych partnerów biznesowych pokazują, że jednoczesne używanie różnych kanałów komunikacji wsparte zaangażowaniem mediów społecznościowych sprawdza się doskonale w promocji marki. 

 

Dziękujemy za rozmowę.

 

Wybrane ogłoszenia

Zestaw zakreślaczy MP Poland
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Najlepsza licencja tego roku!
Poszukiwani pracownicy
Nowość w ofercie Rafcom.
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Dla chłopca i dziewczynki

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Nowa umowa partnerska w firmie RAFCOM!

    Świat wygląda dziś zupełnie inaczej niż jeszcze przed dziesięcioma laty. W 2017 roku przechowywano 4,7 biliona zdjęć w postaci cyfrowej, a już za kilka lat na każdego mieszkańca Ziemi przypadać będzie 5,2 terabajta danych. Rewolucja cyfrowa zmieniła praktycznie wszystko. Pozwala nam osiągać lepsze wyniki, eliminować błędy i udoskonalać usługi.

    Więcej…  
  • Rusza nowy program edukacyjny dla polskich szkół.

    Przeciwdziałanie postępującym zmianom klimatycznym to nie tylko obszar zainteresowania rządów i biznesu, lecz również konsumentów. Dlatego też edukacja ekologiczna prowadzona już od najmłodszych lat może zaprocentować w przyszłości zmianą nawyków i tym samym ograniczeniem emisji. Dużą rolę w walce o czystsze powietrze odgrywa ciepłownictwo. Startujący właśnie program edukacyjny zainicjowany przez spółkę PGE Energia Ciepła ma pomóc uczniom szkół podstawowych zrozumieć, w jaki sposób powstaje ciepło, skąd bierze się energia elektryczna i jaki mają wpływ na klimat i ochronę środowiska. Szkoły mogą zgłaszać się do 8 października.

    Więcej…