Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Kontynuujemy temat nowoczesnych narzędzi sprzedażowych. Ostatnio opublikowaliśmy wywiad z Adamem Szawłowskim Prezesem spółki Corex, który opowiedział nam o Platformie Corex, dzisiaj zapraszamy na rozmowę o ostatnich zmianach wprowadzonych w tym narzędziu. O ofercie i jej znaczeniu opowie nam Dyrektor marketingu – Jarosław Guc. 

Daria Kostera: Czy strona z ofertą jest najważniejszą częścią Platformy Corex?

Jarosław Guc: Jest na pewno sercem Platformy, która jest w końcu narzędziem sprzedażowym. Strona z ofertą prezentuje nasz cały asortyment, umożliwia obejrzenie zdjęć produktów oraz zapoznanie się z opisami poszczególnych artykułów. Pozwala również na wyszukanie asortymentu poprzez okienko wyszukiwania lub filtrowanie oferty przez wybór interesujących kategorii produktów. 

Podobno w czerwcu zostały wprowadzone jakieś zmiany w ofercie? 

Przede wszystkim wprowadziliśmy zmiany w mechanizmach działania oferty, które ułatwiają składanie zamówień przyspieszając cały proces, m.in. zniknął przycisk „dodaj do zamówienia” -  produkty wpadają teraz do koszyka bezpośrednio po wpisaniu ilości. Po zmianach każde zamówienie można edytować z poziomu oferty – nie trzeba przechodzić na inną stronę, żeby zmienić ilości lub usunąć produkt. Kolejna rzecz, która przyspiesza składanie zamówień to usprawnienie przełączania między poszczególnymi widokami oferty. Zupełną nowością jest informacja o planowanej dacie wysyłki towaru do klienta wyświetlająca się po lewej stronie. 

Czy są jakieś zmiany wizualne?

Trudno efektywnie sprzedawać bez dobrej prezentacji produktów stąd również zmiany w wyglądzie Platformy  – oferta jest teraz bardziej przejrzysta i czytelna, przede wszystkim widać zdecydowanie większą ilość produktów. Zmieniliśmy nieco układ poszczególnych elementów na stronie: menu zostało przeniesione na górę tak aby zawsze było dobrze widoczne, z boku po lewej stronie jest pole informujące o wartości składanego zamówienia, jak również pola umożliwiające wyszukiwanie.  Te elementy strony cały czas pozostają w polu widzenia w trakcie przewijania oferty produktowej w górę lub w dół.  Może się wydawać, że to drobiazgi, ale tak naprawdę mają one ogromny wpływ na komfort pracy użytkowników naszej Platformy. Zapraszam wszystkich do testowania wprowadzonych przez nas rozwiązań, czyli do odwiedzin na stronie http://platforma.corex.pl. Osoby, które nie są jeszcze zarejestrowane na Platformie Corex mogą uzyskać dostęp do naszej oferty wpisując login: view i hasło: view.

Czy ostatnio były również jakieś zmiany w asortymencie?

Zmiany w oferowanym asortymencie są wprowadzane właściwie na bieżąco – o pojawianiu się nowości decydują Brand Menedżerowie odpowiedzialni za poszczególne marki, a produkty wycofywane znikają z Platformy automatycznie po wyczerpaniu się stanów magazynowych. Nowe produkty oznaczane są literką N i są zazwyczaj widoczne w ofercie Platformy od momentu, kiedy dotrą do naszego magazynu. Jak widać, w przypadku zmian w asortymencie działania prowadzone są na bieżąco. 

Czy poza ofertą, coś jeszcze zmieni się na Platformie Corex w najbliższym czasie? 

Oczywiście, planujemy pracę na kolejnymi częściami Platformy: przemianę wizualną przejdą wkrótce strona główna oraz strona logowania, będziemy również pracować nad usprawnieniami technicznymi – Platforma przyspieszy jeszcze bardziej, pojawią się również nowe funkcjonalności. O wynikach naszej pracy postaramy się informować na bieżąco.


 

 

 

 

 

Imię i nazwisko: Jarosław Guc

Firma: Corex

Stanowisko: Dyrektor marketingu

Wykształcenie: socjologia i prawo / praktyk marketingu od ponad 20 lat

Motto: 'Myśl i rób co chcesz - ważna kolejność' 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wybrane ogłoszenia

niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Nowość w ofercie Asarto.
Idealny produkt także dla mam :)
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Długopis ścieralny dla wielbicieli tatuaży.
PATIO DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. poszukuje pracownika.
Nowa oferta tonerów do drukarek marki Canon, Kyoce ...
Plecak dla najmłodszych na wyprawy małe i duże.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Nowa wersja kalendarza Agenda w twardej oprawie.
Nowość w ofercie firmy Leviatan.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Ekologiczne pozbywanie się papieru i tektury oraz zużytych tonerów

    Każde gospodarstwo domowe, nie wspominając już o firmie, produkuje rocznie wiele kilogramów odpadów papierowych i tektury oraz zużytych tonerów do drukarek. Podpowiadamy, jak pozbyć się ich w ekologiczny sposób.

    Więcej…  
  • Najważniejsze zmiany w 2017 roku - ważne dla przedsiębiorców

    Rok 2016 pod wieloma względami był rokiem przemian w naszym kraju. Czy dobrych? Nie nam to oceniać, jednakże wraz z nimi nieuniknione było wprowadzenie kolejnych, w celu unormowania bilansu finansowego w Polsce.

    Więcej…