Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Kontynuujemy temat nowoczesnych narzędzi sprzedażowych. Ostatnio opublikowaliśmy wywiad z Adamem Szawłowskim Prezesem spółki Corex, który opowiedział nam o Platformie Corex, dzisiaj zapraszamy na rozmowę o ostatnich zmianach wprowadzonych w tym narzędziu. O ofercie i jej znaczeniu opowie nam Dyrektor marketingu – Jarosław Guc. 

Daria Kostera: Czy strona z ofertą jest najważniejszą częścią Platformy Corex?

Jarosław Guc: Jest na pewno sercem Platformy, która jest w końcu narzędziem sprzedażowym. Strona z ofertą prezentuje nasz cały asortyment, umożliwia obejrzenie zdjęć produktów oraz zapoznanie się z opisami poszczególnych artykułów. Pozwala również na wyszukanie asortymentu poprzez okienko wyszukiwania lub filtrowanie oferty przez wybór interesujących kategorii produktów. 

Podobno w czerwcu zostały wprowadzone jakieś zmiany w ofercie? 

Przede wszystkim wprowadziliśmy zmiany w mechanizmach działania oferty, które ułatwiają składanie zamówień przyspieszając cały proces, m.in. zniknął przycisk „dodaj do zamówienia” -  produkty wpadają teraz do koszyka bezpośrednio po wpisaniu ilości. Po zmianach każde zamówienie można edytować z poziomu oferty – nie trzeba przechodzić na inną stronę, żeby zmienić ilości lub usunąć produkt. Kolejna rzecz, która przyspiesza składanie zamówień to usprawnienie przełączania między poszczególnymi widokami oferty. Zupełną nowością jest informacja o planowanej dacie wysyłki towaru do klienta wyświetlająca się po lewej stronie. 

Czy są jakieś zmiany wizualne?

Trudno efektywnie sprzedawać bez dobrej prezentacji produktów stąd również zmiany w wyglądzie Platformy  – oferta jest teraz bardziej przejrzysta i czytelna, przede wszystkim widać zdecydowanie większą ilość produktów. Zmieniliśmy nieco układ poszczególnych elementów na stronie: menu zostało przeniesione na górę tak aby zawsze było dobrze widoczne, z boku po lewej stronie jest pole informujące o wartości składanego zamówienia, jak również pola umożliwiające wyszukiwanie.  Te elementy strony cały czas pozostają w polu widzenia w trakcie przewijania oferty produktowej w górę lub w dół.  Może się wydawać, że to drobiazgi, ale tak naprawdę mają one ogromny wpływ na komfort pracy użytkowników naszej Platformy. Zapraszam wszystkich do testowania wprowadzonych przez nas rozwiązań, czyli do odwiedzin na stronie http://platforma.corex.pl. Osoby, które nie są jeszcze zarejestrowane na Platformie Corex mogą uzyskać dostęp do naszej oferty wpisując login: view i hasło: view.

Czy ostatnio były również jakieś zmiany w asortymencie?

Zmiany w oferowanym asortymencie są wprowadzane właściwie na bieżąco – o pojawianiu się nowości decydują Brand Menedżerowie odpowiedzialni za poszczególne marki, a produkty wycofywane znikają z Platformy automatycznie po wyczerpaniu się stanów magazynowych. Nowe produkty oznaczane są literką N i są zazwyczaj widoczne w ofercie Platformy od momentu, kiedy dotrą do naszego magazynu. Jak widać, w przypadku zmian w asortymencie działania prowadzone są na bieżąco. 

Czy poza ofertą, coś jeszcze zmieni się na Platformie Corex w najbliższym czasie? 

Oczywiście, planujemy pracę na kolejnymi częściami Platformy: przemianę wizualną przejdą wkrótce strona główna oraz strona logowania, będziemy również pracować nad usprawnieniami technicznymi – Platforma przyspieszy jeszcze bardziej, pojawią się również nowe funkcjonalności. O wynikach naszej pracy postaramy się informować na bieżąco.


 

 

 

 

 

Imię i nazwisko: Jarosław Guc

Firma: Corex

Stanowisko: Dyrektor marketingu

Wykształcenie: socjologia i prawo / praktyk marketingu od ponad 20 lat

Motto: 'Myśl i rób co chcesz - ważna kolejność' 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Firma HELKRA poszukuje handlowców.
Teraz ciasto-pianka dostępna w pojedynczych opakow ...
Latarka do damskiej torebki.
Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Długopis record w nowej odsłonie kolorystycznej.
Poszukiwany handlowiec z Wielkopolski.
IGEPA Polska poszukuje doświadczonej osoby.
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Toner ASARTO zwycięzcą testu zamienników do drukarek laserowych HP

    Redakcja PC World, w najnowszym teście (listopad 2017), przyjęła za cel znalezienie najlepszego zamiennika do drukarek laserowych. Zwycięzcą został toner marki Asarto o symbolu AS-LH226BN, który uzyskał 9,6 na 10 pkt. oraz zdobył tytuł "Najlepsza wydajność PC World".

    Więcej…  
  • Malujemy misia z JOVI i Leviatan - test

    Wraz z rozpoczęciem współpracy z blogiem Rozbrykane Kolorki, oddajemy w ręce Doroty produkty, które przydają się w jej pracy. Jako pasjonatka makijażu artystycznego na pierwszy ogień wzięła od nas kredki do malowania twarzy marki Leviatan-Poligrafia oraz farbki w sztyfcie marki JOVI.

    Więcej…