Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Firma, która działa na rynku od 5 lat, z szeroką ofertą najwyższej jakości tornistrów i plecaków dla dzieci i młodzieży. W tym roku po raz kolejny zaskakuje designem swoich produktów. O nowej ofercie rozmawiamy z właścicielem firmy Rosakids.pl - Rafałem Tataruch.



Pełna oferta firmy Rosakids.pl dostępna jest na stronie: http://www.rosakids.pl/ 

Wybrane ogłoszenia

Nowe tonery do drukarek marki Epson. Wysoka jakość ...
Nowe zestawy tonerów do drukarek HP.
Odjechane kapcie z buźką emotikonkową.
Poszukiwany kompetentny, zaangażowany i lojalny pr ...
Nowa seria kalendarzy dla najmłodszych.
Idealne do szkoły, aby nie pomylić przedmiotów.
Refabrykowane tonery marki Asarto.
Zamienniki marki KMP wymienne z HP 652 (F6V25AE i ...
Wesołe hitowe emotikonkiWesołe hitowe emotikonki
Sprzedam28 PLN (cena brutto bez kosztów transportu)
Hitowe Emotikonki to obecnie najprzyjemniejszy pre ...
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach i z uni ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • OneDay Roadshow - start 31.08.2015

    OneDay Roadshow to spotkania biznesowe organizowane w czterech miastach. Oferta produktowa dotyczy m.in. odzieży reklamowej, kalendarzy, galanterii skórzanej, ceramiki, słodyczy i wielu innych sektorów z branży upominków reklamowych. Zakończenie OneDay Roadshow, które odbędzie się w Berlinie, będzie doskonałą okazją do zaprezentowania najnowszych osiągnięć branży reklamowej na bardzo wymagającym, ale i niezwykle chłonnym rynku naszych zachodnich sąsiadów.

    Więcej…  
  • Zużycie papieru do celów marketingowych - badania

    W lipcu i sierpniu firma Paperhat Poland przeprowadza badania obszarów print i społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich firmach. Celem badań jest lepsze poznanie sposobów wykorzystania papieru do celów marketingowych i podejścia marketerów do tej kwestii.

    Więcej…