Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Już kilkadziesiąt podmiotów zgłosiło się do udziału w kampanii społecznej EASY Plecaki od serca. Cel akcji jest bardzo szczytny - zbiórka plecaków na cele charytatywne. Końcówka roku szkolnego to idealny czas, by przekazać swój plecak dla potrzebujących.

Chcesz pomóc? Wystarczy wypełnić formularz

Kampania EASY Plecaki od serca zostanie przeprowadzona w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie całej Polski. Warunkiem udziału w akcji jest wypełnienie prostego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie akcji www.plecakiodserca.pl (dokładny link tutaj). Zgłoszenia dokonuje pracownik szkoły, np. nauczyciel lub osoba odpowiedzialna za wolontariat. Po zgłoszeniu do każdej placówki trafiają materiały promocyjne (plakaty i ulotki) zachęcające uczniów do zaangażowana do akcji.

Nie wyrzucaj starego plecaka - przekaż go w dobre ręce!

Zbiórka plecaków trwać będzie do połowy września - końcówka roku szkolnego i okres wakacyjny to czas, kiedy dotychczasowy plecak szkolny idzie w odstawkę.

- Zmieniają się dziecięce gusta i okazuje się, że bohaterowie bajek zdobiący plecaki, już nie są "ani super, ani cool". Plecaki są wymieniane na nowsze, modniejsze. - mówi Paulina Nowak, koordynator akcji. - Wówczas stare trafiają do szaf lub co gorsza - nawet do kosza.

- Liczymy na to, że wielu rodziców zdecyduje się oddać plecaki dzieciaków np. podczas pikników rodzinnych, czy też w dzień zakończenia roku szkolnego, kiedy plecak przestaje być używany. Zakończenie roku to dobra okazja dla szkoły, by przeprowadzić zorganizowaną zbiórkę - dodaje Paulina.

Naucz się pomagać innym

- Chcemy pokazać dzieciom i młodzieży, że nawet pozornie niepotrzebny plecak może mieć drugie życie. Zależy nam na zebraniu jak największej ilości plecaków w dobrym stanie, takich, które posłużą przez kolejny rok, a nawet lata dzieciom, które potrzebują pomocy materialnej. - mówi Paulina.
- Zebrane plecaki przekażemy organizacjom, które bezpośrednio wspomagają ubogie rodziny oraz rodzinne domy dziecka. Chcemy dotrzeć z pomocą tam, gdzie zapotrzebowanie na produkty szkolne jest szczególnie wysokie. - dodaje Paulina.

Kampania EASY Plecaki od serca to doskonała okazja, by przybliżyć uczniom temat wolontariatu i działania organizacji społecznych. Szkoły mogą w tym celu skorzystać z materiałów edukacyjnych dostępnych na stronie akcji.


- Organizacja takich zajęć to przyjemna i pożyteczna odskocznia od codziennych tematów poruszanych np. podczas godziny wychowawczej, tym bardziej, ze zbliżają się wakacje i wielu uczniów szuka pomysłu na to, jak wykorzystać wolny czas. Doskonałym sposobem na nudę dla młodzieży jest właśnie zaangażowanie się do wolontariatu. Aspekt edukacyjny jest jednym z istotnych elementów naszej kampanii - komentuje Paulina Nowak. Istotnym, ale nie jedynym - akcji towarzyszy również konkurs międzyszkolny, w którym do wygrania są tysiące artykułów szkolnych i sportowych, w tym np. stół do tenisa stołowego.

Patroni kampanii

Kampania EASY Plecaki od serca została objęta patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka.

Patronat medialny objęły serwisy www.interia.pl i www.naszemiasto.pl, jak również czasopisma młodzieżowe Viktor i Viktor Junior oraz serwis branży szkolnej i biurowej www.scanner.com.pl. Inicjatywę wspiera także Librus Syneria.

Organizatorem kampanii jest marka EASY, polski dostawca wysokiej jakości artykułów piśmienniczych, szkolnych, plastycznych oraz biurowych.www.easy-stationery.com.

Formularz zgłoszeniowy do akcji

Więcej na www.plecakiodserca.pl

Wybrane ogłoszenia

Piękna seria pudełek - po 5 sztuk z każdego rodzaj ...
Ze stronami do łatwego skanowania notatek.
6 kolorów trójkątnych kredek marki Penmate.
Nowość w ofercie firmy Polcan
W związku z budowaniem działu materiałów eksploata ...
Idealny do urządzeń marki BROTHER.
Nowy produkt marki CLEVERTON.
Idealne do szkoły, aby nie pomylić przedmiotów.
Nowe tonery do drukarek marki OKI.
Daj się porwać niekończącej zabawie, która nigdy C ...
Firma Rafcom wprowadziła kolejne nowości do swojej ...
Nie da się ukryć. Fidget spinnery podbijają cały ś ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Najbardziej innowacyjny produkt branży PBS to...

    To był niekwestionowany faworyt. Spośród wielu zgłoszonych do konkursu Meeting Premiera 2017 produktów, tylko trzy dostały się do finału. Wśród nich były zeszyty 4D firmy Panta Plast, kołonotatnik Oxford z aplikacją SCRIBZEE oraz stacja ładowania z inteligentnym systemem zarządzania kablami marki KMP PrintTechnik.

    Więcej…  
  • Znani wystawcy Remanexpo w hali 6.0

    Na targach Paperworld w dniach 30 stycznia - 2 lutego 2016 pojawi się strefa Remanexpo z wyjątkową paletą materiałów do druku pochodzących z recyklingu. Każdego roku ponad 150 firm prezentuje tu swoje nowości oraz nowinki techniczne dla przedstawicieli sektora drukarskiego, którzy dbają o ochronę środowiska naturalnego. Popyt wśród odwiedzających targi sprzedawców oraz osób prowadzących działalność gospodarczą jest niezmiennie wysoki. W tym roku możliwości, jakie przyniesie wystawcom Remanexpo będą jeszcze większe dzięki dwóm nowym usługom. Program nawiązywania relacji biznesowych pozwoli jak najwydajniej powiązać ze sobą podaż i popyt producentów i sprzedawców. Co więcej, świeżo zaaranżowany salon biznesowy z ekskluzywnymi pomieszczeniami biurowymi pozwoli zaistnieć na targach firmom, które nie będą miały własnego stoiska, ale mimo to chcą być reprezentowane na Remanexpo w hali 6.0.

    Więcej…