Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Już kilkadziesiąt podmiotów zgłosiło się do udziału w kampanii społecznej EASY Plecaki od serca. Cel akcji jest bardzo szczytny - zbiórka plecaków na cele charytatywne. Końcówka roku szkolnego to idealny czas, by przekazać swój plecak dla potrzebujących.

Chcesz pomóc? Wystarczy wypełnić formularz

Kampania EASY Plecaki od serca zostanie przeprowadzona w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie całej Polski. Warunkiem udziału w akcji jest wypełnienie prostego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie akcji www.plecakiodserca.pl (dokładny link tutaj). Zgłoszenia dokonuje pracownik szkoły, np. nauczyciel lub osoba odpowiedzialna za wolontariat. Po zgłoszeniu do każdej placówki trafiają materiały promocyjne (plakaty i ulotki) zachęcające uczniów do zaangażowana do akcji.

Nie wyrzucaj starego plecaka - przekaż go w dobre ręce!

Zbiórka plecaków trwać będzie do połowy września - końcówka roku szkolnego i okres wakacyjny to czas, kiedy dotychczasowy plecak szkolny idzie w odstawkę.

- Zmieniają się dziecięce gusta i okazuje się, że bohaterowie bajek zdobiący plecaki, już nie są "ani super, ani cool". Plecaki są wymieniane na nowsze, modniejsze. - mówi Paulina Nowak, koordynator akcji. - Wówczas stare trafiają do szaf lub co gorsza - nawet do kosza.

- Liczymy na to, że wielu rodziców zdecyduje się oddać plecaki dzieciaków np. podczas pikników rodzinnych, czy też w dzień zakończenia roku szkolnego, kiedy plecak przestaje być używany. Zakończenie roku to dobra okazja dla szkoły, by przeprowadzić zorganizowaną zbiórkę - dodaje Paulina.

Naucz się pomagać innym

- Chcemy pokazać dzieciom i młodzieży, że nawet pozornie niepotrzebny plecak może mieć drugie życie. Zależy nam na zebraniu jak największej ilości plecaków w dobrym stanie, takich, które posłużą przez kolejny rok, a nawet lata dzieciom, które potrzebują pomocy materialnej. - mówi Paulina.
- Zebrane plecaki przekażemy organizacjom, które bezpośrednio wspomagają ubogie rodziny oraz rodzinne domy dziecka. Chcemy dotrzeć z pomocą tam, gdzie zapotrzebowanie na produkty szkolne jest szczególnie wysokie. - dodaje Paulina.

Kampania EASY Plecaki od serca to doskonała okazja, by przybliżyć uczniom temat wolontariatu i działania organizacji społecznych. Szkoły mogą w tym celu skorzystać z materiałów edukacyjnych dostępnych na stronie akcji.


- Organizacja takich zajęć to przyjemna i pożyteczna odskocznia od codziennych tematów poruszanych np. podczas godziny wychowawczej, tym bardziej, ze zbliżają się wakacje i wielu uczniów szuka pomysłu na to, jak wykorzystać wolny czas. Doskonałym sposobem na nudę dla młodzieży jest właśnie zaangażowanie się do wolontariatu. Aspekt edukacyjny jest jednym z istotnych elementów naszej kampanii - komentuje Paulina Nowak. Istotnym, ale nie jedynym - akcji towarzyszy również konkurs międzyszkolny, w którym do wygrania są tysiące artykułów szkolnych i sportowych, w tym np. stół do tenisa stołowego.

Patroni kampanii

Kampania EASY Plecaki od serca została objęta patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka.

Patronat medialny objęły serwisy www.interia.pl i www.naszemiasto.pl, jak również czasopisma młodzieżowe Viktor i Viktor Junior oraz serwis branży szkolnej i biurowej www.scanner.com.pl. Inicjatywę wspiera także Librus Syneria.

Organizatorem kampanii jest marka EASY, polski dostawca wysokiej jakości artykułów piśmienniczych, szkolnych, plastycznych oraz biurowych.www.easy-stationery.com.

Formularz zgłoszeniowy do akcji

Więcej na www.plecakiodserca.pl

Wybrane ogłoszenia

Daj się porwać niekończącej zabawie, która nigdy C ...
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach i z uni ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Elegancki metalowy długopis w 6 pastelowych kolora ...
Firma specjalizująca się między innymi w dystrybuc ...
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Plastyczna masa w stanie gotowym do użycia, twardn ...
PRISM to dynamiczna marka na rynku alternatywnych ...
Mini-pudełeczka z wesołymi minkami znanymi nam z i ...
Nowy produkt marki MUNGYO w ofercie Tadeo Trading.
Dystrybutor art. biurowych i szkolnych poszukuje p ...
Tierra Group s.c. poszukuje pracownika do działu h ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Asterix, Cappuccino i Polowanie na Robale

    Na rynku pojawiły się 3 nowe gry firmy Egmont. Jak zwykle zaskakują fabułą i umożliwiają mile spędzony czas.

    Więcej…  
  • Nowy system B2B w Konsorcjum Biuro Klub

    Konsorcjum Biuro Klub wdraża informatyczny system B2B, łączący producentów, dostawców i klientów. System będzie wspierał proces zamawiania produktów, a jednocześnie będzie narzędziem do analiz marketingowych oraz komunikacji.

    Więcej…