Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To pierwsza taka akcja w historii firmy Mer-Plus. To pierwsza taka kampania w historii marki JOVI w Polsce. Jak jednak głosi wieść - nie ostatnia.

Marka JOVI to produkty wyjątkowe. Narodzona w 1939 roku w Barcelonie, od samego początku skupiła swoje działania na produktach do rysowania. Pierwszym wytworzonym produktem w jej fabrykach były kredki i ołówek. Jednak od tamtego czasu wiele się zmieniło.

Dziś JOVI to wiodący na świecie producent artykułów plastycznych, takich jak kredki świecowe, plastelina, farby plakatowe, glina rzeźbiarska czy kredki i farby do malowania twarzy. Co ważne, prawie wszystkie produkty są wykonywane w fabryce, w Barcelonie, skąd są eksportowane do ponad 80 krajów na świecie. To właśnie teraz fabryka ta, z której wychodzą najlepszej jakości artykuły, otwiera swoje drzwi dla klientów z Polski. Już w pierwszym półroczu 2019 roku aż 7 osób z naszej branży będzie mogło poznać tajniki produkcji farb, kredek, plasteliny, co dotychczas owiane było tajemnicą. 


Fabryka JOVI w Barcelonie


Dzięki już 17-letniej współpracy firmy Mer-Plus, która jest wyłącznym importerem hiszpańskiej marki, odbiorcy jej produktów mają okazję "powalczyć" o wyjazd do Barcelony. Akcja skierowana jest do wszystkich kanałów dystrybucyjnych marki JOVI: sklepów detalicznych, hurtowni oraz sklepów internetowych. Zasady promocji są bardzo proste. W okresie od 1 września do 31 grudnia 2018 roku wystarczy osiągnąć najwyższy poziom zakupów produktowych sygnowanym logo JOVI, aby wylecieć na 2-dniową przygodę do samego serca Hiszpanii.

Kampania oczywiście obejmuje cały asortyment, który składa się obecnie z 4 grup produktowych:

  1. Rysowanie
  2. Malowanie
  3. Modelowanie
  4. Malowanie twarzy i ciała

Wszystkie z nich objęte są promocją, a kwoty z ich zamówień uwzględnione w finalnym zestawieniu, który na bieżąco dostępny będzie w siedzibie firmy Mer-Plus. Jak informuje Agnieszka Sowińska, Dyrektor Handlowa firmy, nie ma minimum zakupowego. Jedynym kryterium jest maksimum zakupów, a 7 firm, które uzyskają najwyższy obrót pozna szczegóły produkcji tak dobrze wszystkim znanych produktów.

Pełen regulamin akcji publikujemy poniżej. Szczegóły oraz zapytania związane z kampanią prosimy kierować do firmy Mer-Plus:


JOVI – MER Plus Sp. J.

ul. Rataja 7B
06-700 Sulejówek

Zadzwoń do nas.:

tel/fax:+48 22 783 37 02,
tel/fax:+48 22 783 37 04

Masz pytania?
wyślij nam e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 
 

To pierwsza taka akcja w historii firmy Mer-Plus. To pierwsza taka kampania w historii marki JOVI w Polsce. Jak jednak głosi wieść - nie ostatnia.

Marka JOVI to produkty wyjątkowe. Narodzona w 1939 roku w Barcelonie, od samego początku skupiła swoje działania na produktach do rysowania. Pierwszym wytworzonym produktem w jej fabrykach były kredki i ołówek. Jednak od tamtego czasu wiele się zmieniło.

Dziś JOVI to wiodący na świecie producent artykułów plastycznych, takich jak kredki świecowe, plastelina, farby plakatowe, glina rzeźbiarska czy kredki i farby do malowania twarzy. Co ważne, prawie wszystkie produkty są wykonywane w fabryce, w Barcelonie, skąd są eksportowane do ponad 80 krajów na świecie. To właśnie teraz fabryka ta, z której wychodzą najlepszej jakości artykuły, otwiera swoje drzwi dla klientów z Polski. Już w pierwszym półroczu 2019 roku aż 7 osób z naszej branży będzie mogło poznać tajniki produkcji farb, kredek, plasteliny, co dotychczas owiane było tajemnicą. 


Fabryka JOVI w Barcelonie


Dzięki już 17-letniej współpracy firmy Mer-Plus, która jest wyłącznym importerem hiszpańskiej marki, odbiorcy jej produktów mają okazję "powalczyć" o wyjazd do Barcelony. Akcja skierowana jest do wszystkich kanałów dystrybucyjnych marki JOVI: sklepów detalicznych, hurtowni oraz sklepów internetowych. Zasady promocji są bardzo proste. W okresie od 1 września do 31 grudnia 2018 roku wystarczy osiągnąć najwyższy poziom zakupów produktowych sygnowanym logo JOVI, aby wylecieć na 2-dniową przygodę do samego serca Hiszpanii.

Kampania oczywiście obejmuje cały asortyment, który składa się obecnie z 4 grup produktowych:

  1. Rysowanie
  2. Malowanie
  3. Modelowanie
  4. Malowanie twarzy i ciała

Wszystkie z nich objęte są promocją, a kwoty z ich zamówień uwzględnione w finalnym zestawieniu, który na bieżąco dostępny będzie w siedzibie firmy Mer-Plus. Jak informuje Agnieszka Sowińska, Dyrektor Handlowa firmy, nie ma minimum zakupowego. Jedynym kryterium jest maksimum zakupów, a 7 firm, które uzyskają najwyższy obrót pozna szczegóły produkcji tak dobrze wszystkim znanych produktów.

Pełen regulamin akcji publikujemy poniżej. Szczegóły oraz zapytania związane z kampanią prosimy kierować do firmy Mer-Plus:


JOVI – MER Plus Sp. J.

ul. Rataja 7B
06-700 Sulejówek

Zadzwoń do nas.:

tel/fax:+48 22 783 37 02,
tel/fax:+48 22 783 37 04

Masz pytania?
wyślij nam e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 
 

Regulamin Promocji:

 W BARCELONIE Z Mer Plusem

 

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Konkursie ”W Barcelonie z Mer Plusem” przeprowadzonym przez firmę Mer Plus Janaszek Sp. J ul. Rataja 7 B, 05-070 Sulejówek.

 

II. Czas trwania, uczestnicy i przystąpienie do Konkursu

1. Konkurs przeznaczony jest dla odbiorców firmy Mer Plus Janaszek sp.j, którzy w dniach od 1 września do 31 grudnia 2018 r. dokonają zakupów produktów marki Jovi za najwyższe kwoty.

Jeden z największych producentów artykułów plastycznych dla dzieci otwiera swoje drzwi! 

III. Zasady Konkursu

3. Aby wziąć udział w Konkursie należy w wyznaczonym czasie (patrz pkt. II.1), dokonać zakupu produktów marki JOVI.

4. W Konkursie prawo do nagrody otrzyma pierwszych 7 firm, które spełnią warunki opisane w pkt. II 1

 

IV. Nagroda

1. Nagrodą jest wyjazd dla 1 osoby z firmy (lub osoby wskazanej przez firmę jednakże będącego odbiorcą JOVI) na 2 dni do Barcelony. W ramach wyjazdu zaplanowane jest zwiedzanie fabryki Jovi oraz Barcelony.

2. Wyjazd odbędzie się w pierwszym półroczu 2019 roku.

 

V. Postanowienia końcowe

1. Konkurs dotyczy firm, które nie posiadają przeterminowanych płatności wobec organizatora.

2. Nie jest możliwe odstąpienie prawa do Nagrody osobom trzecim (patrz ptk III 1).

3. Nie jest możliwe wypłacenie równowartości Nagrody.

4. Treść regulaminu Konkursu jest dostępna w biurze Organizatora, Sulejówek ul. Rataja 7 b oraz na stronie www.jovi.net.pl, merplus.pl

5. Każdy z uczestników Konkursu oświadcza, że zapoznał się z warunkami niniejszego Regulaminu, zrozumiał je oraz akceptuje je w całości.

6. Mer Plus zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Konkursu.


Do zobaczenia w Barcelonie

 

Wybrane ogłoszenia

Idealny produkt dla malucha.
Szeroka oferta różnej wielkości toreb z dużym dnem ...
Elegancji produkt do pracy oraz jako gadżet z logo ...
Nowy długopis marki Penmate w ofercie Tadeo-Tradin ...
Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Firma HELKRA poszukuje handlowców.
Nowy produkt w ofercie Tadeo Trading.
Nowa oferta tonerów do drukarek marki Canon, Kyoce ...
Gumki recepturki - różne rodzaje.
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
Nowe długopisy ścieralne Flexi Abra.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • TRENDS 4 KIDS targi akcesoriów dla mamy i dziecka, mody, zabawek w Krakowie

    25 listopada w obiekcie TAURON Arena Kraków, przy ul. S. Lema 7 w Krakowie odbędą się targi akcesoriów dla mamy i dziecka, zabawek, mody dziecięcej od polskich projektantów. Targi są dedykowane rodzicom oczekującym dziecka oraz rodzinom z dziećmi w wieku 0-9 lat.

    Więcej…  
  • Zwykła? Niezwykła? Czyli o gumowaniu słów kilka...

    Zanim zaprezentujemy Wam kolejne nowości rynkowe, jakimi są gumki szkolne, chcemy przybliżyć historię gumki do ścierania, której pochodzenie i rozwój jest ściśle związany z historią pierwszych materiałów syntetycznych. Jeśli ołówek jest czymś, bez czego sobie nie wyobrażamy życia, to samo dotyczy jego partnera, czyli gumki, która wciąż zdaje się mieć przed sobą świetlaną przyszłość pomimo ofensywy komputerów.

    Więcej…