Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To pierwsza taka akcja w historii firmy Mer-Plus. To pierwsza taka kampania w historii marki JOVI w Polsce. Jak jednak głosi wieść - nie ostatnia.

Marka JOVI to produkty wyjątkowe. Narodzona w 1939 roku w Barcelonie, od samego początku skupiła swoje działania na produktach do rysowania. Pierwszym wytworzonym produktem w jej fabrykach były kredki i ołówek. Jednak od tamtego czasu wiele się zmieniło.

Dziś JOVI to wiodący na świecie producent artykułów plastycznych, takich jak kredki świecowe, plastelina, farby plakatowe, glina rzeźbiarska czy kredki i farby do malowania twarzy. Co ważne, prawie wszystkie produkty są wykonywane w fabryce, w Barcelonie, skąd są eksportowane do ponad 80 krajów na świecie. To właśnie teraz fabryka ta, z której wychodzą najlepszej jakości artykuły, otwiera swoje drzwi dla klientów z Polski. Już w pierwszym półroczu 2019 roku aż 7 osób z naszej branży będzie mogło poznać tajniki produkcji farb, kredek, plasteliny, co dotychczas owiane było tajemnicą. 


Fabryka JOVI w Barcelonie


Dzięki już 17-letniej współpracy firmy Mer-Plus, która jest wyłącznym importerem hiszpańskiej marki, odbiorcy jej produktów mają okazję "powalczyć" o wyjazd do Barcelony. Akcja skierowana jest do wszystkich kanałów dystrybucyjnych marki JOVI: sklepów detalicznych, hurtowni oraz sklepów internetowych. Zasady promocji są bardzo proste. W okresie od 1 września do 31 grudnia 2018 roku wystarczy osiągnąć najwyższy poziom zakupów produktowych sygnowanym logo JOVI, aby wylecieć na 2-dniową przygodę do samego serca Hiszpanii.

Kampania oczywiście obejmuje cały asortyment, który składa się obecnie z 4 grup produktowych:

  1. Rysowanie
  2. Malowanie
  3. Modelowanie
  4. Malowanie twarzy i ciała

Wszystkie z nich objęte są promocją, a kwoty z ich zamówień uwzględnione w finalnym zestawieniu, który na bieżąco dostępny będzie w siedzibie firmy Mer-Plus. Jak informuje Agnieszka Sowińska, Dyrektor Handlowa firmy, nie ma minimum zakupowego. Jedynym kryterium jest maksimum zakupów, a 7 firm, które uzyskają najwyższy obrót pozna szczegóły produkcji tak dobrze wszystkim znanych produktów.

Pełen regulamin akcji publikujemy poniżej. Szczegóły oraz zapytania związane z kampanią prosimy kierować do firmy Mer-Plus:


JOVI – MER Plus Sp. J.

ul. Rataja 7B
06-700 Sulejówek

Zadzwoń do nas.:

tel/fax:+48 22 783 37 02,
tel/fax:+48 22 783 37 04

Masz pytania?
wyślij nam e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 
 

To pierwsza taka akcja w historii firmy Mer-Plus. To pierwsza taka kampania w historii marki JOVI w Polsce. Jak jednak głosi wieść - nie ostatnia.

Marka JOVI to produkty wyjątkowe. Narodzona w 1939 roku w Barcelonie, od samego początku skupiła swoje działania na produktach do rysowania. Pierwszym wytworzonym produktem w jej fabrykach były kredki i ołówek. Jednak od tamtego czasu wiele się zmieniło.

Dziś JOVI to wiodący na świecie producent artykułów plastycznych, takich jak kredki świecowe, plastelina, farby plakatowe, glina rzeźbiarska czy kredki i farby do malowania twarzy. Co ważne, prawie wszystkie produkty są wykonywane w fabryce, w Barcelonie, skąd są eksportowane do ponad 80 krajów na świecie. To właśnie teraz fabryka ta, z której wychodzą najlepszej jakości artykuły, otwiera swoje drzwi dla klientów z Polski. Już w pierwszym półroczu 2019 roku aż 7 osób z naszej branży będzie mogło poznać tajniki produkcji farb, kredek, plasteliny, co dotychczas owiane było tajemnicą. 


Fabryka JOVI w Barcelonie


Dzięki już 17-letniej współpracy firmy Mer-Plus, która jest wyłącznym importerem hiszpańskiej marki, odbiorcy jej produktów mają okazję "powalczyć" o wyjazd do Barcelony. Akcja skierowana jest do wszystkich kanałów dystrybucyjnych marki JOVI: sklepów detalicznych, hurtowni oraz sklepów internetowych. Zasady promocji są bardzo proste. W okresie od 1 września do 31 grudnia 2018 roku wystarczy osiągnąć najwyższy poziom zakupów produktowych sygnowanym logo JOVI, aby wylecieć na 2-dniową przygodę do samego serca Hiszpanii.

Kampania oczywiście obejmuje cały asortyment, który składa się obecnie z 4 grup produktowych:

  1. Rysowanie
  2. Malowanie
  3. Modelowanie
  4. Malowanie twarzy i ciała

Wszystkie z nich objęte są promocją, a kwoty z ich zamówień uwzględnione w finalnym zestawieniu, który na bieżąco dostępny będzie w siedzibie firmy Mer-Plus. Jak informuje Agnieszka Sowińska, Dyrektor Handlowa firmy, nie ma minimum zakupowego. Jedynym kryterium jest maksimum zakupów, a 7 firm, które uzyskają najwyższy obrót pozna szczegóły produkcji tak dobrze wszystkim znanych produktów.

Pełen regulamin akcji publikujemy poniżej. Szczegóły oraz zapytania związane z kampanią prosimy kierować do firmy Mer-Plus:


JOVI – MER Plus Sp. J.

ul. Rataja 7B
06-700 Sulejówek

Zadzwoń do nas.:

tel/fax:+48 22 783 37 02,
tel/fax:+48 22 783 37 04

Masz pytania?
wyślij nam e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 
 

Regulamin Promocji:

 W BARCELONIE Z Mer Plusem

 

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Konkursie ”W Barcelonie z Mer Plusem” przeprowadzonym przez firmę Mer Plus Janaszek Sp. J ul. Rataja 7 B, 05-070 Sulejówek.

 

II. Czas trwania, uczestnicy i przystąpienie do Konkursu

1. Konkurs przeznaczony jest dla odbiorców firmy Mer Plus Janaszek sp.j, którzy w dniach od 1 września do 31 grudnia 2018 r. dokonają zakupów produktów marki Jovi za najwyższe kwoty.

Jeden z największych producentów artykułów plastycznych dla dzieci otwiera swoje drzwi! 

III. Zasady Konkursu

3. Aby wziąć udział w Konkursie należy w wyznaczonym czasie (patrz pkt. II.1), dokonać zakupu produktów marki JOVI.

4. W Konkursie prawo do nagrody otrzyma pierwszych 7 firm, które spełnią warunki opisane w pkt. II 1

 

IV. Nagroda

1. Nagrodą jest wyjazd dla 1 osoby z firmy (lub osoby wskazanej przez firmę jednakże będącego odbiorcą JOVI) na 2 dni do Barcelony. W ramach wyjazdu zaplanowane jest zwiedzanie fabryki Jovi oraz Barcelony.

2. Wyjazd odbędzie się w pierwszym półroczu 2019 roku.

 

V. Postanowienia końcowe

1. Konkurs dotyczy firm, które nie posiadają przeterminowanych płatności wobec organizatora.

2. Nie jest możliwe odstąpienie prawa do Nagrody osobom trzecim (patrz ptk III 1).

3. Nie jest możliwe wypłacenie równowartości Nagrody.

4. Treść regulaminu Konkursu jest dostępna w biurze Organizatora, Sulejówek ul. Rataja 7 b oraz na stronie www.jovi.net.pl, merplus.pl

5. Każdy z uczestników Konkursu oświadcza, że zapoznał się z warunkami niniejszego Regulaminu, zrozumiał je oraz akceptuje je w całości.

6. Mer Plus zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Konkursu.


Do zobaczenia w Barcelonie

 

Wybrane ogłoszenia

Leviatan Poligrafia - firma specjalizującą się w d ...
Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej w branży biu ...
Portfolio tonerów marki PRISM znowu powiększone.
Wzorzyste taśmy tesapack® to wysokiej jakości taś ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Nowa wersja kalendarza Agenda w twardej oprawie.
Odświeżony wygląd (pojedynczy i podwójny) kubków n ...
Nowość w ofercie Asarto.
Bądź gotowy do RODO.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Kolekcja klasycznych kalendarzy dla Niej i dla Nie ...
Dostępne w różnej wielkości opakowaniach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Video-relacja z targów zabawek w Euro-Trade

    To już XII edycja krakowskich targów. Można uznać, że stały się one tradycją w działalności firmy Euro-Trade, która w branży zabawkarskiej wiedzie prym już nie tylko jako jedna z największych hurtowni w tym rejonie, ale przede wszystkim jako dystrybutor szerokiej oferty marek własnych skierowanych do dzieci.

    Więcej…  
  • Sitting is the new smoking, czyli jak przy wsparciu nowego designu biurowego zadbać o zdrowie pracowników

    Lekarze alarmują, że siedzący tryb życia ma coraz bardziej niekorzystny wpływ na nasze zdrowie. Na bóle i schorzenia kręgosłupa skarży się aż 80 proc. Polaków[1].  A to tylko początek problemów. Niestety, według badań American College of Cardiology, spędzanie w pracy 8 godzin przy biurku zwiększa ryzyko przedwczesnej śmierci nawet o 15 proc. Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), siedzący tryb życia jest na czwartym miejscu listy przyczyn zgonów, których można było uniknąć. Nawet regularna aktywność fizyczna nie jest w stanie całkowicie cofnąć szkód w naszym organizmie, które są konsekwencją siedzenia. Warto więc zmienić tryb życia, co wcale nie jest proste. Z pomocą przychodzą najnowsze trendy w aranżacji przestrzeni biurowej. 

    Więcej…