Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To pierwsza taka akcja w historii firmy Mer-Plus. To pierwsza taka kampania w historii marki JOVI w Polsce. Jak jednak głosi wieść - nie ostatnia.

Marka JOVI to produkty wyjątkowe. Narodzona w 1939 roku w Barcelonie, od samego początku skupiła swoje działania na produktach do rysowania. Pierwszym wytworzonym produktem w jej fabrykach były kredki i ołówek. Jednak od tamtego czasu wiele się zmieniło.

Dziś JOVI to wiodący na świecie producent artykułów plastycznych, takich jak kredki świecowe, plastelina, farby plakatowe, glina rzeźbiarska czy kredki i farby do malowania twarzy. Co ważne, prawie wszystkie produkty są wykonywane w fabryce, w Barcelonie, skąd są eksportowane do ponad 80 krajów na świecie. To właśnie teraz fabryka ta, z której wychodzą najlepszej jakości artykuły, otwiera swoje drzwi dla klientów z Polski. Już w pierwszym półroczu 2019 roku aż 7 osób z naszej branży będzie mogło poznać tajniki produkcji farb, kredek, plasteliny, co dotychczas owiane było tajemnicą. 


Fabryka JOVI w Barcelonie


Dzięki już 17-letniej współpracy firmy Mer-Plus, która jest wyłącznym importerem hiszpańskiej marki, odbiorcy jej produktów mają okazję "powalczyć" o wyjazd do Barcelony. Akcja skierowana jest do wszystkich kanałów dystrybucyjnych marki JOVI: sklepów detalicznych, hurtowni oraz sklepów internetowych. Zasady promocji są bardzo proste. W okresie od 1 września do 31 grudnia 2018 roku wystarczy osiągnąć najwyższy poziom zakupów produktowych sygnowanym logo JOVI, aby wylecieć na 2-dniową przygodę do samego serca Hiszpanii.

Kampania oczywiście obejmuje cały asortyment, który składa się obecnie z 4 grup produktowych:

  1. Rysowanie
  2. Malowanie
  3. Modelowanie
  4. Malowanie twarzy i ciała

Wszystkie z nich objęte są promocją, a kwoty z ich zamówień uwzględnione w finalnym zestawieniu, który na bieżąco dostępny będzie w siedzibie firmy Mer-Plus. Jak informuje Agnieszka Sowińska, Dyrektor Handlowa firmy, nie ma minimum zakupowego. Jedynym kryterium jest maksimum zakupów, a 7 firm, które uzyskają najwyższy obrót pozna szczegóły produkcji tak dobrze wszystkim znanych produktów.

Pełen regulamin akcji publikujemy poniżej. Szczegóły oraz zapytania związane z kampanią prosimy kierować do firmy Mer-Plus:


JOVI – MER Plus Sp. J.

ul. Rataja 7B
06-700 Sulejówek

Zadzwoń do nas.:

tel/fax:+48 22 783 37 02,
tel/fax:+48 22 783 37 04

Masz pytania?
wyślij nam e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 
 

To pierwsza taka akcja w historii firmy Mer-Plus. To pierwsza taka kampania w historii marki JOVI w Polsce. Jak jednak głosi wieść - nie ostatnia.

Marka JOVI to produkty wyjątkowe. Narodzona w 1939 roku w Barcelonie, od samego początku skupiła swoje działania na produktach do rysowania. Pierwszym wytworzonym produktem w jej fabrykach były kredki i ołówek. Jednak od tamtego czasu wiele się zmieniło.

Dziś JOVI to wiodący na świecie producent artykułów plastycznych, takich jak kredki świecowe, plastelina, farby plakatowe, glina rzeźbiarska czy kredki i farby do malowania twarzy. Co ważne, prawie wszystkie produkty są wykonywane w fabryce, w Barcelonie, skąd są eksportowane do ponad 80 krajów na świecie. To właśnie teraz fabryka ta, z której wychodzą najlepszej jakości artykuły, otwiera swoje drzwi dla klientów z Polski. Już w pierwszym półroczu 2019 roku aż 7 osób z naszej branży będzie mogło poznać tajniki produkcji farb, kredek, plasteliny, co dotychczas owiane było tajemnicą. 


Fabryka JOVI w Barcelonie


Dzięki już 17-letniej współpracy firmy Mer-Plus, która jest wyłącznym importerem hiszpańskiej marki, odbiorcy jej produktów mają okazję "powalczyć" o wyjazd do Barcelony. Akcja skierowana jest do wszystkich kanałów dystrybucyjnych marki JOVI: sklepów detalicznych, hurtowni oraz sklepów internetowych. Zasady promocji są bardzo proste. W okresie od 1 września do 31 grudnia 2018 roku wystarczy osiągnąć najwyższy poziom zakupów produktowych sygnowanym logo JOVI, aby wylecieć na 2-dniową przygodę do samego serca Hiszpanii.

Kampania oczywiście obejmuje cały asortyment, który składa się obecnie z 4 grup produktowych:

  1. Rysowanie
  2. Malowanie
  3. Modelowanie
  4. Malowanie twarzy i ciała

Wszystkie z nich objęte są promocją, a kwoty z ich zamówień uwzględnione w finalnym zestawieniu, który na bieżąco dostępny będzie w siedzibie firmy Mer-Plus. Jak informuje Agnieszka Sowińska, Dyrektor Handlowa firmy, nie ma minimum zakupowego. Jedynym kryterium jest maksimum zakupów, a 7 firm, które uzyskają najwyższy obrót pozna szczegóły produkcji tak dobrze wszystkim znanych produktów.

Pełen regulamin akcji publikujemy poniżej. Szczegóły oraz zapytania związane z kampanią prosimy kierować do firmy Mer-Plus:


JOVI – MER Plus Sp. J.

ul. Rataja 7B
06-700 Sulejówek

Zadzwoń do nas.:

tel/fax:+48 22 783 37 02,
tel/fax:+48 22 783 37 04

Masz pytania?
wyślij nam e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 
 

Regulamin Promocji:

 W BARCELONIE Z Mer Plusem

 

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Konkursie ”W Barcelonie z Mer Plusem” przeprowadzonym przez firmę Mer Plus Janaszek Sp. J ul. Rataja 7 B, 05-070 Sulejówek.

 

II. Czas trwania, uczestnicy i przystąpienie do Konkursu

1. Konkurs przeznaczony jest dla odbiorców firmy Mer Plus Janaszek sp.j, którzy w dniach od 1 września do 31 grudnia 2018 r. dokonają zakupów produktów marki Jovi za najwyższe kwoty.

Jeden z największych producentów artykułów plastycznych dla dzieci otwiera swoje drzwi! 

III. Zasady Konkursu

3. Aby wziąć udział w Konkursie należy w wyznaczonym czasie (patrz pkt. II.1), dokonać zakupu produktów marki JOVI.

4. W Konkursie prawo do nagrody otrzyma pierwszych 7 firm, które spełnią warunki opisane w pkt. II 1

 

IV. Nagroda

1. Nagrodą jest wyjazd dla 1 osoby z firmy (lub osoby wskazanej przez firmę jednakże będącego odbiorcą JOVI) na 2 dni do Barcelony. W ramach wyjazdu zaplanowane jest zwiedzanie fabryki Jovi oraz Barcelony.

2. Wyjazd odbędzie się w pierwszym półroczu 2019 roku.

 

V. Postanowienia końcowe

1. Konkurs dotyczy firm, które nie posiadają przeterminowanych płatności wobec organizatora.

2. Nie jest możliwe odstąpienie prawa do Nagrody osobom trzecim (patrz ptk III 1).

3. Nie jest możliwe wypłacenie równowartości Nagrody.

4. Treść regulaminu Konkursu jest dostępna w biurze Organizatora, Sulejówek ul. Rataja 7 b oraz na stronie www.jovi.net.pl, merplus.pl

5. Każdy z uczestników Konkursu oświadcza, że zapoznał się z warunkami niniejszego Regulaminu, zrozumiał je oraz akceptuje je w całości.

6. Mer Plus zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Konkursu.


Do zobaczenia w Barcelonie

 

Wybrane ogłoszenia

Dostępne w różnej wielkości opakowaniach.
Piękna kolekcja kalendarzy dla kobiet.
Nowa oferta w asortymencie Tadeo Trading.
Przepiękna kolekcja 7 toreb w kolorze białym.
Totalny hit od Tadeo Trading.
Nowe tonery sygnowane logiem KMP PrintTechnik.
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach.
Świetna zabawa dla maluchów.
Nowy produkt w ofercie Tadeo Trading.
Rozpocznij nowy rok z nowymi kolorami.
Nowa wersja kalendarza Agenda w twardej oprawie.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kalendarze Paperblanks na rok 2017

    Jeśli lubisz posiadać kalendarz "z klasą", wyjątkowy i wyróżniający się - rozważ zakup tego, który w tym roku wyjdzie z linii produkcyjnej marki Paperblanks. To produkty nie tylko eleganckie, ale także będące kontynuacją tradycji pierwszych ksiąg.

    Więcej…  
  • Life Up & Wake Up - konkurs

    29 września to w większości krajów świata Międzynarodowy Dzień Kawy. Napój z palonych, a następnie zmielonych ziaren kawowca święci triumfy szczególnie w krajach arabskich już od ośmiu wieków. W Europie przyjął się w połowie minionego tysiąclecia, a dziś kawę spożywa się chętnie na każdym kontynencie. 29 września niektóre sieci kawiarni częstują swoich klientów darmową kawą lub sprzedają ją w promocyjnej cenie. 

    Więcej…