Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Motoryka mała, bo o niej mowa, to temat kampanii edukacyjnej zorganizowanej przez Activejet. Eksperci są zgodni, że warto ją ćwiczyć, by pomóc dziecku w jego prawidłowym rozwoju. Ćwiczenia są proste i mogą przybrać formę świetnej zabawy, a jednocześnie ułatwią dziecku dobry start w dorosłość.

Niewielu dorosłych zwraca uwagę na znaczenie rozwoju motoryki małej, czyli sprawności dłoni i palców u dzieci, a jest ona odpowiedzialna za wiele codziennych zadań. W chwili narodzin nie potrafimy jeszcze z niej korzystać, ale wykształcamy ją i doskonalimy zaczynając od najwcześniejszych lat życia. Dlatego, im dzieci wcześniej nabiorą wprawy w chwytaniu zabawek, kolorowaniu, czy układaniu klocków, tym łatwiej będzie im w przyszłości wykonywać nieco trudniejsze czynności, takie jak jedzenie sztućcami, wiązanie butów czy w końcu - pisanie. Motoryka mała i duża, do której należy ogólna sprawność ruchowa całego ciała, przekładają się również na lepszy rozwój mowy. Warto więc zacząć ćwiczyć ją jak najwcześniej, aby dziecko miało właściwy start, gdy pójdzie do szkoły.



I właśnie na to postanowiła zwrócić uwagę polska marka Activejet

- Rusz ręką przedszkolaka, aby pisanie przyszło mu w przyszłości z łatwością, a zdobywanie wiedzy nie było udręką. To motto naszej kampanii, bo niestety często z braku czasu, zajmujemy dzieci elektroniką, co skutkuje hamowaniem ich rozwoju motorycznego. Postanowiliśmy wyjść temu zjawisku naprzeciw. Chcemy pozytywnie oraz kreatywnie wykorzystać czas jaki codziennie spędzają w przedszkolach nasze pociechy. Dlatego dla chętnych placówek zorganizujemy warsztaty, które pobudzą ich dłonie do aktywności. Poza tym, być może część zabaw będą mogły wykorzystać w domu zamiast sięgać po smartfon czy tablet – wyjaśnia Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w ACTION S.A.

W intrenecie na stronie https://www.ruszreka.pl/ znajdują się bazowe informacje o kampanii, czy fotorelacje z warsztatów. Natomiast na stronie activejet.pl w zakładce Blog https://www.activejet.pl/blog dostępne są felietony wokół tematu motoryki u dzieci. Oprócz strony i bloga, można znaleźć nas również w mediach społecznościowych ,,Rusz ręką” (Instagram, Youtube).



- Z uwagi na duże zainteresowanie projektem, obecnie jesteśmy na etapie poszukiwania nie tylko przedszkoli, które już się do nas zgłaszają, ale przede wszystkim partnerów chcących razem z nami tworzyć i rozwijać akcję „Rusz ręką”. Kampania ta powstała przede wszystkim z potrzeby wsparcia dziecięcego rozwoju. Mocno wierzę, że ten cel znany jest wielu firmom i instytucjom, które codziennie docierają do świata dzieci. Jeśli tylko mają oni ochotę podjąć się tej misji - zapraszamy. Jesteśmy pewnie, że uśmiech i szczęście dziecka będą dla nich najlepszym potwierdzeniem, że warto robić dziś biznes z ludzką, społeczną twarzą – zapewnia Dominika Kopycka.

O pomysłodawcy kampanii „Rusz ręką”

Inicjatorem kampanii jest Activejet - polska marka materiałów eksploatacyjnych do drukarek, przede wszystkim tuszów i tonerów. Od początku swojej działalności, czyli od 2002 r. wspiera ona inicjatywy społeczne i sportowe. W latach 2012-2013 logo Activejet widniało na koszulkach piłkarzy Legia Warszawa. Od 2014 r. do końca 2016 r. marka ta była także sponsorem strategicznym zawodowej grupy kolarskiej VERVA Activejet Team. Obecnie marka w ramach kampanii ,,Rusz ręką” chce dołożyć swoją cegiełkę w budowaniu świadomości o prawidłowym rozwoju dzieci w oparciu o wspomaganie aktywności motorycznych u najmłodszych.

 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Uniwersalne chusteczki do czyszczenia w opakowaniu ...
Przepiękna seria artykułów szkolnych.
Gumki recepturki - różne rodzaje.
Duży kalendarz ścienny, drukowany na grubym papier ...
Nowy produkt w ofercie Tadeo Trading.
Nowa odsłona serii Flexi Abra od Penmate.
Poszukiwani handlowcy!!
Firma Rafcom poszukuje pracownika.
MEGA fajny produkt. Trzyma naprawdę mocno a stempl ...
Segregatory A4 w pastelowych kolorach.
Najnowszy produkt w ofercie Leviatana.
Oryginalna lampka biurkowa w kształcie baranka.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Jak samodzielnie wydrukować ulotkę?

    Ulotka jest nadal jednym z najpopularniejszych nośników reklamowych, szczególnie wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Jej projekt i wydruk możemy zlecić profesjonaliście lub pokusić się o samodzielne jej wykonanie. Jeśli jednak zdecydujemy się na przetestowanie własnych sił, na co przede wszystkim powinniśmy zwrócić uwagę, by finalny efekt był profesjonalny i satysfakcjonujący?

    Więcej…  
  • Czemu tak kochamy jednorożce?

    Pamiętacie Jolę Rutowicz? Zważywszy, że na ekrany powrócił Big Brother to przypomnienie sobie o niej nie jest przypadkowe. To bohaterka wspomnianego reality show, która prócz długich tipsów, mocnej opalenizny miała także konia - jednorożca.   

    Więcej…