Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Przebywanie w czystym i pachnącym pomieszczeniu to nie tylko większa efektywność pracy zadowolonych pracowników, ale także kreowanie wizerunku firmy. Nie możemy więc pozwolić sobie na niedociągnięcia w tej kwestii. Kurz na półkach biurowych, zacieki na szklanym stole, osad na toalecie, czy też niemiły zapach w kuchni po obiedzie firmowym ? nie ma wytłumaczenia, że ekipa sprzątająca była na urlopie, a tym bardziej, że środek czystości był niskiej jakości.

Zasada pierwszego wrażenia

?Pierwsze Wrażenie? zrobić można tylko raz. Kształtuje ono w sposób decydujący i niezależny od naszej woli nastawienie do firmy, osoby, miejsca... Niestety - raz wywarte bardzo trudno jest je zmienić. I choć jest to oczywiście możliwe, to wymaga jednak wiele czasu i pracy.

Nie łudźmy się, że nasz klient nie dojrzy niedomytej szklanki w naszym biurze, nie poczuje intensywnego zapachu dochodzącego z kuchni firmowej. Nasze biuro to nasza wizytówka i - tak jak do wszystkich elementów naszej działalności ? tak i do porządku musimy podejść z zaangażowaniem.

Nasza redakcja, specjalizująca się w subiektywnej ocenie produktów na rynku, w ostatnim czasie, prócz najnowszych nowinek technologicznych, dotarła do nowej serii środków chemicznych marki Clinex. Charakteryzująca się szarymi opakowaniami gama produktów do czyszczenia dystrybuowana jest przez firmę PBS Connect, natomiast produkowana przez polską firmę Amtra.

Linia, oprócz szarej kolorystyki, podzielona jest na grupy produktowe, wyróżniające się jednym dodatkowym kolorem:

? Seria brązowa ? środki do czyszczenia podłóg

? Seria fioletowa ? do zabezpieczania posadzek

? Seria zielona ? odświeżanie

? Seria niebieska ? środki do specjalnych powierzchni

? Seria pomarańczowa ? zmywanie i czyszczenie urządzeń polecana do gastronomii

? Seria czerwona ? środki czystości do toalet i sanitariatów

? Seria żółta ? tekstylia

Większość produktów dostępna jest w pojemnikach o pojemności: 1 litr oraz 5 litrów. Zdarzają się także opakowania 10-litrowe lub 650-mililtrowe.

W nasze ręce trafiły najmniejsze pojemniki, które jak na 5-osobową redakcję okazały się w zupełności wystarczające.

Pokrótce Wam je teraz zaprezentujemy.

Zapach

Marketing zapachowy to od wielu lat nowa i skuteczna metoda wizerunkowa. Nic dziwnego  - zapach to najprostsza droga dotarcia do emocji, a tym samym do nastroju klientów, ubarwienia atmosfery wnętrza, ukształtowania pozytywnego obrazu sklepu oraz stworzenia zapachowego wizerunku firmy.

Wiecie, że aż 75 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji? 

A emocje to także to, co czujemy?

Nasza redakcja to grupa młodych, aktywnych i zawsze będących w pędzie osób. Odświeżacz powietrza - Clinex, który w ostatnim czasie wpadł w ręce naszej naczelnej, wzbudził ogólny entuzjazm.

Przede wszystkim?zapach ? to największa zaleta produktu. W ofercie firmy PBS Connect ? dystrybutora marki Clinex ? dostępne są 4 nuty zapachowe:

1. Lemon Soda

2. Lawendowy Specjał

3. Konwaliowa Polana oraz

4. Nuta Relaksu.

Nie wiemy jak wszystkie z nich pachną ? jednak wiemy, że Nuta Relaksu, którą czujemy każdego dnia, jest naprawdę przyjemna. Poranne spryskanie 3 rogów w łazience ? zgodnie z zaleceniem na opakowaniu ? daje gwarancję utrzymania się przyjemnej woni do końca dnia naszej pracy. Zapach ten nawiązuje do połączenia woni kwiatów oraz świeżej cytryny, co daje idealne połączenie. 

Opakowanie odświeżacza powietrza - CLINEX Nuta Relaksu 77-654 ? jako jedne z niewielu produktów marki Clinex dostępne jest w pojemności 650 ml. Butelka cechuje się bardzo poręcznym kształtem, co ułatwia jej trzymanie w ręce.  Mimo adnotacji na opakowaniu, że przed każdym użyciem należy wstrząsnąć butelkę, według nas nie ma takiej potrzeby ? mimo to zapach jest intensywny. 

Podczas korzystania z odświeżacza zastanowiła nas rada producenta, że zapach należy rozpylać za pisuary, a nie w powietrze? Powodem może być fakt, że odświeżacz ma postać płynną, która podczas rozpylania skrapla się i może zostawić osad i mokrą powierzchnię.

Naszej ocenie, prócz jakości poddaliśmy także ceny testowanych produktów. W przypadku odświeżacza marki Clinex cena hurtowa jest średnią ceną tego typu produktów dostępnych na rynku. W hurtowni produkt marki Clinex o pojemności 650 ml można dostać w cenie 14,78 zł netto. Jeszcze bardziej ekonomiczny jest na pewno zakup 5-litrowego opakowania, który oferuje firma PBS Connect.

Biel

Najgorszą rzeczą, jaka może się firmie przydarzyć jest brudna toaleta! Porządki robimy na zewnątrz, w widocznych miejscach. Pięknie projektujemy sale konferencyjne, dekorujemy poczekalnie dla klientów?rozpylamy zapachy.

Gdy nagle klient pyta: Mogę skorzystać z łazienki?, nie ma co wpadać w panikę. I tak jest za późno, jeśli nie zadbałeś o nią wcześniej. A jest to takie proste. Firma PBS Connect w ramach gamy produktów marki Clinex posiada także preparat do mycia sanitariatów i łazienek.

Czerwona butelka CLINEX W3 Multi 77-076 to produkt, który szczerze polecamy nie tylko do biur, ale i domów, gdzie są małe dzieci. Dlaczego? Otóż zakrętka butelki jest tak mocno zabezpieczona przed otwarciem, że nawet my ? dorośli ? mieliśmy z tym niemały problem. Gdy już nam się to udało poczuliśmy przyjemny cytrynowy zapach. Clinex W3 Multi to skoncentrowany środek, który powoli rozlewa się po powierzchni. Zgodnie z informacją na opakowaniu koncentrat może być rozcieńczany w stosunku 50-300ml/ 1 litr wody w przypadku zabrudzenia na powierzchniach łatwozmywalnych. Produkt nie zawiera chloru i dostępny jest w opakowaniach po 1 lub 5 litrów. W naszych testach wypadł bardzo dobrze. Wprawdzie nie w naszej błyszczącej redakcyjnej toalecie, lecz innym ?  nieco bardziej przyjaznym testom miejscu - potwierdziliśmy deklarację producenta, że płyn szybko i skutecznie usuwa stary kamień i osad. Wystarczy pozostawić preparat na kilka minut na zabrudzonej powierzchni aby następnie przetrzeć szmatą i otrzymać idealnie czystą powierzchnię. I to wszystko za zaledwie 13,16 zł netto.

By było jaśniej?

Nienawidzimy mycia okien. Na szczęście mamy wśród nas wielbicieli tego typu sportu. To oni podczas swojego pełnego pasji i zaangażowania procesu myjąco-szorującego testowali skuteczność płynu do mycia szyb ? CLINEX Glass 77-110. Litrowa, wygodna w trzymaniu butelka płynu w cenie około 10 zł to zapewne to, co nasi managerowie od powierzchni szklanych lubią najbardziej. Zapach płynu, który rozpryskiwany był z wielką werwą przez naszego testera, nie wyróżnia się tak, jak to miało miejsce w przypadku innych produktów marki Clinex. Jest on dość zbliżony do zapachu dostępnych na rynku środków. Na pewno jednak przewyższa je jakością. Kilkukrotne spryskanie szyb i przetarcie je gazetą (zgodnie z poradą naszych babć) gwarantuje:

? brak smug,

? brak zacieków,

? bezwzględną czystość.

Clinex Glass okazał się idealny nie tylko do mycia okien, ale także do czyszczenia luster, kryształów, powierzchni emaliowanych i laminowanych oraz elementów ze stali nierdzewnej. Błyskawicznie usuwa kurz, tłuszcz oraz zaschnięty brud.

Po podłodze nas poznasz

Pani Krysia ? nasza cudowna Pani sprzątająca, w której ręce trafiły 2 kolejne produkty, już dziś zadeklarowana chęć korzystania ?do wszystkiego? z płynu do mycia powierzchni wodoodpornych. Litrowa butelka uniwersalnego płynu CLINEX Blink 77-643 dostępna jest w cenie 16,99 zł netto i jest warta swojej ceny. Postać płynna absolutnie nie eliminuje faktu, że można go rozcieńczać. Przyjemny cytrynowy zapach na długo utrzymuje się w pomieszczeniu, gdzie był wykorzystany produkt. Jego skuteczność sprawdziła się w niemalże wszystkich czynnościach sprzątających:

? mycie podłóg

? framug okiennych

? umywalek

? boazerii

? płyty kuchennej

Żaden brud nie oparł się Clinex?owi i naszej Pani Krysi.

Kolejny produkt - uniwersalny płyn do mycia podłóg CLINEX Floral 77-149, który na rynku hurtowym oferowany jest w cenie 9,60 zł netto to przede wszystkim dobra cenowo oferta.  Płyn pozostawia gładkie, lecz nie śliskie powierzchnie. Nie pozostawia smug oraz zapobiega przyleganiu kurzu i brudu. 

Jednak, jeżeli mielibyśmy wybierać czym myć podłogi to, przede wszystkim ze względu na zapach, wybralibyśmy bezwzględnie uniwersalny płyn do powierzchni wodoodpornych CLINEX Blink 77-643. Jeżeli natomiast naszym kryterium miałaby być to cena to wybralibyśmy płyn do mycia podłóg CLINEX Floral 77-149.


Podsumowania

Nietypowy, jak dla naszej redakcji, test okazał się niemałym wyzwaniem i pretekstem do porządków. Skuteczność środków marki Clinex oceniamy bardzo wysoko. Jeżeli jednak mielibyśmy pokusić się rekomendacji, co na pewno sprawdzi się w każdym biurze i domu to bezwzględnie nasze typy trafiłyby do:

  • odświeżacza powietrza - CLINEX Nuta Relaksu 77-654,
  • uniwersalnego płynu CLINEX Blink 77-643 do powierzchni wodoodpornych oraz
  • płynu do mycia szyb ? CLINEX Glass 77-110.

Zastosowanie produktów marki Clinex:

 

Wybrane ogłoszenia

Zestaw zakreślaczy MP Poland
Najlepsza licencja tego roku!
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Genialna książka dla dziewczynek.
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Z naklejkami Kredki dwustronnne

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Co kupić kobiecie zamiast goździka i rajstop?

    Wybierając prezent dla kobiety, należy kierować się jedną zasadą: nie może on być zbyt praktyczny (z męskiego punktu widzenia). Czyli nawet jeśli widzieliście w telewizji genialny komplet garnków, które potrafią same ugotować obiad, nie oczekujcie, że Wasze panie je docenią.

    Więcej…  
  • Worek do szkoły - odbierz go już dziś!!

    Dzień Dziecka z Prism! Pod tym hasłem odbywa się szybka akcja firmy Rafcom.

    Więcej…  

Newsflash

10 strategii rozwoju dla twojej firmy biuroserwisowej

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, utrzymanie konkurencyjności i ciągłe dążenie do rozwoju są kluczowe dla sukcesu. Szczególnie istotne jest to, gdy firma znajduje się na już doskonałej pozycji na rynku, ale właściciele pragną osiągnąć jeszcze więcej. Dlatego też, w tym artykule przedstawimy praktyczne i inspirujące pomysły na dywersyfikację działalności, poszukiwanie nowych możliwości oraz wykorzystanie potencjału rozwojowego w sposób, który nie tylko przyniesie sukces, ale również zapewni satysfakcję z osiągniętych rezultatów. Przejrzyjmy więc razem te 10 strategii, które mogą przekształcić Twoją firmę biurową i otworzyć nowe horyzonty sukcesu.

Więcej…

Katalog nowości od Biurfol dostępny on-line

Firma Biurfol, znana z wysokiej jakości produktów biurowych, z radością ogłasza wydanie swojego najnowszego katalogu, który prezentuje najnowsze kolekcje na sezon 2024. Katalog, będący prawdziwą ucztą dla zmysłów, dostępny jest w wersji drukowanej oraz w formie pliku PDF, aby zapewnić użytkownikom różnorodne możliwości dostępu.

Więcej…

Clairefontaine - Pionier Papieru od 1858 roku

Clairefontaine, marka o bogatej tradycji, sięgająca swoimi korzeniami roku 1858 we Francji, nieprzerwanie podąża ścieżką doskonałości w produkcji artykułów papierniczych. Jest ona obecnie jedynym producentem w Europie Zachodniej, który wytwarza własny papier w swojej fabryce w Etival-Clairefontaine. Ta autentyczna kontrola nad procesem produkcji nie tylko gwarantuje najwyższą jakość, ale także umożliwia pełną kontrolę nad wpływem na środowisko na każdym etapie tworzenia.

Więcej…