Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Crash testy kredek ołówkowych dostępnych na rynku.

Dotychczas naszym testom poddawane były sprzęty elektroniczne, akcesoria do biura. Po raz pierwszy naszej krytycznej ocenie poddaliśmy kredko ołówkowe. Nasz test był wynikiem wielu zapytań ze strony naszych Czytelników będących jednocześnie klientami firm z naszej branży, którzy poszukiwali kredek niełamiących się. Wyzwanie? Poniekąd tak. Kredki generalnie w styczności z dziećmi się łamią - tak przynajmniej wydawało się nam dotychczas. Dlatego nie chcieliśmy tak po prostu wręczyć dzieciom kredki, którymi miały kolorować. To nie byłoby wyzwanie dla produktów, które do nas trafiły. A dostaliśmy ich kilka od naszych branżowych producentów i importerów.

Dlaczego tylko te marki pojawiły się w naszych testach?

Otóż uznaliśmy, że firma, która decyduje się na przekazanie produktu do testu jest przekonana o jego jakości. Dlaczego nie ma innych marek? No cóż. Widocznie inne firmy nie chciały wchodzić w szranki z innymi. Nie nam jednak to oceniać. Naszym zadaniem było znalezienie kredek, które rodzic może kupić bez obawy, że przepłacił pieniądze. 

KANDYDACI

Przejdźmy jednak do przedstawienia bohaterów pewnego jesiennego dnia. W naszych crash testach wzięły udział:

  • Kredki ołówkowe, trójkątne marki Tetis (miękki grafit, długość 176 mm, 12 kolorów)
  • Kredki ołówkowe, trójkątne, 6 kolorów marki Tetis
  • Kredki ołówkowe typu Jumbo marki Tetis, 6 kolorów, długość 176 mm
  • Kredki ołówkowe typu Jumbo, 15 oraz 12 kolorów, marki Tetis
  • Kredki ołówkowe marki Alpino, 12 kolorów
  • Kredki grube ołówkowe, trójkątne marki Stabilo Swano, 12 kolorów
  • Kredki ołówkowe z recyclingu firmy KW trade, 12 kolorów
  • Kredki ołówkowe marki Fiorello, trójkątne soft, 12 oraz 14 kolorów
  • Kredko ołówkowe z ABS marki Staedtler, 12 kolorów
  • Kredki ołówkowe z ABS oraz gumką do gumowania każda marki Staedtler, 12 kolorów

Poddane one były naprawdę ekstremalnym warunkom. Trafiły w ręce dzieci w wieku 2-8 lat, które oprócz tego, że sprawdziły ich jakość w rysunku, wykorzystały je także do innych niecnych celów. Kredki były deptane, gryzione, wielokrotnie strugane. Oczywiście poza typowo artystyczną funkcją służyły także jako "zabawki". 

W związku jednak z faktem, że takie testy nas nie bawią, postanowiliśmy zastosować bardziej radykalne działa. Kredki,które otrzymaliśmy od firm: Inter, KW trade, Corex oraz Michalczyk i Prokop przeszły prawdziwy test bojowy. Zrzucaliśmy je z pierwszego piętra, kopaliśmy plecak, w którym się znajdowały...

Naszym celem była eliminacja tych, które nie przetrwają najgorszych warunków. Jaki był finał?

Zobaczcie sami :)

A Ty znasz kredki, które także przetrwałyby nasze crash testy?

 

Wybrane ogłoszenia

HAMELIN Polska Sp. z o.o. aktualnie poszukuje kand ...
Daj się porwać niekończącej zabawie, która nigdy C ...
Pisak 2-stronny DONG-A My color 2 24 kolory Pisak 2-stronny DONG-A My color 2 24 kolory
Sprzedam39,99 PLN (sugerowana cena detaliczna)
Produkt idealny dla każdego. Polecany szczególnie ...
Nowość w ofercie firmy Polcan
Ze stronami do łatwego skanowania notatek.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Nowy produkt marki CLEVERTON.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Portfolio produktów Asarto powiększyło się o zesta ...
Kolekcja zeszytów dla młodzieży.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Szósta edycja wydarzenia Fujitsu Imaging Channel

    Fujitsu Imaging Channel Conference (ICC) odbędzie się między 20 a 22 maja w Abu Dhabi. Ta prestiżowa impreza będzie okazją do spotkania dystrybutorów, sprzedawców i dostawców oprogramowania z całego regionu EMEA, umożliwi zapoznanie się z najnowszymi trendami i perspektywami biznesowymi na rynku cyfryzacji dokumentów. Hasło przewodnie tegorocznej edycji konferencji ICC brzmi: „Document and Digitise: Free Knowledge”.

    Więcej…  
  • AdForce i VIVA PLUS II przystąpiły do PIAP

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych ma zaszczyt poinformować, iż grono Członków powiększyło się o nowe z firmy z branży.Nowymi Członkami PIAP została firma AdForce oraz VIVA PLUS II.

    Więcej…  

Newsflash

W ciągu 5 lat spodziewane są duże zmiany w procesie rekrutacji.

Na polskim rynku pojawiają się pierwsze firmy, które wykorzystują uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję w rekrutacji pracowników. Część z nich stosuje komputerowe algorytmy do wyszukiwania na rynku pracy odpowiednich kandydatów. Korzyścią dla firm są oszczędności czasu i kosztów sięgające nawet 40 proc. Polska branża HR na razie nie obawia się jednak konkurencji ze strony nowych technologii.

Więcej…

Zarejestruj się na RemaDays Warsaw 2018

14. edycja jednych z największych targów reklamowych na świecie RemaDays Warsaw już za nieco ponad 2 miesiące. Targi, podobnie jak w tym roku, odbędą się w halach PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Rozpoczęła się rejestracja dla zwiedzających oraz dystrybucja zaproszeń mailowych. Uruchomiony został live czat, który ułatwi Państwu komunikację. Aby dojechać na targi, organizator zachęca do skorzystania z autobusów RemaDays.

Więcej…

Elastyczna praca nie tylko dla pokolenia Y

Już w 2025 r. 4 na 10 Polaków będzie miało ponad 50 lat. Z kolei w 2050 r. 1/3 społeczeństwa będzie mieć więcej niż 65 lat. W dobie starzenia się populacji, seniorzy, nazywani także pokoleniem Silver będą stanowić ważną grupę zawodową. Wymusza to na pracodawcach obowiązek zadbania o potrzeby starszej generacji pracowników, a te nie są mniejsze niż potrzeby Millenialsów czy Zetek. Zachowanie work-life balance, by móc łączyć pracę z rozwijaniem nowych zainteresowań, podnoszeniem kompetencji, opieką nad wnukami czy chęć pracy według elastycznego grafiku to coraz częściej wymieniane przez pracowników 50+ potrzeby. Praca w modelu elastycznym – tak zdaniem Mikomax Smart Office w przyszłości może wyglądać zawodowa rzeczywistość seniorów, jeżeli pracodawcy stworzą pod nią odpowiedni grunt. Jak? Poprzez wdrożenie strategii smart workingu.

Więcej…